„Kilo Health“ produktus papildė vokiečių kurta aerobikos programėlė

Apie šią naują investiciją pranešė pati bendrovė, tačiau nenurodė investicijų sumos.
Pasak pranešime cituojamo Žygimanto Surinto, UAB „Kilo grupė“ valdybos nario, perėmus visišką „Tuby“ valdymą, „Kilo Health“ įgyvendins savo strateginį tikslą – plėsti sveikatingumo produktų pasiūlą vartotojams iš viso pasaulio.
„Sveikatingumo technologijų rinka yra ypač konkurencinga ir imli naujovėms. Tikime šio produkto potencialu ir išskirtinumu, nes jis ne tik atneša papildytos realybės sprendimą sportui namuose, bet ir naudodamas žaidybinius elementus didina motyvaciją neapleisti treniruočių“, – teigia bendrovės valdybos narys.

„Tuby“ siūlo asmeninius sveikatingumo aerobikos žaidimus pradedantiesiems ir pažengusiems. Vartotojai gali rinktis iš daugiau nei 68 sportinių žaidimų, kuriuose gali dalyvauti tiek vienas, tiek keli žaidėjai. O dirbtinis intelektas žaidime realiai atliekamus kūno judesius paverčia žaidimo valdikliais.
Bendrovė nurodo programėlę „Tuby“ pastebėjusi socialiniuose tinkluose, o pirmąją investiciją atliko 2023-iaisiais.
„Rinkoje šiuo metu daug įvairių sprendimų, kurie padeda skirtingo fizinio aktyvumo žmonėms siekti savo asmeninių fizinių ir geresnės savijautos tikslų, tačiau daugelis jų yra pernelyg sudėtingi naudoti, todėl vartotojų motyvacija greitai nuslopsta. „Tuby“ sukurtas taip, kad būtų galima ne tik pasiekti savo išsikeltus tikslus, bet per ypač žaismingą patirtį gauti teigiamų emocijų, kurios užtikrintų dar geresnę savijautą“, – apibūdina Viktorija Jokantaitė-Kutkė, „Kilo Health” skaitmeninių produktų kategorijos vadovė.
Bendrovės teigimu, programėlė „Tuby“ šiuo metu turi daugiau nei 30.000 vartotojų, daugiausia jų – Amerikoje, Australijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Kanadoje.
„Kilo Health“ sako pati kurianti daugiau nei 30 skirtingų produktų. Jų portfelis yra labai platus – mityba ir protarpinis badavimas naudojant programėles, svorio metimas, lėtinių ligų sprendimai, emocinės sveikatos gerinimas, grožio ir juo susijusi produkcija ir t. t. „Kilo Health“ investiciniame krepšelyje taip pat yra ir kiti startuoliai, tarp kurių „Moerie“, „Fleming“, „Pulsetto“ ir „Greatness“.
VŽ rašė, kad balandį bendrovė atleido daugiau nei 100 darbuotojų, kadangi „vadovas (Tadas Burgaila, įmonės bendraįkūrėjas – VŽ) mūvėjo rožinius akinius per ilgai ir pridarė blogų sprendimų.“ Tai jau ne pirmasis atleidimų etapas – „Kilo Health“ darbuotojų skaičius pradėjo mažėti pernai liepą.