Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

„Kai šūkis „Jokio kompromiso tarp kainos ir kokybės“ yra tariamas pačių darbuotojų, jis įgauna naują prasmę ir parodo, kai nėra tik skambūs žodžiai. Šviežios mėsos, žuvies, pieno, tekstilės ir kitų prekių kokybę nuolat tikrina nepriklausomos, tarptautinės akredituotos organizacijos“, – rašoma tinklo išplatintame pranešime.
Vienas iš trijų klipo „aktorių“ – Vilniuje beveik trejus metus dirbantis ir visai neseniai parduotuvės vadovo pavaduotoju tapęs studentas Karolis Katkauskas. Anot jo, tapti reklaminiu prekybos tinklo veidu jį paskatino vadovai.
„Filmuotis klipe, kai pats tikiu savo darboviete – buvo labai paprasta. Jaučiu, kad „Lidl“ kuria kiekvienas čia dirbantis. Mūsų nuomonė yra svarbi, o kolegas sieja šiltas bendravimas nepriklausomai nuo to, kokias pareigas jie užima. Visi „Lidl“ darbuotojai nuolat keičiasi atsakomybėmis: dirba kasose, kepykloje, rūpinasi prekių šviežumu, asortimentu lentynose. Tokia tik šiam prekybos tinklui būdinga dinamika neleidžia užsibūti vienoje vietoje, suteikia galimybę visapusiškai pažinti parduotuvę“, – pranešime cituojamas p. Katkauskas.
Klipo veidu tapo ir Jurgita Baliūkonė iš Alytaus – „Lidl Lietuva“ veteranė, čia dirbanti nuo pat atidarymo.
Televizijos reklamai skirtas vaizdo klipas nufilmuotas vienoje iš sostinėje veikiančių „Lidl“ parduotuvių.
Paklaustas, ar nutrūko bendradarbiavimas su tinklo reklamos veidu, legendiniu krepšininku Arvydu Saboniu, kurį dažnai matėme reklamose pirmaisiais-antraisiais veiklos metais, Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas, patikina, kad ne, ir p. Sabonį dar turėtume matyti tinklo komunikacijoje.