„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojai

„Reklamos komunikacijoje pristatome realius žmones ir jų asmeninius pomėgius: motociklus, meną, keliones. Pakvietėme darbuotojus prisijungti prie reklamos kampanijos, pasiūlėme sukurti jų gyvenimo būdą ir hobius atitinkantį įvaizdį ir dalyvauti fotosesijoje. „Aprangos“ grupėje nuolat ieškome naujų veiklų ir iniciatyvų, kurios sudomintų darbuotojus ir praturtintų veiklą naujomis galbūt šie tiek netradicinėmis patirtimis. Džiugu, kad darbuotojai noriai įsitraukia ir prisideda idėjomis“, – teigia Agnė Brukštaitė-Fominienė, „Aprangos“ Rinkodaros vadovė.
Tai ne pirma iniciatyva, įtraukianti įmonės darbuotojus. Grupėje įgyvendinamas projektas „Apranga ambasadoriai“, čia darbuotojai kviečiami reprezentuoti įmonę socialiniuose tinkluose, renginiuose ir įmonės viduje.
„Praėjusiais metais aštuoni ambasadoriai iš trijų šalių dalyvavo fotosesijoje ir gilino žinias apie įmonę ir jos veiklą. Kartu grupės ambasadoriai įsitraukė į socialinius projektus ir padėjo su įmonės socialine veikla supažindinti kitus darbuotojus“, – įmonės žingsnius pasakoja p. Brukštaitė-Fominienė.
Auganti tendencija
Įmonės pastaraisiais metais vis dažniau savo reklamose pasitelkia įmonės darbuotojus. Taip ne vienerius metus elgiasi „Eurovaistinių“ tinklas, „Circle K“ ir t.t.
Neseniai šiuo keliu nuėjo ir „Lidl Lietuva“. Prekybininkės naujojo įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje dirbantys darbuotojai.
„Kai šūkis „Jokio kompromiso tarp kainos ir kokybės“ yra tariamas pačių darbuotojų, jis įgauna naują prasmę ir parodo, kai nėra tik skambūs žodžiai. Šviežios mėsos, žuvies, pieno, tekstilės ir kitų prekių kokybę nuolat tikrina nepriklausomos, tarptautinės akredituotos organizacijos“, – rašoma tinklo išplatintame pranešime.