T. Ramanauskas: naujoji įvaizdžio strategija nėra šūkio ar logotipo pristatymas
- Artimiausiu metu bus skelbiamas konkursas vizualinio identiteto sukūrimui.
- Tikėtina, kad pastarasis sprendimas taps pagrindiniu šalies prekės ženklu, pakeisiančiu ir šiandien naudojamą Lietuvos turizmo prekės ženklą „Real is beautiful“.
- Mažai šaliai labiau tikslinga yra turėti vieną prekės ženklą.
- Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, pabrėžia, kad naujoji strategija nėra šūkio ar logotipo, kitų lengvai pačiupinėjimų dalykų pristatymas.
- Tikėtina, kad būsimajame vizualinio identiteto konkursui strategijos kūrėjai siūlys remtis Estijos ir kitų šalių pavyzdžiu, kur šalies prekės ženklas būtų be šūkio ar logotipo, kurie įveltų į begalines „patinka-nepatinka“ spekuliacijas.
Artimiausiu metu bus skelbiamas konkursas vizualiniam identitetui sukurti. Tikėtina, pastarasis sprendimas taptų pagrindiniu šalies prekių ženklu, pakeisiančiu dabar naudojamą Lietuvos turizmo prekių ženklą „Real is beautiful“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai