Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2021-11-24T15:03:26+02:00

    Kodėl įtraukta N1 klasė? Tai smulkaus verslo žlugdymas, įmonės ir taip jau moka taršos mokestį nuo nuperkamo kuro kiekio. Pagal pateiktą skaičiuoklę, N1 kategorijos spec transportui, kurio svoris beveik 3.5t skaičiuojama 1300 Eur/metams mokestis, jūs juokaujate?

    • 2021-11-24T18:02:12+02:00

      Nusipirkit elektrinius N1 ir nereikes cia verkslenti

    • 2021-11-24T19:34:14+02:00

      Kalbu ne apie autobusiukus o spec techniką užkeltą ant N1 bazės, elektrinių tokių dalykų nebuna :)

  • 2021-11-24T15:12:38+02:00

    Smagu klausyti gentvilo atmazų. ES reikalauja gerinti lietuvos gyventojų sveikatą tai nuuu automobilio mokestį įvesim kišenes patuštinsim ir pagerės sveikatos.

  • 2021-11-24T15:18:23+02:00

    apmokestinsim popierinę taršą (nes reali niekam neįdomi) ir vualia, misija mažinti CO2 ir gelbėti planetą įvykdyta, medalis genviliukui ;-) Ir "Iš šio mokesčio tikimasi kasmet surinkti apie 170 mln. Eur pajamų." - kas susimokės? ogi tie, kas neturi iš ko pirkti naujesnių auto, ir važinėja mažai. Mokestis kaip taikliai pastebėjo Kuodis, visiškai regresinis. Manau neturi šansų praeiti Seime, ir gerai.

    • 2021-11-24T16:56:49+02:00

      Jei toks siulymas Seime netycia praeitu, manau valdantieji, kuriu reitingai siuo metu ir taip trapus, sau pasirasytu aisku nuosprendi.

  • 2021-11-24T16:00:43+02:00

    Dar vienas genijus kartu su MM iš seimo. Balsuodamas už liberalus maniau, kad bent šitie turi sveiko proto, dėja labai suklydau.

  • 2021-11-24T16:35:55+02:00

    kas vyksta, dyzelis po tokių akcizo pakeitimų gali pasiekti ir 2 eurus už litrą. Žmonės išneš tokius siūlytojus iš valdžios savo rankomis.

    • 2021-11-24T18:29:31+02:00

      Vokietijoje beveik tiek ir kainuoja. Ir ką? Algos tai panašios. Santechnikas ar ten ar čia už atvažiavimą jau 50€ ima.

  • 2021-11-24T17:02:03+02:00

    Trūksta išbaigtumo. Akcizai nereguliuoja taršos ypač jei tik bus nuimta lengvata nuo dyzelio o benzui palikta tokia pats. Tai bus tiesiog vartojimo mokesčio padidinimas. O ar tą dyzeli pili į seną juodus debesis po savęs paliekantį kledarą ar naują, vienodai. Kaip ir apmokestinimas tik pagal auto parametrus nesiejant su rida ar vartojimu. Turi būti kompleksiškai pažvelgta ir kad būtų tikras paskatinimas persėsti iš 10-15 m. senumo 3.0 dyzelių į mažiau taršias auto.

  • 2021-11-24T17:33:38+02:00

    Juokinga, kai rašo po konsultacijų su visyomene - nutarta.... :) klounada...

  • 2021-11-24T18:27:36+02:00

    Labai gerai, kad tarša yra nuo automobilio. Nes tik nuo kuro nėra adekvatu. Tą patį kuro kiekį vienas automobilis gali sudeginti penkis kartus taršiau, jei pvz. nėra katalizatoriaus arba koks EURO2. Juk nėra mokesčių už išpjautus katalizatorius, tai teks taip drausminti chuliganus.

    • 2021-11-24T20:23:02+02:00

      koks dar "gali sudeginti", jūs dar nesupratote, kad mokėtume už popierių, o ne realią taršą? ;-)

  • 2021-11-24T22:07:45+02:00

    Jau pamatęs vyriausybės ministrų pavadręs supratau, kad laukia sunkūs 4 metai.

  • 2021-11-25T13:58:44+02:00

    tendencijos rodo kad greit mes patys tapsim pabegeliais, prasysimes kad Batiushka isileistu mus per tvora :D

    • 2021-11-25T15:50:19+02:00

      jau galit stotis užsiimti eilę ;-)

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791