„Workation Vilnius“ dalyviai – tarptautiniai gigantai „Siemens“ ir „British Airways“

Publikuota: 2019-08-07
Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Rugsėjo mėnesį į sostinę dalyvauti Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ programoje „Workation Vilnius“ atvyks trys atranką laimėjusios įmonės – „British Airways“, „Siemens“ ir finansinių technologijų įmonė „Monese“.

Jos buvo atrinktos iš daugiau nei pusšimčio programa susidomėjusių užsienio įmonių.

„Workation Vilnius“ programa rengiama antrus metus, jos tikslas – suteikti galimybę užsienio verslams savaitei atvykti į Vilnių ir išbandyti miesto privalumus derinant darbą ir atostogas.

„Go Vilnius“ deleguotoms komandoms užtikrins jų darbui patogią infrastruktūrą bei pasirūpins pramogomis laisvu metu, rašoma agentūros išplatintame pranešime.

„Ši programa jau pernai pelnė sėkmę – susidomėjimas tarp užsienio įmonių buvo didžiulis, o šiemet sulaukėme tokių garsių vardų kaip „British Airways“ ir „Siemens“. Tai neabejotinai padidins Vilniaus žinomumą ir patrauklumą tarptautinėje verslo arenoje, nes mieste apsilankančios įmonės tampa jo ambasadoriais“, – įsitikinusi Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė.

Pasak jos, „Workation Vilnius“ esmė nėra vien pritraukti žinomiausias įmones – viešinant programą apie Lietuvos sostinę sužino daug įmonių įvairiausiose pasaulio šalyse.

Avialinijų kompanija „British Airways“ yra antra pagal dydį oro bendrovė Jungtinėje Karalystėje, šiuo metu turinti daugiau kaip 42.000 darbuotojų, tad „British Airways“ pardavimų padalinio viešnagė Vilniuje bus labai reikšminga dėl galimybės pasidalinti verslo įžvalgomis bei patekti į šios kompanijos ir jos partnerių akiratį, viliasi p. Romanovskienė.

„Workation Vilnius“ programoje taip pat dalyvaus vokiečių inžinerijos gigantės „Siemens AG“ išmaniosios infrastruktūros padalinys. „Siemens“ metinės pajamos siekia 142 mlrd. Eur, kompanija „Forbes“ vertingiausių pasaulio įmonių sąraše užima 44 vietą.

Trečiasis programos dalyvis – finansinių technologijų įmonė „Monese“, veikianti Jungtinėje Karalystėje. 2013 m. įkurta įmonė šiuo metu turi daugiau kaip 1 mln. klientų, biurus Didžiojoje Britanijoje, Estijoje, Vokietijoje, Portugalijoje. Šiemet „Monese“ ketina priimti 100 naujų darbuotojų.

Svarbiausi kriterijai, kuriais vadovautasi atrenkant programos „Workation Vilnius“ dalyvius, buvo įmonės dydis, pajamos, priklausymas Vilniui aktualiems sektoriams. Taip pat vertinta įmonių motyvacija dalyvauti programoje.

Daugiausiai įmonių, norėjusių dalyvauti programoje, buvo iš Europos šalių: Vokietijos, Švedijos, Jungtinės Karalystės, Danijos, Olandijos, tačiau paraiškų sulaukta ir iš JAV, Brazilijos, Azijos, Nigerijos.

Į Vilnių atvykusios komandos įsikurs naujoje bendradarbystės erdvėje „UMA“ Gedimino prospekte.

Pernai startavusioje „Workation Vilnius“ programoje dalyvavo telekomunikacijų milžinė „BT Group“, kelionių planavimo platformą valdanti „Expedia“ iš Didžiosios Britanijos bei danų startuolis „OrderYOYO“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau