Darbdavio įvaizdis: kodėl pandemijos laikotarpiu jis tapo dar svarbesnis siekiant pritraukti ir išlaikyti darbuotojus

Kai kalbame apie bendroves viename sektoriuje, jos dažniausiai turi labai panašius darbo užmokesčio ir papildomų naudų paketus. Todėl atėjus metui pasirinkti darbdavį, kandidatai remiasi jau ne faktine nauda, kuri visais atvejais gana panaši, bet kompanijos įvaizdžiu ir vieša nuomone apie darbdavį – vertinami vieši pasisakymai, skaitomi atsiliepimai internete, kalbama su tose įmonėse dirbančiaisiais.
„Tokioje konkurencinėje kovoje laimi tie darbdaviai, kurie savo finansines ir nefinansines naudas yra aiškiausiai išsigryninę ir jas geriausiai komunikuoja – yra matomi, jų vertybinės pozicijos ir siūlomos naudos aiškiai suvokiamos“, – teigia Henrika Bivainienė, atrankų ir HR sprendimų bendrovės „Amston“ direktorė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai