„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji

Publikuota: 2019-05-21

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Šis prekės ženklas rikiuojasi tarp lyderių „Synopticom“ atliktame vartotojų tyrime, gavęs vieną iš aukščiausių vartotojų pasitenkinimo rodiklių.

„Matome nuoseklų „Santa Maria“ prekės ženklo vystymą, siekiant patenkinti besikeičiančius klientų poreikius. Maistas yra nuolatinė žmonių gyvenimo dalis, o prieskoniai ar kitų šalių virtuvė tik padaro kasdienybę mažiau nuobodžią. Maistas su „Santa Maria“ nėra nuobodus“, – apibendrina komisijos nuomonę Kristina Mažeikytė, „IKEA Baltics“ rinkodaros vadovė, „Metų prekės ženklo 2019“ komisijos narė.

Pasak jos, šis prekės ženklas nuolatos dirba su receptais, kad palengvintų kliento kelionę apsisprendžiant, ką gaminti, investuoja į pakuotes, kad vartotojams būtų patogu jas naudoti.

„Komunikacijoje taip pat laikosi nuoseklumo: dirba su restoranų šefais, kuria įdomų turinį, kad klientui būtų skanu žiūrint į nuotraukas ar vaizdus“, – pabrėžia p. Mažeikytė.

Lipo ant kulnų

Itin stiprus pretendentas į pagrindinį apdovanojimą buvo ir „Džiugas“, kuriam komisija skyrė diplomą „Už tradicijas ir ilgametį įdirbį“.

„Šis prekės ženklas, kaip rodo vartotojų tyrimas, dominuoja pagal daugelį kriterijų, turi ir aukštą išskirtinumo, ir pasitenkinimo rodiklį. Tai stiprus ženklas dėl savo nuoseklaus įvaizdžio, šiuolaikiškų produktų  bei sąlyčio taškų įvairovės. „Džiugo“ buvimas ne tik parduotuvių lentynose, bet ir „HoReCa’oje“ praturtina vartotojo patirtį bei daro jį įsimintinu bei išskirtiniu“, – teigia Liutauras Daugirdas, tyrimų bendrovės „Synopticom“ direktorius, komisijos narys.

Eleonora Šeimienė, KOG rinkodaros instituto vadovė, antrina, kad „Džiugas“ – mėgstamas ir sėkmingas prekės ženklas, palankiai vertinamas ir lietuvių, ir užsieniečių.

„Tačiau vis tik labiau akivaizdu, kad šiam prekės ženklui labiau sekasi iš inercijos ir iš stipraus įdirbio padaryto per ilgus gyvavimo metus, ryškių rinkodaros veiksmų per 2018 m. nesimato, tad šį kartą „Džiugą“ ir įvertiname už ilgametį, nuoseklų įdirbį“, – kalba p. Šeimienė.

VŽ primena, kad 2018 m. „Džiugas“ pelnė „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą.

Kylančios naujovės

Tarp šiemet apdovanotų – ir prieš kelerius metus rinkoje atsiradęs naujas jogurtų prekės ženklas „Graikiška Amfora“. Šiam prekės ženklui teko „Kylančios žvaigždės“ apdovanojimas. Iš atrinktųjų finalininkų per 2018 m. „Graikiška Amfora“ sparčiausiai didino pardavimus skaičiuojant ir pagal vertę, ir pagal augimą skaičiuojant vienetais.

„Už augimą turbulencijos sąlygomis“ apdovanojimą šį kartą gavo „Bioderma“.

„Šio prekės ženklo komanda yra pasirinkusi nuoseklią rinkodaros veiksmų kryptį ir šiandien tai yra vienas sparčiausiai augančių prekių ženklų asmens priežiūros produktų kategorijoje“, – pažymi Emilija Mockė, „Nielsen“ klientų aptarnavimo projektų vadovė, komisijos narė.

„Už inovatyvų požiūrį į prekės ženklo vystymą“ šiemet apdovanota „Ecodenta“.

„Ecodenta“ pasižymėjo aktyviais veiksmais tiek tradicinėje, tiek socialinėje medijoje, o jų įvedami nauji „skoniai“, naujos pakuotės bei atsižvelgimas į natūralius, ekologiškus ingredientus sulaukia vartotojų dėmesio ne vien Lietuvoje, bet ir užsienyje“, – teigia Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė, komisijos narė.

Kova internete

Dar vieną – internautų simpatijų titulą – „Viči“ išsikovojo savo rankomis ir savo lojalių vartotojų dėka. Finale šis prekės ženklas kovėsi su kitu žuvies produkcijos gamintoju „Zigmu“, abu šie prekės ženklai buvo labai intensyviai palaikomi viso internetinio balsavimo metu.

Tačiau finale sėkmė lydėjo „Viči“, kuris paskutiniajame etape surinko bemaž 1.000 balsų daugiau.

VŽ primena, kad į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.

Prekės ženklo pardavimų augimas per metus – svarbiausias kriterijus, atrenkant finalininkų sąrašą.

Komisija vertino pretendentus pagal Lietuvoje užimamą rinkos dalį ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais ir verte 2018 m., palyginti su 2017 m. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.

nuotrauka::1nocrop

Dar vienas finalininkų vertinimo kriterijus – rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vartotojų apklausa bei žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ tiriamas prekės ženklų komunikacijos efektyvumas ir įvaizdis tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje.

[infogram id="98b1b244-f425-4d11-ad4f-e23932c3da1e" prefix="Iaf" format="interactive" title="MPZ_nugalėtojai"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
16:13
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
16:13
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
14:30
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
13:09
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau