Vadyba
Vadyba
Vadyba
Vadyba
Vadyba
2025-04-15 05:45

Kodėl vadovų ir darbuotojų požiūriai kartais skiriasi šviesmečiais

Jonas Banys, komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jonas Banys, komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kuo darbuotojas geriau vertina darbdavį, tuo didesnė tikimybė, jog jis ne tik užsilaikys įmonėje, bet ir ją rekomenduos kitiems. Lietuvoje antrą kartą sudarytas Nacionalinis darbdavio patrauklumo indeksas rodo, jog tik trečdalis darbuotojų savo darbo patirčių visumą vertina pozityviai. Vienas prasčiausių rodiklių – darbdavių požiūris į personalą.

Amžina tiesa – pardavėjui atrodo, kad prekę parduoda per pigiai, o pirkėjas įsitikinęs, jog sumoka per daug. Personalo vadyboje irgi galioja panašūs dėsniai: vadovai neabejoja, kad darbuotojai jaučiasi puikiai, o šie neslepia kartėlio, kad yra neįvertinti, nesuprasti, net neišgirsti.

Jonas Banys, „Ogilvy Vilniaus“ strateginio planavimo konsultantas, sako, kad indekso duomenys rodo, jog kaip ir pernai – darbuotojai alga nepatenkinti, bet ne ji svarbiausia. Būtent požiūris į žmogų žeidžia labiausiai – o šio vertinimas per metus dar pasmuko.

52795
130817
52791