„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojai

Publikuota: 2019-03-31
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Naujoje mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės „Apranga“ reklaminėje kampanijoje – visi modeliai yra bendrovės darbuotojai.

„Reklamos komunikacijoje pristatome realius žmones ir jų asmeninius pomėgius: motociklus, meną, keliones. Pakvietėme darbuotojus prisijungti prie reklamos kampanijos, pasiūlėme sukurti jų gyvenimo būdą ir hobius atitinkantį įvaizdį ir dalyvauti fotosesijoje. „Aprangos“ grupėje nuolat ieškome naujų veiklų ir iniciatyvų, kurios sudomintų darbuotojus ir praturtintų veiklą naujomis galbūt šie tiek netradicinėmis patirtimis. Džiugu, kad darbuotojai noriai įsitraukia ir prisideda idėjomis“, – teigia Agnė Brukštaitė-Fominienė, „Aprangos“ Rinkodaros vadovė.

Tai ne pirma iniciatyva, įtraukianti įmonės darbuotojus. Grupėje įgyvendinamas projektas „Apranga ambasadoriai“, čia darbuotojai kviečiami reprezentuoti įmonę socialiniuose tinkluose, renginiuose ir įmonės viduje.

„Praėjusiais metais aštuoni ambasadoriai iš trijų šalių dalyvavo fotosesijoje ir gilino žinias apie įmonę ir jos veiklą. Kartu grupės ambasadoriai įsitraukė į socialinius projektus ir padėjo su įmonės socialine veikla supažindinti kitus darbuotojus“, – įmonės žingsnius pasakoja p. Brukštaitė-Fominienė.

Auganti tendencija

Įmonės pastaraisiais metais vis dažniau savo reklamose pasitelkia įmonės darbuotojus. Taip ne vienerius metus elgiasi „Eurovaistinių“ tinklas, „Circle K“ ir t.t.

Neseniai šiuo keliu nuėjo ir „Lidl Lietuva“. Prekybininkės naujojo įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje dirbantys darbuotojai.

„Kai šūkis „Jokio kompromiso tarp kainos ir kokybės“ yra tariamas pačių darbuotojų, jis įgauna naują prasmę ir parodo, kai nėra tik skambūs žodžiai. Šviežios mėsos, žuvies, pieno, tekstilės ir kitų prekių kokybę nuolat tikrina nepriklausomos, tarptautinės akredituotos organizacijos“, – rašoma tinklo išplatintame pranešime.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 2

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 13

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15
„Delfi“ Latvijoje startuoja su mokamu turiniu, Lietuvoje – dar svarstymai 18

Latvijos rinkoje startuoja „Delfi Plus“. Tai mokamas produktas skaitytojams, suteikiantis prieigą prie...

Rinkodara
2019.05.14
Muzikos svetainė pažeidė autorių teises

Vykdydama intelektinės nuosavybės teisių turėtojų internete priežiūrą, Lietuvos radijo ir televizijos...

Rinkodara
2019.05.14
„Lietuvos ryto“ spaustuvė išmokės 1,5 mln. Eur dividendų

„Lietuvos ryto“ spaustuvės pajamos 2018 m. išliko bemaž tokios pat kaip ir ankstesniais metais. Bendrovė...

Rinkodara
2019.05.14
Likviduojamos „Lietuvos žinios“ registruoja turėtą prekės ženklą 1

„Lietuvos žinios“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti prekės ženklą „Jonavos Naujienos“.

Rinkodara
2019.05.14
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau