„K-rauta“ parduotuvės Latvijoje naujas pavadinimas „KSenukai“

Publikuota: 2016-12-03

Didžiausią statybos, remonto ir buities prekių tinklą Baltijos šalyse valdanti kompanija „Kesko Senukai“ penktadienį Rygoje atidarė pirmąją naujos koncepcijos tinklo Latvijoje parduotuvę „KSenukai“, į kurią investuota per 3,3 mln. Eur.

Artūras Rakauskas, „Kesko Senukai“ grupės prezidentas, sako, kad buvo iš esmės atnaujinta visa koncepcija – dabar tai yra visai šeimai skirtas modernus prekybos centras.

16 „K-rauta“ parduotuvių Latvijoje ir Estijoje valdymą „Kesko Senukai“ šių metų balandį perėmė iš savo strateginio akcininko Skandinavijos koncerno „Kesko“.

Pasak Terho Kalliokoski, „Kesko Senukai“ valdybos pirmininko, Skandinavijos koncerno „Kesko“ viceprezidento, vieningas tinklo valdymas padeda dar labiau sustiprinti tinklo lyderystę Baltijos šalyse, užtikrinti vienodus aukščiausios kokybės aptarnavimo standartus ir prekių asortimentą visų šalių parduotuvėse.

11.000 kv. m ploto naujoje „KSenukai“ parduotuvėje Rygoje prekių asortimentas yra dukart didesnis nei buvo ir siekia 50.000.

Parduotuvėje dirba per 100 darbuotojų – dvigubai daugiau nei buvo iki šiol.

Įrengta speciali „Drive In“ erdvė, į kurią įvažiavus galima pasikrauti įsigytas prekes.

Tris mėnesius trukusiu buvusios „K-rauta“ parduotuvės Rygoje modernizavimu „Kesko Senukai“ pradėjo viso prekybos tinklo atnaujinimą. Atnaujinimui ruošiamos dar dvi parduotuvės Rygoje ir Taline.

Iki 2020 metų planuojama per 100 mln. Eur investicijų modernioms parduotuvėms atidaryti Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje bei Baltarusijoje.

Šiuo metu „Kesko Senukai“ valdomą prekybos tinklą sudaro 101 parduotuvė Baltijos šalyse, taip pat – 20 OMA parduotuvių Baltarusijoje. Bendra tinklo apyvarta 2015 m. sudarė 583 mln. Eur.

„Kesko Senukai“ akcijos per pusę priklauso „Kesko“ ir Rakauskų šeimai.

„Kesko“ koncernas – vienas mažmeninės ir didmeninės prekybos lyderių Europoje, kurio apyvarta praėjusiais metais sudarė beveik 9 mlrd. Eur. Koncerno įmonėse dirba apie 45.000 darbuotojų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 5

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
06:00
Dėl planuojamų JAV tarifų Kinija pateikė skundą PPO 2

Kinijos komercijos ministerija pirmadienį pranešė, kad valstybė pateikė skundą Pasaulio prekybos...

H&M apyvarta Lietuvoje per metus pasiekė 18,5 mln. Eur

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklas „Hennes & Mauritz“ (H&M) Lietuvoje pirmąjį finansinių metų...

Lietuvos eksportas per metus paaugo 6% 7

Lietuvoje eksportas šiemet sausį–gegužę, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 6%,...

„Jozitos“ pardavimai augo penktadaliu 14

Šilalėje registruota bendrovė „Jozita“, kurios kainodara užtikrina vienas mažiausių degalų kainų, 2017 m.

Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Farmacijos įmonė sėkmę užsitikrino sparčiai reaguodama į sektoriaus pokyčius Rėmėjo turinys 4

25 metų gimtadienį švenčianti UAB „Tamro“ buvo pirmoji nelietuviško kapitalo didmeninė vaistų platinimo įmonė...

Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 3

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

„Maxima“ nesibylinės dėl vaikams skirtos akcijos

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė nebesibylinėti su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 3

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė...

„McDonald's“ Lietuvoje pernai pasiekė beveik 22,6 mln. Eur apyvartą

Užkandinių „McDonald's“ tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ praėjusiais metais uždirbo...

PSDF lėšomis bus kompensuojama iki 100% priemokos už vaistus

Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) lėšomis bus kompensuojama didesnė nei iki šiol dalis pacientų...

„Alibaba“ svarsto galimybę investuoti Belgijoje

Jackas Ma, Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, ir Charles...

Teismas: Gariūnai su Ūkio ministerija galės bendrauti „laisva forma“ 5

Ūkio ministerijai nepavyko išsireikalauti iš Gariūnų įmonių nei atsakymų į 19 klausimų, nei po 1.000 Eur...

Pramonė
2018.07.13
Po britų „Brexit“ plano – Trumpo abejonės dėl prekybos susitarimo su JAV 4

Jungtinėje Karalystėje (JK) besisvečiuojantis Donaldas Trumpas, JAV prezidentas, teigia, kad laisvos prekybos...

Ryšių su klientais valdymas: „Excel“ Lietuvoje – vis dar karalius Premium 4

Lietuvos verslas naudoja daug skirtingų ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų. Stiprių lyderių pagal...

Technologijos
2018.07.12
„Lidl“ Amerikoje dar nepakartojo sėkmės istorijos 4

Triukšmingai į Jungtines Amerikos Valstijas 2017 m. birželį žengęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas...

„ACC Distribution“ ketvirtadaliu padidino pajamas, pelną – 10 kartų

Elektronikos bei buitinės technikos prekių platinimo UAB „ACC Distribution“ praėjusiais metais gavo 224,28...

Technologijos
2018.07.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau