Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti
- Kas labiausiai lemia vartotojo pirkimo elgseną.
- Sekėjai nėra piemenų banda, kuri tik seka nuomonės formuotoją. Jie yra ir didžiausi kritikai, kurie nori vertingo turinio.
- Per pandemiją gerokai sustiprėjo konkurencija tarp pačių nuomonės formuotojų, išaugo jų gretos socialiniuose tinkluose.
Savo ruožtu prekės ženklai, besirinkdami nuomonės formuotoją partnerystei, turėtų atsižvelgti ne vien į žvaigždės statistiką, asmenybės patrauklumą, bet pirmiausia į turinio naudingumą, vertinant jį per savo tikslinės auditorijos prizmę.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai