VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2017-04-14 09:00

Iš parodos Dubajuje parsivežė užsakymų saldumynams

Bendrovės „Naujoji rūta“ prabangesnės grupės gaminius sujungė prekės ženklas „Bohema“.
Bendrovės „Naujoji rūta“ prabangesnės grupės gaminius sujungė prekės ženklas „Bohema“.
Asortimentą atnaujinanti konditerijos produktų gamintoja AB „Naujoji rūta“ pirmą kartą dalyvavo vienoje didžiausių tarptautinių maisto produktų parodų „Gulfood 2017“, vasarį vykusioje Dubajuje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose. O kovą jau ėmė ruošti pirmas šokoladų ir saldainių siuntas arabų smaližiams.

Paroda „Gulfood“ rengiama 22-ą kartą. „Naujoji rūta“ į parodą vyko užmegzti verslo ryšių su šio augančio ir finansiškai ypač turtingo regiono įmonėmis. Parodos lankytojų susidomėjimas lietuviška produkcija buvo didelis.

„Artimųjų Rytų klientai yra įnoringi, jie perka gerą, kokybišką produktą. Atrodo, kad mūsų produkcija įtiko. Bendrovė jau sutarė su Jungtinių Arabų Emyratų ir Saudo Arabijos įmonėmis dėl produkcijos tiekimo. Pirmajam klientui ruošiame įvairių rūšių šokoladų siuntą, o antrajam – dražė“, – pasakoja Laima Verbošaitienė, AB „Naujoji rūta“ generalinė direktorė.

Laima Verbošaitienė, AB „Naujoji rūta“ generalinė direktorė: „Dubajaus parodoje „Gulfood 2017“ sutarėme su Jungtinių Arabų Emyratų ir Saudo Arabijos įmonėmis dėl produkcijos tiekimo“.

Šokoladas – skanus meno kūrinys

Dubajuje „Naujoji rūta“ pristatė ir visiškai naują produkciją: ką tik pradėtus gaminti 15 rūšių šokoladus – pieniškus, juodus, baltus, becukrius ir su įvairiais priedais. Iki šiol šokoladų bendrovė negamino. Reiklūs ir pasiūlos išlepinti arabų vartotojai įvertino, kad „Naujosios rūtos“ šokoladas gaminamas naudojant tikrą belgiško šokolado žaliavą. Be to, anot „Gulfood 2017“ lankytojų, lietuviški šokoladai savo išvaizda – tartum meno kūriniai.

Dražė lankytojų dėmesį traukė dėl asortimento įvairovės ir originalumo. Ypač patiko „Makadamijos riešutai su baltuoju šokoladu ir cinamonu“, kuris 2016 m. laimėjo aukso medalį „Lietuvos metų gaminio“ konkurso maisto kategorijoje. Taip pat lankytojams ypač patiko netikėto derinio dražė – „Migdolai su karameliniu glaistu ir Himalajų druska“. Šis produktas sukėlė susižavėjimą – jis ir saldus, ir sūrus.

Parodoje kaip atskira produktų grupė buvo pristatyti ir becukriai gaminiai: karamelės, šokoladai, dražė. Ir tolimame krašte ryški tendencija sveikiau maitintis, tad tokie produktai domino tarptautinės parodos lankytojus, potencialius klientus. „Naujosios rūtos“ becukris šokoladas yra gardinamas įvairiausiais priedais: uogomis, riešutais.

„Parodoje Dubajuje dėl dėmesio teko varžytis su konkurentais iš įvairių pasaulio šalių, bet parodytas susidomėjimas mūsų produkcija ir pirmieji užsakymai signalizuoja, kad atsiveria Artimųjų Rytų rinkos“, – džiaugiasi p. Verbošaitienė.

Prekės ženklai – pagal prabangą ir kišenę

Įmonė šiemet baigia atnaujinti savo produktų prekės ženklus, sugrupuodama juos į keturias kategorijas.

Dar iš senų laikų populiarūs vafliniai šokoladiniai saldainiai „Meška šiaurėje“, kurie mėgstami ir šiandien, padiktavo prekės ženklą tokiu pat pavadinimu. „Naujoji rūta“ smaližiams jau pasiūlė šokoladą „Meška šiaurėje“. Šio prekės ženklo gaminiai skirti šeimai, kad ir pats mažiausias, ir vyriausias valgytojas atrastų savo mėgstamą skonį. Vyresnieji, vaikystėje mėgavęsi saldainiais „Meška šiaurėje“, gali prisiminti jaunas dienas, o jaunesniesiems skirtas tokio pat pavadinimo šokoladas.

„Naujosios rūtos“ prabangesnės grupės gaminius sujungė prekės ženklas „Bohema“. Šiai grupei priklausantys saldainiai „Eliza“ pradėti pardavinėti išskirtinėse pakuotėse. Iki šiol šie saldainiai buvo tik sveriami. Beje, prekės ženklų „Meška šiaurėje“ ir „Bohema“ gaminiai glaistomi šokoladu, kuriam gaminti nenaudojami hidrinti riebalai.

Po prekės ženklu „Saldus lobis“ susibūrė daugelio pamėgtos karamelės „Mėta“, „Raugerškis“, „Vėželiai“, „Pieno lašas“. Šiam prekės ženklui priklauso ir zefyras, įvairiausi vafliniai saldainiai. Šio ekonominio prekės ženklo saldumynai skirti kasdieniam vartojimui.

Šiuo metu baigiami kurti ketvirto prekės ženklo saldumynai orientuoti jaunimui. Planuojama, kad jie parduotuvių lentynas pasieks vasarą.

Dovanos artimiesiems ir verslo partneriams

Pastaraisiais metais „Naujoji rūta“ sėkmingai išnaudoja ir individualių bei verslo dovanų segmentus.

„Privatūs asmenys dažniausiai užsisako sveriamų saldainių, įsuktų į popierėlius, ant kurių atspausdintos jubiliato ar jaunųjų nuotraukos, prasmingi palinkėjimai jų šventės svečiams“, – pasakoja p. Verbošaitienė. Ji atkreipia dėmesį, kad tokių saldainių su „asmeniniu“ įpakavimu galima užsakyti vos nuo 5 kg.

Įmonės dažniausiai užsisako geriausios kokybės saldainių dėžutes su savo logotipu, sveikinimais. Verslo dovanų pardavėjai atkreipia dėmesį, kad pastaraisiais metais skanios ir naudingos verslo dovanos išstūmė beverčius niekučius – juk visuomet norime būti naudingi savo verslo partneriui, net ir įteikdami dovaną. Beje, bendrovėje „Naujoji rūta“ mažiausias užsakomų saldainių dėžučių kiekis – 100 vienetų.

Iš senų laikų populiarūs vafliniai šokoladiniai saldainiai „Meška šiaurėje“ padiktavo prekės ženklą tokiu pat pavadinimu.

52795
130817
52791