Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Buvo iki 2030metu dabar nukele iki 2035 , nukels ir vėl
2030 m. tikslas buvo iškeltas ir nieko dėl to nedaryta kokį penkmetį. Stebuklas, neįvyko. O įvyks dėl paprastos priežasties, dėvėtų nebebus ką pirkti ne elektrinio. Naujų iš vis liks mažas pasirinkimas ir brangūs + labai brangi eksploatacija, taip kad tavo tėvynei ateina liūdni laikai. Kinai vykdo sparčiausią transporto elektrifikaciją, tavo draugai.
Labai būtų smagu Europoje turėti galimybę įsigyti Toyota crown signia. Deja, pardavimai už Japonijos ribų, konkrečiai JAV, nelabai žada šio modelio atvykimą į EU rinką.
Elektros kaina pakrovimo stotelėse yra veiksnys, kuris trukdo elektromobilių gausėjimui. Dabartinės elektros kainos stotelėse važiavimą elektromobiliu padaro net brangesniu nei važiuoti su vdv.
Elektros kaina pakrovimo stotelėse yra veiksnys, kuris trukdo elektromobilių gausėjimui. Dabartinės elektros kainos stotelėse važiavimą elektromobiliu padaro net brangesniu nei važiuoti su vdv.
Tai jei jūroje ignotis pastatys parkus, bus dar brangiau gerokai.
Ane?:) Skaičiavimus į studiją:)
Na didelės galios krovimo stotelėse krautis turėtumėte tik tada, kai važiuojate į ilgas keliones, ne kasdien. Daugeliui tai sudaro 5-10% nuvažiuojamo atstumo. Kraunantis mažos galios stotele namie/darbe, tai kainuos ~12-14ct/kWh vidutiniškai.
Pažiūrėkit į pirmų šių metų mėnesių EV flagmano (Teslos) pardavimus Vokietijoje ir gal pabaigsit svaigti.