Z karta restoranuose: ko jie nori
Vyninės, barai, vadinamųjų baltųjų staltiesių restoranų programėlės ir šmaikštūs įrašai socialiniuose tinkluose nėra tik tendencijos. Tai realybė ir sykiu būdai, kuriais Z ir tūkstantmečio kartos (vadinamieji milenialsai) keičia maitinimo sektoriaus verslą. Z karta (12–27 m.) ir milenialsai (28–43 m.) domisi vietomis, kuriose maistas, pageidautina geras, dera su jų vertybėmis ir gyvenimo būdu – nuo koncepcijų „iš ūkio ant stalo“ iki bekontakčio patiekalų užsakymo. Jie ne tik valgo, bet ir dalijasi, vertina ir, kaip teigiama, daro nemenką įtaką.
„Pamirškite stereotipus apie augalinio pieno mėgėjus ir „TikTok“ maisto influencerius. Z ir tūkstantmečio kartos atstovų valgymo įpročiai yra labiau subtilūs ir įtakingi, nei manoma“, – tvirtinama JAV restoranų pardavimo ir valdymo svetainėje „Toast“. Siekdami išsiaiškinti, kaip jaunieji restoranų svečiai vertina savo patirtis maitinimo įstaigose, bendrovė atliko tyrimą, kurios metu apklausė 2024 m. vasarį apklausė 1.571 JAV gyvenantį restoranų svečią.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai