2020-09-10 20:23

T. Ramanauskas: naujoji įvaizdžio strategija nėra šūkio ar logotipo pristatymas

Reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jungtinė keturių agentūrų komanda parengė Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją, kuri remiasi pozicionavimu „Open for Co-creation“ („Atviri kurti kartu“).
  • Artimiausiu metu bus skelbiamas konkursas vizualinio identiteto sukūrimui.
  • Tikėtina, kad pastarasis sprendimas taps pagrindiniu šalies prekės ženklu, pakeisiančiu ir šiandien naudojamą Lietuvos turizmo prekės ženklą „Real is beautiful“.
  • Mažai šaliai labiau tikslinga yra turėti vieną prekės ženklą.
  • Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, pabrėžia, kad naujoji strategija nėra šūkio ar logotipo, kitų lengvai pačiupinėjimų dalykų pristatymas.
  • Tikėtina, kad būsimajame vizualinio identiteto konkursui strategijos kūrėjai siūlys remtis Estijos ir kitų šalių pavyzdžiu, kur šalies prekės ženklas būtų be šūkio ar logotipo, kurie įveltų į begalines „patinka-nepatinka“ spekuliacijas.

Artimiausiu metu bus skelbiamas konkursas vizualiniam identitetui sukurti. Tikėtina, pastarasis sprendimas taptų pagrindiniu šalies prekių ženklu, pakeisiančiu dabar naudojamą Lietuvos turizmo prekių ženklą „Real is beautiful“.

52795
130817
52791