„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji

Publikuota: 2019-05-21

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Šis prekės ženklas rikiuojasi tarp lyderių „Synopticom“ atliktame vartotojų tyrime, gavęs vieną iš aukščiausių vartotojų pasitenkinimo rodiklių.

„Matome nuoseklų „Santa Maria“ prekės ženklo vystymą, siekiant patenkinti besikeičiančius klientų poreikius. Maistas yra nuolatinė žmonių gyvenimo dalis, o prieskoniai ar kitų šalių virtuvė tik padaro kasdienybę mažiau nuobodžią. Maistas su „Santa Maria“ nėra nuobodus“, – apibendrina komisijos nuomonę Kristina Mažeikytė, „IKEA Baltics“ rinkodaros vadovė, „Metų prekės ženklo 2019“ komisijos narė.

Pasak jos, šis prekės ženklas nuolatos dirba su receptais, kad palengvintų kliento kelionę apsisprendžiant, ką gaminti, investuoja į pakuotes, kad vartotojams būtų patogu jas naudoti.

„Komunikacijoje taip pat laikosi nuoseklumo: dirba su restoranų šefais, kuria įdomų turinį, kad klientui būtų skanu žiūrint į nuotraukas ar vaizdus“, – pabrėžia p. Mažeikytė.

Lipo ant kulnų

Itin stiprus pretendentas į pagrindinį apdovanojimą buvo ir „Džiugas“, kuriam komisija skyrė diplomą „Už tradicijas ir ilgametį įdirbį“.

„Šis prekės ženklas, kaip rodo vartotojų tyrimas, dominuoja pagal daugelį kriterijų, turi ir aukštą išskirtinumo, ir pasitenkinimo rodiklį. Tai stiprus ženklas dėl savo nuoseklaus įvaizdžio, šiuolaikiškų produktų  bei sąlyčio taškų įvairovės. „Džiugo“ buvimas ne tik parduotuvių lentynose, bet ir „HoReCa’oje“ praturtina vartotojo patirtį bei daro jį įsimintinu bei išskirtiniu“, – teigia Liutauras Daugirdas, tyrimų bendrovės „Synopticom“ direktorius, komisijos narys.

Eleonora Šeimienė, KOG rinkodaros instituto vadovė, antrina, kad „Džiugas“ – mėgstamas ir sėkmingas prekės ženklas, palankiai vertinamas ir lietuvių, ir užsieniečių.

„Tačiau vis tik labiau akivaizdu, kad šiam prekės ženklui labiau sekasi iš inercijos ir iš stipraus įdirbio padaryto per ilgus gyvavimo metus, ryškių rinkodaros veiksmų per 2018 m. nesimato, tad šį kartą „Džiugą“ ir įvertiname už ilgametį, nuoseklų įdirbį“, – kalba p. Šeimienė.

VŽ primena, kad 2018 m. „Džiugas“ pelnė „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą.

Kylančios naujovės

Tarp šiemet apdovanotų – ir prieš kelerius metus rinkoje atsiradęs naujas jogurtų prekės ženklas „Graikiška Amfora“. Šiam prekės ženklui teko „Kylančios žvaigždės“ apdovanojimas. Iš atrinktųjų finalininkų per 2018 m. „Graikiška Amfora“ sparčiausiai didino pardavimus skaičiuojant ir pagal vertę, ir pagal augimą skaičiuojant vienetais.

„Už augimą turbulencijos sąlygomis“ apdovanojimą šį kartą gavo „Bioderma“.

„Šio prekės ženklo komanda yra pasirinkusi nuoseklią rinkodaros veiksmų kryptį ir šiandien tai yra vienas sparčiausiai augančių prekių ženklų asmens priežiūros produktų kategorijoje“, – pažymi Emilija Mockė, „Nielsen“ klientų aptarnavimo projektų vadovė, komisijos narė.

„Už inovatyvų požiūrį į prekės ženklo vystymą“ šiemet apdovanota „Ecodenta“.

„Ecodenta“ pasižymėjo aktyviais veiksmais tiek tradicinėje, tiek socialinėje medijoje, o jų įvedami nauji „skoniai“, naujos pakuotės bei atsižvelgimas į natūralius, ekologiškus ingredientus sulaukia vartotojų dėmesio ne vien Lietuvoje, bet ir užsienyje“, – teigia Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė, komisijos narė.

Kova internete

Dar vieną – internautų simpatijų titulą – „Viči“ išsikovojo savo rankomis ir savo lojalių vartotojų dėka. Finale šis prekės ženklas kovėsi su kitu žuvies produkcijos gamintoju „Zigmu“, abu šie prekės ženklai buvo labai intensyviai palaikomi viso internetinio balsavimo metu.

Tačiau finale sėkmė lydėjo „Viči“, kuris paskutiniajame etape surinko bemaž 1.000 balsų daugiau.

VŽ primena, kad į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.

Prekės ženklo pardavimų augimas per metus – svarbiausias kriterijus, atrenkant finalininkų sąrašą.

Komisija vertino pretendentus pagal Lietuvoje užimamą rinkos dalį ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais ir verte 2018 m., palyginti su 2017 m. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.

nuotrauka::1nocrop

Dar vienas finalininkų vertinimo kriterijus – rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vartotojų apklausa bei žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ tiriamas prekės ženklų komunikacijos efektyvumas ir įvaizdis tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje.

[infogram id="98b1b244-f425-4d11-ad4f-e23932c3da1e" prefix="Iaf" format="interactive" title="MPZ_nugalėtojai"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 3

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
13:37
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 18

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau