„Best Internet“: 23 geriausi reklamos darbai keliauja į finalą

Publikuota: 2016-09-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiemet pirmą kartą kartu su konferencija „Best Internet 2016“ rengiami ir geriausių skaitmeninės komunikacijos darbų rinkimai. Iš viso į 12-a skirtingų konkurso kategorijų buvo pateikti 67 darbai, iš kurių į finalą atrinkti 23 interneto reklamos projektai.

Daugiausia darbų (16) buvo pateikta į Socialinių tinklų rinkodaros – nuoseklaus socialinių tinklų administravimo kategoriją. Iš jų į finalą išrinkti 3 stipriausi projektai.

Aštri konkurencija virė ir tarp turinio rinkodaros projektų bei kampanijos socialiniuose tinkluose: į abi šias kategorijas buvo pateikta po 10 rinkodaros darbų.

Finalininkai (išskyrus Ge­riausio tinklalapio, reklam­juos­čių ir vaizdo kategorijas) savo pateiktus darbus pristatys konferencijoje rugsėjo 21 d. ir po to paaiškės visi nugalėtojai.

Pirmas žingsnis

Po karštų diskusijų atrenkant finalininkus, komisijos nariai pasidžiaugė, kad konkurse dalyvauja ne tik agentūrų darbai, bet ir pačių įmonių sukurti projektai – pavyzdžiui, savitarnos sprendimas „e. spaustuvės“ (AB „Kopa“), „Deeper“, tarptautinio žvejų bendruomenės ambasadorių subūrimo projektas ir kt. Ne visi tokie projektai, pagrindę rezultatus ar išsamiai pristatę sprendžiamą problemą, pateko tarp finalininkų, tačiau jie galėtų būti paskata skirtingiems verslams išbandyti savo jėgas konkursuose.

Vytautas Kubilius, „Google“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims ir konkurso komisijos narys, atkreipia dėmesį, kad tarp šiemetinio „Best Internet“ darbų yra nemažai tokių, kuriuos rinka jau matė kituose konkursuose, ir kartu apgailestauja, kad nepavyko pritraukti dalies agentūrų, kurios yra padariusios techniškai ir kūrybiškai įdomių interneto reklamos darbų.

„Tai ne vieno konkurso iššūkis – kaip pritraukti agentū­ras, kurios mažiau laiko skiria konkursams, o daugiau – darbams“, – pripažįsta p. Ku­bilius.

Tomas Nemūra, skaitmeni­nių sprendimų agentūros „The Chocolate“ vadovas ir konkurso komisijos narys, teigia, kad šią problemą galbūt galima būtų išspręsti apvertus situaciją aukštyn kojomis: ne agentūras kviesti teikti darbus, bet pačiai komisijai suregistruoti geriausius per metus įgyvendintus sprendimus.

„Galbūt ir agentūroms būtų didesnis stimulas, kai vietoj dar vieno apdovanojimų konkurso, kuriam reikia viską paruošti patiems, komisija atrinktų darbus, kurie labiausiai verti dėmesio, o į tolesnius etapus keliautų potencialių dalyvių papildytos paraiškos“, – sprendimą siūlo p. Nemūra.

Yra kur augti

Artūras Kokoškinas, „Vil­niaus duonos“ rinkodaros vadovas, komisijos narys, priduria, kad tarp pateiktų šiemetinių paraiškų buvo ir įdomių sprendimų, ir mažiau dėmesio vertų darbų, bet, ko gero, nebuvo nė vieno tokio, kuris „nurautų stogą“ ir laimėtų Kanuose.

„Tačiau tai yra pirmasis konkursas ir jis turėtų pastūmėti rinką. Tikiuosi, po kelerių metų šiame konkurse matysime įdomesnių projektų“, – viliasi p. Kokoškinas ir priduria, jog kitų metų konkursui derėtų dar aiškiau apibrėžti kriterijus, rodiklius, kategorijas.

Pasak Arijaus Žako, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialaus marketingo“ direktoriaus bei konkurso komisijos nario, įvertinus, kad „Best Internet“ apdovanojimai vyksta pirmą kartą ir nei konkurso dalyviai, nei komisijos nariai nežinojo ko tikėtis, rezultatai yra teigiami.

„Žinoma, gaila, kad apdovanojimuose dalyvavo pakankamai siauras agentūrų skaičius ir pritrūko didesnių kampanijų, kurios buvo matomos per pastaruosius metus. Tačiau tikiuosi, kad tie rinkos žaidėjai, kurie dar abejojo šių apdovanojimų tikrumu, pakeis savo poziciją ir prisijungs prie renginio kitąmet“, – tikisi p. Žakas. Pasak jo, šiandien visos didesnės kampanijos turi skaitmeninę versiją arba yra orientuotos tik į skaitmeninę erdvę.

„Tad daugelyje apdovanojimų atsiranda viena kita skaitmeninei rinkodarai skirta nominacija, tačiau vien tik apie skaitmeninę erdvę kalbama vis dar per mažai ir norėtųsi tikėtis, kad šie apdovanojimai augs tiek kiekybiniu, tiek ir kokybiniu lygiu, ir laikui bėgant šis konkursas taps vienu rimčiausių skaitmeninių sprendimų renginių mūsų regione, – kalba p. Žakas. – Rimtų darbų netrūko ir šiemet, o ir komisija nemažai laiko skyrė, atrinkdama geriausius finalininkus“.

Audrius Janulis, interneto reklamos platformos „Adform“ pardavimų vadovas ir konkurso komisijos narys, taip pat antrina, kad norėtųsi, jog kiekvienas skaitmeninės sprendimų specialistas norėtų laimėti „Best Internet“ labiau nei kūrybininkai „ADrenaliną“.

„Yra kur augti, juolab, kad ne visos kategorijos sulaukė pretendentų šiemetiniame konkurse“, – kalba p. Janulis ir atremia rinkos dalyvių vis pasigirsdavusius parsvarstymus apie tai, jog „savi atrenka savus“.

„Kaip bene mažiausiai suinteresuota pusė norėčiau pabrėžti, kad mano akimis darbai vertinami buvo tikrai nešališkai ir norėtųsi paskatinti nenumoti ranka ir prie konkurso prisidėti kitąmet. O šiemet tarp finalininkų – geriausieji iš konkursui pateiktų darbų“, – teigia p. Janulis.

Telekomunikacijų ringas

Tarp atrinktųjų šiemetinių finalininkų daugiausia telekomunikacijų bendrovių „Bitės Lietuva“ ir jai priklausančio „Labas“ bei „Omnitel“ valdomo prekės ženklo „Ežio“ projektų. Nieko keisto – tai vieni didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje, vis daugiau investuojančių ir į skaitmeninę erdvę.

Šiame telekomunikacijų ringe trūksta tik didžiausios reklamdavės Lietuvoje „Tele2“, kuri yra retas svečias panašiuose konkursuose.

Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti tradicinėje metinėje konferencijoje „Best Internet 2016“ rugsėjo 21–22 dienomis. Šių metų konkursui galėjo būti pateikti skaitmeninės rinkodaros sprendimai, įgyvendinti nuo 2015 m. birželio 1 d. ir baigti ne vėliau kaip iki šių metų to paties mėnesio.

Pagrindiniai geriausios skaitmeninės rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: įžvalga ir tikslai, idėjos ir įgyvendinimas bei rezultatai.

infogr.am::2c872ea6-def9-4bb4-8fb6-1584375e6b81

FOTOGALERIJA „Best Internet 2016“ komisija ir pernykštės konferencijos akimirkos. (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 19

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau