Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-09-19 05:45
2025-09-02 11:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
pats turiu eshopa tai galiu pasakyti gerų atsiliepimų klientai praktiškai nepalieka. jei palieka tai negatyvius nes pykti išlieti visada daugiau motyvacijos yra. Už fake atsiliepimus drasiai 80% eshopu galima kabinti. Geriau nieko nei Aldonos komentas "LABAI puikus aptarnavimas, puikūs žmonės!"
Pas mane atvirkščiai - tik vienas kitas neigiamas. Galbūt kažką blogai darote, įsiklausykite į klientų skundus!
pats gyvenime nesu rašęs teigiamo komentaro uz prekes o kam? ypač ten kokį virdulį nusipirkus. Neigiamus esu rašęs tik kažkodėl jie nepaskelbiami arba dingsta. Esu rašęs teigiamus tik del paslaugu ypač kai kiti nesugebėdavo kokybiškai padaryti.
Man visai logiška, kad atsiliepimai ten teigiami. DOW paslauga pasinaudojęs vartotojas būna įsigijęs reikšmingą pirkinį (daugumai), kas savaime (daugumai) yra gerų emocijų šaltinis tam kartui, ir sutaupęs reikšmingą sumą bei laiko. Pats verslo modelis toks, kad nelabai yra erdvės susimauti, jei einama su paslaugos pirkimu iki galo.
is savo eshopo patirties sakyciau kad teigiami gana lengvai susirenka proaktyviai juos renkant. t.y. nusiunciant emaila ar pokalbio pabaigoj patenkintam klientui pasiulant tave ivertinti tam tikroje platformoje.
Vafliai tie VVTAT
na as perziurejau ju naudotu automobiliu kainas, keisti zmones kas pas juos perka, kosmosas o ne marzos pas juos, ziauriai brangu :O
Ar tikrai ta tarnyba be marmaliuzi ir auto webshopo neturi ką veikti? 100% konkurentų užsakyta sunku patikėti, kad tokiom nesąmonėm užsiiminėja
manau, jie manes po sviesto sviestuoto situacijos jau nebenustebins. juk reik imituot darba :D
VVTAT naftalinu atsiduoda.
VVTAT ir mano puslapis užkliuvo. Tiesiog nėra net ką komentuoti, į jų marazminius laiškus.
Tokių problemų nekiltų renkant atsiliepimus per tam skirtas atsiliepimų platformas, kurios jau pačios savaime investuoja į feikinių komentarų atrinkimą bei skaičiuoja bendrą atsiliepimų balą, kurį ir rodo tinklalapyje kartu su komentarais, kad ir kokie jie būtų. Tada niekam nekyla klausimų. Jeigu kompanija išties taip gerai dirba ir gauna vien gerus atsiliepimus, nėra prasmės visko gadinti keliant abejones su visokiais nepatikimais komentarais iš Facebooko. Naudojiesi atsiliepimų platforma ir viskas kur kas patikimiau. Aišku, jeigu iš Facebooko išsirenki tik geriausius ar net feikinius atsiliepimus, tada natūralu, kad aplinkiniams kyla įtarimas.
aprašuose automobilius vadinti mažybiniais bei maloniniais pavadinimais, anot psichologų, yra infantilumo požymis... taigi koks vadovas, tokie ir klientai ... visokie "leftistiniai" Andriuliai, Tapinai, Ramanauskai ir pan. ... apgailėtina firmelė
Teko turėti reikalų, toks bitter sweet experience, tikrai gero atsiliepimo nerašyčiau
Čia tas Ramanauskas kur su Bačiuliu turi podkastą? Ans leftistas???