Mėnesio prekių ženklai: po skambaus „Check your balls“ urologai iššauna „Ūsai eina“
Tarp naujų paraiškų šį lapkritį – ir Lietuvos urologų draugijos grafinis prekių ženklas „Ūsai eina“, skirtas vyrų sveikatos iniciatyvoms, vykstančioms lapkritį, pažymėti. Šį logotipą kūrė menininkė Giedrė Voverytė.
Beje, tai ne pirmas akį traukiantis urologų draugijos žingsnis – „Check your balls“, kurio tikslas atkreipti jaunų vyrų dėmesį į lytinę sveikatą ir laiku kreiptis į gydytojus urologus pajutus neįprastus pokyčius organizme, 2024 m. laimėjo ne vieną apdovanojimą. Pavyzdžiui, VPB šį ženklą išrinko pačiu geriausiu, registruotu 2024 m., o kasmetinis komunikacijos projektų konkursas Lietuvoje „PR Impact Awards“ jam skyrė apdovanojimą nevyriausybinių organizacijų projektų kategorijoje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai