„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojai

Publikuota: 2019-03-31
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Naujoje mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės „Apranga“ reklaminėje kampanijoje – visi modeliai yra bendrovės darbuotojai.

„Reklamos komunikacijoje pristatome realius žmones ir jų asmeninius pomėgius: motociklus, meną, keliones. Pakvietėme darbuotojus prisijungti prie reklamos kampanijos, pasiūlėme sukurti jų gyvenimo būdą ir hobius atitinkantį įvaizdį ir dalyvauti fotosesijoje. „Aprangos“ grupėje nuolat ieškome naujų veiklų ir iniciatyvų, kurios sudomintų darbuotojus ir praturtintų veiklą naujomis galbūt šie tiek netradicinėmis patirtimis. Džiugu, kad darbuotojai noriai įsitraukia ir prisideda idėjomis“, – teigia Agnė Brukštaitė-Fominienė, „Aprangos“ Rinkodaros vadovė.

Tai ne pirma iniciatyva, įtraukianti įmonės darbuotojus. Grupėje įgyvendinamas projektas „Apranga ambasadoriai“, čia darbuotojai kviečiami reprezentuoti įmonę socialiniuose tinkluose, renginiuose ir įmonės viduje.

„Praėjusiais metais aštuoni ambasadoriai iš trijų šalių dalyvavo fotosesijoje ir gilino žinias apie įmonę ir jos veiklą. Kartu grupės ambasadoriai įsitraukė į socialinius projektus ir padėjo su įmonės socialine veikla supažindinti kitus darbuotojus“, – įmonės žingsnius pasakoja p. Brukštaitė-Fominienė.

Auganti tendencija

Įmonės pastaraisiais metais vis dažniau savo reklamose pasitelkia įmonės darbuotojus. Taip ne vienerius metus elgiasi „Eurovaistinių“ tinklas, „Circle K“ ir t.t.

Neseniai šiuo keliu nuėjo ir „Lidl Lietuva“. Prekybininkės naujojo įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje dirbantys darbuotojai.

„Kai šūkis „Jokio kompromiso tarp kainos ir kokybės“ yra tariamas pačių darbuotojų, jis įgauna naują prasmę ir parodo, kai nėra tik skambūs žodžiai. Šviežios mėsos, žuvies, pieno, tekstilės ir kitų prekių kokybę nuolat tikrina nepriklausomos, tarptautinės akredituotos organizacijos“, – rašoma tinklo išplatintame pranešime.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
14:58
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
11:23
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 1

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
10:19
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau