Naujoji „Audimo“ vadovė: supratau, kad galiu įnešti tarptautinio vėjo
VŽ podkastų studijoje D. Šulienė pasakoja, kad nemažai patirties ir žinių apie mažmeninę prekybą sukaupė tuo laikotarpiu, kai buvo atsakinga už „Aldo“ prekių ženklo vystymą Lietuvoje. Jai teko prisidėti prie pirmos šio tinklo parduotuvės, rūpintis plėtra.
„Tai buvo neblogas universitetas. Kai baiginėjau savo etapą su „Apranga“, parduotuvių skaičius jau siekė turbūt 15, buvo tikrai didelis plėtros tempas, reikėjo užtikrinti prekių ženklo standartus. Manau, buvome puikūs partneriai prekių ženklui“, – sako D. Šulienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai