Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

24
  • 2024-08-22T08:07:46+03:00

    Tie fūristai, kaip rakštis, užkemša visą migracija Lietuvoje ir dar piktinosi.

    • 2024-08-22T10:09:26+03:00

      Tie patys fūristai nepamiršk, kad sumoka mokesčius Lietuvoje ir taip pat įdarbina daug Lietuvoje vadybininkų ir t.t. O tai, kad nesugeba migracijos departamentas ir vyriausybė tai problema yra būtent ties ministerijos kompetencija.

    • 2024-08-22T11:53:02+03:00

      Nuo komandiruotpinigių jokie mokesčiai nesimoka. O šiaip jie ten vos daugiau nei minimumą gauna, taigi pritaikius NPD jie po porą šimtų eurų sumoka realiai.

    • 2024-08-22T13:37:56+03:00

      Minimumas+1.65 koeficiantas+Svenciu/naktinis darbas. neklaidinki zmoniu

    • 2024-08-22T13:40:49+03:00

      Man prašau tas įmones konkrečiai ir vairuotojus parodyk kurie dirba už kelis šimtukus Lietuvoje ar tie keli šimtukai apmokestinti. Iškart bėgu.

    • 2024-08-22T14:33:39+03:00

      NPD yra 775 Lietuvoje. Vadinasi nuo 1600 eurų atlyginimo pajamų mokestis bus apie 200 eurų. O komandiruotpinigių gausi apie 30x60 = 1800 eurų. Va tau ir 3000 eurų pajamos su 200 eurų mokesčiais. Vidutinis atlyginimas Vlantana 2 083,77 €, Transimeksa 2 067,34 €. Čia su vadovais, tai vairuotojai po tiek tikrai negauna.

    • 2024-08-22T15:50:02+03:00

      Pala pala, čia kalba apie sumokėtą atlyginimą, o ne deklaruojamos darbuotojo pajamos. Toliau, mano pasiūlymas yra pažiūrėti kiek galima išmokėti neapmokęstinamų priedų, nes tai taip pat yra reglamentuojama. Jeigu jau paėmeme Vlantanos pavyzdį tai eime iki galo: įmonė sumokėjo 4 750 000 socialinio draudimo įmokų per pirmą sių metų pusmetį, o GPM yra atskiras dalykas. Tie vairuotojai nesinaudoja čia mokyklomis, ligoninėmis ir t.t. Tai nelabai suprantu - kas čia blogai? ar tiesiog manai, kad analogiškai galima geresnių pasiekti rezultatų iš turimų darbuotojų transporto sektoriuje? reikia suprasti teisingai, tie vairuotojai kaip ir jūreiviai gal būt didelių mokesčių nesumoka, tačiau ir nesinaudoja Lietuvoje esančia infrastruktūra, o vadybininkai dirbantys su vairuotojais sukuria didesnę vertę. Tad dovanokite, nelabai suprantu kodėl mes nenorime turėti daugiau surinktų mokesčių, o norime kelti mokesčius.

  • 2024-08-22T09:14:32+03:00

    sveiki įžengę į naują LT virtimo babailandu erą. Šeimos be vaikų - mūsų ateitis.

  • 2024-08-22T11:35:42+03:00

    Kai gimstamumas šalyje minimalus, nieko kito ,kaip darbo imigracija niekas dar nesugalvojo. Galima piktintis imigracija, bet kito kelio nematau. Jauna karta vaikų nenori ,teks įsivežti darbuotojus iš kitur.

    • 2024-08-22T16:18:06+03:00

      Tai gerai, bet tada darom kaip Izraelis, įleidžiam tik dirbti, be jokių galimybių atsigabenti šeimą. Tuo tarpu pas mus po dviejų metų darbo jau galima atsigabenti šeimą. Kai tie visi šlavėjai, vairuotojai ir kujeriai susigabens šeimas, oi verks visi. Ypač kai pas mus išmokos už vaikus ir motinystę vienos didžiausių pasaulyje. Verks ir verslas ir darbuotojai ir gyventojai. Vienas atvejis didelės šalys plotu kur nepaisant mąsinės imigracijos vietiniai gynenai atskirai nuo migrantų. Lietuvoje to nebus, visos problemos bus visur, nes šalis labai nedidelė. Living hell upcoming.

    • 2024-08-23T09:56:39+03:00

      💯

  • 2024-08-22T11:52:15+03:00

    Bolto vairuotojų lietuvių jau mažuma, o tuo tarpu vežėjai jų neranda. Gal vistik atlyginimai per maži?

    • 2024-08-22T16:20:51+03:00

      Ir darbo sąlygos tragiškos. Teko girdėti kaip vienoj Kauno kepykloje prieš porą metų dirbo uzbekai. 12-16val, gyvena po keletą 12m2 kambariuose, miega praktiškai ant žemės. Tada gaudavo apie 500 EUR, kas yra katorgiška. Ir nieko jie pasiskųsti negali, nes jie net rusiškai vos moka.

    • 2024-08-22T16:21:12+03:00

      *Be išeiginių,

    • 2024-08-22T18:24:12+03:00

      75 - 85 eur į rankas dienai.Dabartės dar karpo, neva sąstingis, frachtų kritimas, didelė konkurencija , nes visokie atvežtiniai bangladešai pasirašo už mizernus atlygius.

  • 2024-08-22T12:54:02+03:00

    Jei teisingai straipsnį supratau – Lietuvoje trūksta aukštos kvalifikacijos specialistų.. dėl to importuojam fūristus iš trečiųjų šaliu ?

    • 2024-08-22T13:20:14+03:00

      tai kad neimportuojam, jie realiai kabotažina Europoj. Ir panašu didesnės įmonės nebedarbina fūrų vairuotojų čia. Kiek matosi darbuotojų Everwest ir Girteka Europe West? Gal ~1000. ""2023 metų pabaigoje visoje grupėje dirbo 18.700 žmonių" Kur dirba tie reklamuojami 19 tūkst.? Greičiausiai Kazachstane, Kirgizijoj ar kur nors kitur, neapsimoka.

    • 2024-08-22T13:39:28+03:00

      Niekas Europoje nekabotazina, o dirba tarp EU saliu.

    • 2024-08-22T18:28:41+03:00

      Kabotažint ES galima ne daugiau trijų vežimų (kuriems būtinas CMR ) vienoje šalyje.Ketvirtas reisas turi būt išvažiuojant už šalies ribų.

  • 2024-08-22T16:13:18+03:00

    Estijoje trečiųjų šalių darbuotojų kvotos 1300 žmonių į metus. Kas yra 30 kartų mažiau nei Lietuvoje. Jei Lietuvos įmonės ne tik, kad remiasi pigiausia darbo jėga, bet ir nesugeba tų žmonių išlaikyti ir vis konvejeriu reikia naujų, tai gal pirma peržiūri savo darbo sąlygas ir paskatas darbuotojams? Ir ta statistika "Trečiųjų šalių piliečiams išduoti dokumentai* dėl darbo" yra melaginga. UŽT liepos straipsnis : "Iš užsienio šalių į Lietuvą atvykusių darbuotojų per metus padaugėjo 23,3 tūkstančiais, arba 18,3 proc., pirmadienį skelbia Užimtumo tarnyba." Tai iškur tos dešimtys tūkstančių prieaugio kasmet? Lietuva yra pludoma pigia darbo jėga. Vilniaus Senamiestyje ir Užupy, net picų kepėjų ir padavėjų afrikiečių jau randasi. Common? Kas bus kai jie visi susigabens šeimas? Lietuvoje po dviejų metų darbo jau leidžiama atsigabenti šeimą, kas yra bene liberaliausia tvarka Europoje. Brangiai mokės ir verslas ir gyventojai ir valstybė. Labai brangiai. Studijos Danijoje rodo, kad žemos kvalifikacijos migracija yra NET negative ekonomikai. Per savo atvirumą sunaikinsime gimtąją šalį, pažiūrėkit kas darose vienoje pirmųjų dirbintio multi-kulti šalių - Jungtinėjė Karalystėje.

    • 2024-08-22T16:20:43+03:00

      Labai teisingas komentaras.

    • 2024-08-22T22:41:11+03:00

      Palaikau

    • 2024-08-27T08:44:01+03:00

      Pritariu. Tai ir finansinės problemos - žmonoms bedarbio pašalpa, mokyklos / darželiai vaikams, tai ir socialinės problemos - kalba, kultūra, tikėjimas / mečetės. Pavyzdys Švedija - blogiausia per istoriją krminalinė situacija. p.s. didieji darbdaviai turi namus / dvarus Ispanijoje, Italijoje ir kitur, jie puikiai gyvens ir šių / sukurtų problemų nematys / nejaus.

  • 2024-08-23T13:32:11+03:00

    Na tikrai su tokiomis desimttukstantinemis treciuju saliu darbuotoju kvotomis uzdelsto veikimo bomba jau yra aktyvuota - nedarbas jau siekia 8,6 %.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791