2021-03-01 16:19

TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nepaisant sudėtingų pandemijos metų, TV kanalai gana sėkmingai užbaigė metus: komercinių GRP reklamos sekundžių 2020 m. televizijoje buvo nupirkta vos 1% mažiau, stipriai išaugo televizijos žiūrimumas.
  • Komercinių GRP reklamos sekundžių 2020 m. televizijoje buvo nupirkta vos 1% mažiau.
  • Užsipildymas reklama pagrindiniuose kanaluose pirmaisiais šių metų mėnesiais taip pat išlieka gana didelis.
  • Žmonės praleidžia prie TV ekranų daug daugiau laiko, vidutiniai TV kanalų reitingai auga.
  • Karantinas prie televizijos ekranų grąžino nemažai jaunesnių žmonių.
  • Prielaidų augimui yra: žmonės yra išsiilgę įprasto gyvenimo, naujų pirkinių ir vartojimo.

Žmonės praleidžia prie TV ekranų daug daugiau laiko, vidutiniai TV kanalų reitingai auga, kaip ir gebėjimas pasiekti naujus žiūrovus, teigia Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius.

52795
130817
52791