2021-04-03 14:00

Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama socialiniuose tinkluose bus veiksminga, o influencerio patrauklumas neturi statistiškai reikšmingos įtakos sekėjo pirkimo elgesiui.
  • Kas labiausiai lemia vartotojo pirkimo elgseną.
  • Sekėjai nėra piemenų banda, kuri tik seka nuomonės formuotoją. Jie yra ir didžiausi kritikai, kurie nori vertingo turinio.
  • Per pandemiją gerokai sustiprėjo konkurencija tarp pačių nuomonės formuotojų, išaugo jų gretos socialiniuose tinkluose.

Savo ruožtu prekės ženklai, besirinkdami nuomonės formuotoją partnerystei, turėtų atsižvelgti ne vien į žvaigždės statistiką, asmenybės patrauklumą, bet pirmiausia į turinio naudingumą, vertinant jį per savo tikslinės auditorijos prizmę.

52795
130817
52791