„Moller‘s“ prekės ženklas pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

„Būdami populiariausiu žuvų taukų prekės ženklu Lietuvoje, norime per efektyvią integruotą komunikaciją įtvirtinti lyderio poziciją ir viešojoje erdvėje. Be to, lyderystė neatsiejama ir nuo atsakomybės – mums rūpi gyventojų edukacija apie omega-3 riebalų rūgščių reikšmę sveikatai bei ilgaamžiškumui. Pasirinkome agentūrą, turinčią patirtį sveikos gyvensenos komunikacijos srityje“, – išplatintame pranešime teigia Rūta Lajauskienė, „Moller‘s“ prekės ženklą valdančios bendrovės „Orkla Care“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.
„Idea prima“ rūpinsis „Moller‘s“ komunikacijos strategija ir jos įgyvendinimu Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. Iki šiol bendrovė komunikacijos partnerių neturėjo ir bendradarbiavo su socialinių tinklų agentūra „Social Drums“ ir žiniasklaidos planavimo bendrove „Havas Media“.
„Havas Media group“ atlikto tyrimo duomenimis, žuvų taukų prekės ženklą „Moller‘s“ žino 85% Lietuvos gyventojų.
Bendrovė „Orkla Care“ priklauso vienam didžiausių Norvegijos verslo koncernų „Orkla ASA“.
Tarp didžiausių „Idea prima“ klientų – „Akropolis Group“, „Bitė Lietuva“, „Urbo“ bankas, „Realco“, „Orlen Lietuva“, „Eckes-Granini Baltic“, „Eglės sanatorija“ ir t. t..
„Idea prima“ pagal pajamas tarp komunikacijos agentūrų rikiuojasi ketvirtoje pozicijoje.