2021-12-06 16:48

Darbdavio įvaizdis: kodėl pandemijos laikotarpiu jis tapo dar svarbesnis siekiant pritraukti ir išlaikyti darbuotojus

Henrika Bivainienė, atrankų ir HR sprendimų bendrovės „Amston“ direktorė.  Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Henrika Bivainienė, atrankų ir HR sprendimų bendrovės „Amston“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Norint rasti, pritraukti ir išlaikyti darbuotojus, kompanijoms tapo gerokai svarbiau investuoti į darbdavio įvaizdį. Į ką labiausiai atkreipti dėmesį ir kokias priemones vadovams pasitelkti, atsižvelgiant į dabartines rinkos aktualijas, pataria personalo ekspertai.

Kai kalbame apie bendroves viename sektoriuje, jos dažniausiai turi labai panašius darbo užmokesčio ir papildomų naudų paketus. Todėl atėjus metui pasirinkti darbdavį, kandidatai remiasi jau ne faktine nauda, kuri visais atvejais gana panaši, bet kompanijos įvaizdžiu ir vieša nuomone apie darbdavį – vertinami vieši pasisakymai, skaitomi atsiliepimai internete, kalbama su tose įmonėse dirbančiaisiais.

„Tokioje konkurencinėje kovoje laimi tie darbdaviai, kurie savo finansines ir nefinansines naudas yra aiškiausiai išsigryninę  ir jas geriausiai komunikuoja – yra matomi, jų vertybinės pozicijos ir siūlomos naudos aiškiai suvokiamos“, – teigia Henrika Bivainienė, atrankų ir HR sprendimų bendrovės „Amston“ direktorė.

52795
130817
52791