„Best Internet“: 23 geriausi reklamos darbai keliauja į finalą

Publikuota: 2016-09-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiemet pirmą kartą kartu su konferencija „Best Internet 2016“ rengiami ir geriausių skaitmeninės komunikacijos darbų rinkimai. Iš viso į 12-a skirtingų konkurso kategorijų buvo pateikti 67 darbai, iš kurių į finalą atrinkti 23 interneto reklamos projektai.

Daugiausia darbų (16) buvo pateikta į Socialinių tinklų rinkodaros – nuoseklaus socialinių tinklų administravimo kategoriją. Iš jų į finalą išrinkti 3 stipriausi projektai.

Aštri konkurencija virė ir tarp turinio rinkodaros projektų bei kampanijos socialiniuose tinkluose: į abi šias kategorijas buvo pateikta po 10 rinkodaros darbų.

Finalininkai (išskyrus Ge­riausio tinklalapio, reklam­juos­čių ir vaizdo kategorijas) savo pateiktus darbus pristatys konferencijoje rugsėjo 21 d. ir po to paaiškės visi nugalėtojai.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pirmas žingsnis

Po karštų diskusijų atrenkant finalininkus, komisijos nariai pasidžiaugė, kad konkurse dalyvauja ne tik agentūrų darbai, bet ir pačių įmonių sukurti projektai – pavyzdžiui, savitarnos sprendimas „e. spaustuvės“ (AB „Kopa“), „Deeper“, tarptautinio žvejų bendruomenės ambasadorių subūrimo projektas ir kt. Ne visi tokie projektai, pagrindę rezultatus ar išsamiai pristatę sprendžiamą problemą, pateko tarp finalininkų, tačiau jie galėtų būti paskata skirtingiems verslams išbandyti savo jėgas konkursuose.

Vytautas Kubilius, „Google“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims ir konkurso komisijos narys, atkreipia dėmesį, kad tarp šiemetinio „Best Internet“ darbų yra nemažai tokių, kuriuos rinka jau matė kituose konkursuose, ir kartu apgailestauja, kad nepavyko pritraukti dalies agentūrų, kurios yra padariusios techniškai ir kūrybiškai įdomių interneto reklamos darbų.

„Tai ne vieno konkurso iššūkis – kaip pritraukti agentū­ras, kurios mažiau laiko skiria konkursams, o daugiau – darbams“, – pripažįsta p. Ku­bilius.

Tomas Nemūra, skaitmeni­nių sprendimų agentūros „The Chocolate“ vadovas ir konkurso komisijos narys, teigia, kad šią problemą galbūt galima būtų išspręsti apvertus situaciją aukštyn kojomis: ne agentūras kviesti teikti darbus, bet pačiai komisijai suregistruoti geriausius per metus įgyvendintus sprendimus.

„Galbūt ir agentūroms būtų didesnis stimulas, kai vietoj dar vieno apdovanojimų konkurso, kuriam reikia viską paruošti patiems, komisija atrinktų darbus, kurie labiausiai verti dėmesio, o į tolesnius etapus keliautų potencialių dalyvių papildytos paraiškos“, – sprendimą siūlo p. Nemūra.

Yra kur augti

Artūras Kokoškinas, „Vil­niaus duonos“ rinkodaros vadovas, komisijos narys, priduria, kad tarp pateiktų šiemetinių paraiškų buvo ir įdomių sprendimų, ir mažiau dėmesio vertų darbų, bet, ko gero, nebuvo nė vieno tokio, kuris „nurautų stogą“ ir laimėtų Kanuose.

„Tačiau tai yra pirmasis konkursas ir jis turėtų pastūmėti rinką. Tikiuosi, po kelerių metų šiame konkurse matysime įdomesnių projektų“, – viliasi p. Kokoškinas ir priduria, jog kitų metų konkursui derėtų dar aiškiau apibrėžti kriterijus, rodiklius, kategorijas.

Pasak Arijaus Žako, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialaus marketingo“ direktoriaus bei konkurso komisijos nario, įvertinus, kad „Best Internet“ apdovanojimai vyksta pirmą kartą ir nei konkurso dalyviai, nei komisijos nariai nežinojo ko tikėtis, rezultatai yra teigiami.

„Žinoma, gaila, kad apdovanojimuose dalyvavo pakankamai siauras agentūrų skaičius ir pritrūko didesnių kampanijų, kurios buvo matomos per pastaruosius metus. Tačiau tikiuosi, kad tie rinkos žaidėjai, kurie dar abejojo šių apdovanojimų tikrumu, pakeis savo poziciją ir prisijungs prie renginio kitąmet“, – tikisi p. Žakas. Pasak jo, šiandien visos didesnės kampanijos turi skaitmeninę versiją arba yra orientuotos tik į skaitmeninę erdvę.

„Tad daugelyje apdovanojimų atsiranda viena kita skaitmeninei rinkodarai skirta nominacija, tačiau vien tik apie skaitmeninę erdvę kalbama vis dar per mažai ir norėtųsi tikėtis, kad šie apdovanojimai augs tiek kiekybiniu, tiek ir kokybiniu lygiu, ir laikui bėgant šis konkursas taps vienu rimčiausių skaitmeninių sprendimų renginių mūsų regione, – kalba p. Žakas. – Rimtų darbų netrūko ir šiemet, o ir komisija nemažai laiko skyrė, atrinkdama geriausius finalininkus“.

Audrius Janulis, interneto reklamos platformos „Adform“ pardavimų vadovas ir konkurso komisijos narys, taip pat antrina, kad norėtųsi, jog kiekvienas skaitmeninės sprendimų specialistas norėtų laimėti „Best Internet“ labiau nei kūrybininkai „ADrenaliną“.

„Yra kur augti, juolab, kad ne visos kategorijos sulaukė pretendentų šiemetiniame konkurse“, – kalba p. Janulis ir atremia rinkos dalyvių vis pasigirsdavusius parsvarstymus apie tai, jog „savi atrenka savus“.

„Kaip bene mažiausiai suinteresuota pusė norėčiau pabrėžti, kad mano akimis darbai vertinami buvo tikrai nešališkai ir norėtųsi paskatinti nenumoti ranka ir prie konkurso prisidėti kitąmet. O šiemet tarp finalininkų – geriausieji iš konkursui pateiktų darbų“, – teigia p. Janulis.

Telekomunikacijų ringas

Tarp atrinktųjų šiemetinių finalininkų daugiausia telekomunikacijų bendrovių „Bitės Lietuva“ ir jai priklausančio „Labas“ bei „Omnitel“ valdomo prekės ženklo „Ežio“ projektų. Nieko keisto – tai vieni didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje, vis daugiau investuojančių ir į skaitmeninę erdvę.

Šiame telekomunikacijų ringe trūksta tik didžiausios reklamdavės Lietuvoje „Tele2“, kuri yra retas svečias panašiuose konkursuose.

Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti tradicinėje metinėje konferencijoje „Best Internet 2016“ rugsėjo 21–22 dienomis. Šių metų konkursui galėjo būti pateikti skaitmeninės rinkodaros sprendimai, įgyvendinti nuo 2015 m. birželio 1 d. ir baigti ne vėliau kaip iki šių metų to paties mėnesio.

Pagrindiniai geriausios skaitmeninės rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: įžvalga ir tikslai, idėjos ir įgyvendinimas bei rezultatai.

infogr.am::2c872ea6-def9-4bb4-8fb6-1584375e6b81

FOTOGALERIJA „Best Internet 2016“ komisija ir pernykštės konferencijos akimirkos. (11 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Lietuvos oro uostuose – 40 naujų darbo vietų ir kitoks darbdavio įvaizdis

„Aviacija visuomet sujungia ypatingus žmones“ – tai tapo pagrindine idėja, su kuria Lietuvos oro uostai...

Vadyba
2022.07.06
„Reitan Convenience Lithuania“ vadovas: drąsinu išmėginti jėgas, jeigu kyla minčių Premium

Saulius Žilėnas, septintą mėnesį pareigas einantis „Reitan Convenience Lithuania“ direktorius, pakeitęs...

Prekyba
2022.07.05
„Normalių rusų“ be prekių nenorėjusi palikti „Decathlon“ visgi užsidaro – stringa tiekimas Premium

Nepaisydama kritikos bangos, boikotų ir agresorei Rusijai taikomų sankcijų, Prancūzijos sporto prekių...

Prekyba
2022.07.05
Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 8

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku