JAV viešbučių grupė Lietuvoje ieško tinkamų vietų ir partnerių

Viena didžiausių pasaulio viešbučių valdytojų norėtų matyti daugiau nei vieną savo prekių ženklo viešbutį Lietuvoje. Sparčiai aplinkinėse šalyse besiplečianti bendrovė didžiausią potencialą regi ekonominės ir vidurinės klasės segmentuose.
Januszas Mitulskis, Marriott International plėtros vadovas regione, interviu VŽ pasakoja apie potencialius prekių ženklus, bendradarbiavimo su investuotojais formas ir svarsto, kad jei Vilniaus viešbučių rinkoje pasiūla bus per didelė, išsilaikys t ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti