Su tinklaraštininko J. Laukaičio idėja garsina Vilnių

Publikuota: 2019-10-22
Stop kadras klipe. Keliautojas, socialinių tinklų žvaigždė Jokūbas Laukaitis.
Stop kadras klipe. Keliautojas, socialinių tinklų žvaigždė Jokūbas Laukaitis.

Prieš metus įtraukiantį vaizdo klipą apie Lietuvą „Youtube“ kanale paskelbęs keliautojas, socialinių tinklų žvaigždė Jokūbas Laukaitis šį kartą pristato Vilnių – bendradarbiaudamas su agentūra „Go Vilnius“ sukūrė 10 minučių trukmės Lietuvos sostinę užsieniečiams pristatantį vaizdo klipą.

„J. Laukaitis atėjo pas mus su žinute, kad norėtų išleisti panašų į ankstesnį klipą, tik šį kartą apie Vilnių. Labai greitai sutarėme dėl bendradarbiavimo, nes žinojome jo ankstesnius darbus ir tikėjome, kad galutinis produktas bus kokybiškas visomis prasmėmis“, – VŽ teigia Inga Romanovskienė, Vilniaus turizmo ir verslo plėtros „Go Vilnius“ vadovė.

Agentūra finansavome šio klipo gamybą, taip pat dalyvavo kūrybiniame procese – nuo „brief‘o“ paruošimo, esminių dalykų akcentavimo iki tarpinių peržiūrų ir komentarų.

„Tačiau iš karto susitarėme, kad tai nebus tradicinis užsakomasis klipas, suprantame, kad jame turi atsispindėti paties autoriaus braižas, požiūris ir stilius, tad jis nebuvo „cenzūruojamas“, o tik nukreipiamas reikiama linkme“, – nusišypso I. Romanovskienė.

Klipo kūrimui agentūra skyrė 7.600 Eur. „Dėl tolimesnės partnerystės kol kas konkrečių planų nėra, tačiau šiuo projektu ir bendradarbiavimu yra patenkintos abi pusės“, – neslepia I. Romanovskienė.

Klipe J. Laukaitis glaustai ir žaismingai apžvelgia įdomiausius Vilniaus aspektus: istoriją, įdomiausius miesto rajonus, žmones, maisto įvairovę, susisiekimą, lankytinus objektus – ne tik populiariausius tarp turistų, bet ir savo mėgstamus, tokius kaip Šiuolaikinio meno centrą, MO muziejų, Halės turgų, Vingio parką.

Vilnietis J. Laukaitis savo „YouTube“ kanale turi daugiau nei 428.000 prenumeratorių. Jo paskyra patenka į 200 „Youtube“ populiariausiųjų kelionėms skirtų kanalų sąrašą.

Ankstesnis jo vaizdo klipas apie Lietuvą sulaukė daugiau nei milijono peržiūrų. Keliautojas ir ekstremalių nuotykių mėgėjas J. Laukaitis, naršydamas pasaulį, taip pat yra sukūręs vaizdo klipus apie Indiją, Šiaurės Korėją, Meksiką, Iraną, Tailandą.

Klipas apie Vilnių per kelias dienas (iki spalio 22 d. vakaro) jau skaičiuoja per 83.000 peržiūrų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau