2020-06-23 16:20

Klausimas, vertas milijono: kas pirks „Porsche“ internetu

Prabangos industrija priklausoma nuo vartotojų noro leisti pinigus, o šie dėl pandemijos vis dažniau apsiperka internetu. Mike’o Segaro („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Prabangos industrija priklausoma nuo vartotojų noro leisti pinigus, o šie dėl pandemijos vis dažniau apsiperka internetu. Mike’o Segaro („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Išorinę ramybę bandanti išlaikyti prabangos rinka išgyvena nerimo laikotarpį. Ilgą laiką e. komercijoje braidžiusios viena koja, prabangos bendrovės junta pandemijos padarinius ir pasikeitusius vartotojų poreikius. Šio sektorius didieji sutinka, kad internete parduoti galima viską, tačiau ne visiems aišku, kaip išsaugoti apsipirkimo patirties išskirtinumą.
  • Prabangos sektorius išgyvena nerimo ir pokyčių laikotarpį.
  • Pernai prabangos prekių pardavimai sudarė 281 mlrd. Eur. Šiemet, skirtingais vertinimais, jie gali būti 17-35% mažesni.
  • Visos viltys dedamos į Kinijos pirkėjus, tačiau šios rinkos atsigavimas — taip pat trapus.
  • Pandemija prabangos prekių ženklus verčia kraustytis į internetą, bet baiminamasi, kad jiems napavyks išlaikyti apsipirkimo patirties išskirtinumo.

Brianas Duffy, prabangiais laikrodžiais prekiaujančios britų mažmenininkės „Watches of Switzerland Group Plc“ CEO, neslėpė džiaugsmo, kai Londono Regento gatvėje įsikūrusi pagrindinė šios įmonės parduotuvė pirmąkart po karantino atvėrė duris. Joje tądien buvo laukiama internetu gaminius įsigijusių pirkėjų.

52795
130817
52791