Klausimas, vertas milijono: kas pirks „Porsche“ internetu
- Prabangos sektorius išgyvena nerimo ir pokyčių laikotarpį.
- Pernai prabangos prekių pardavimai sudarė 281 mlrd. Eur. Šiemet, skirtingais vertinimais, jie gali būti 17-35% mažesni.
- Visos viltys dedamos į Kinijos pirkėjus, tačiau šios rinkos atsigavimas — taip pat trapus.
- Pandemija prabangos prekių ženklus verčia kraustytis į internetą, bet baiminamasi, kad jiems napavyks išlaikyti apsipirkimo patirties išskirtinumo.
Brianas Duffy, prabangiais laikrodžiais prekiaujančios britų mažmenininkės „Watches of Switzerland Group Plc“ CEO, neslėpė džiaugsmo, kai Londono Regento gatvėje įsikūrusi pagrindinė šios įmonės parduotuvė pirmąkart po karantino atvėrė duris. Joje tądien buvo laukiama internetu gaminius įsigijusių pirkėjų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai