TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo

- Komercinių GRP reklamos sekundžių 2020 m. televizijoje buvo nupirkta vos 1% mažiau.
- Užsipildymas reklama pagrindiniuose kanaluose pirmaisiais šių metų mėnesiais taip pat išlieka gana didelis.
- Žmonės praleidžia prie TV ekranų daug daugiau laiko, vidutiniai TV kanalų reitingai auga.
- Karantinas prie televizijos ekranų grąžino nemažai jaunesnių žmonių.
- Prielaidų augimui yra: žmonės yra išsiilgę įprasto gyvenimo, naujų pirkinių ir vartojimo.
Žmonės praleidžia prie TV ekranų daug daugiau laiko, vidutiniai TV kanalų reitingai auga, kaip ir gebėjimas pasiekti naujus žiūrovus, teigia Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai