Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-01-16 15:08

Nauja niša – maistas paskui klientą: ką pataria ekspertai

Jurgita Viltrakienė (kairėje) ir Ieva Vaičiūnaitė, gastronomijos konsultacijų agentūros „Kitchen Rules“ įkūrėjos. Asmeninio archyvo nuotr.
Jurgita Viltrakienė (kairėje) ir Ieva Vaičiūnaitė, gastronomijos konsultacijų agentūros „Kitchen Rules“ įkūrėjos. Asmeninio archyvo nuotr.
Maitinimo verslas atranda naujų nišų ir keliasi ten, kur yra klientų. Per karantiną atsiranda ir naujos koncepcijos verslų, siūlančių saugų apsipirkimą darbo vietoje. Gastronomijos verslo konsultantai pažymi, kad svetur prigijęs formatas bandomas ir Lietuvoje, tačiau jam reikia nemažai bandymų.

VŽ rašė apie užkandžių savitarnos krautuvėlių paslaugą „iSnacks“, kuri dviejose Vilniaus logistikos įmonėse startavo gruodį. Ieva Vaičiūnaitė ir Jurgita Viltrakienė, gastronominės konsultacijų agentūros „Kitchen Rules“ įkūrėjos, sako, kad tokios koncepcijos verslai stengiasi būti kuo arčiau vartotojo.

Maitinimo segmente tai – paslauga, vartotojui pasiekiama ten, kur jis dirba, sportuoja, leidžia laisvalaikį, o pagrindinis tokių verslų  uždavinys – greitai ir kokybiškai patenkinti tos valandos vartotojo poreikius.

52795
130817
52791