Prekių ženklų tyrimas: karūna – „Swedbank“, labiausiai augo „Lietuvos paštas“, „Vinted“ ir „Circle K“
Šiemet pirmą kartą vertintas ir prekių ženklų gebėjimas komunikuoti su humoru.
„Bankas „Swedbank“ ir prekybos tinklas „Maxima“ lietuvių mylimiausių prekių ženklų dvidešimtuke pirmauja jau daugelį metų. Tiesa, praėjusiais metais ilgametis šio sąrašo lyderis „Swedbank“ buvo užleidęs pirmąją poziciją „Maximai“, tačiau šiemet ją vėl atsikovojo“, – teigia Dovilė Dovidavičiūtė, Lietuvoje „Baltic Brands“ tyrimą kuruojančios integruotos komunikacijos bendrovės „Sons & Daughters“ direktorė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai