„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones

Publikuota: 2018-07-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings ir Jurgį Didžiulį.

Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, sutinka, kad tai tarsi ir šabloninis sprendimas pasirinkti žinomus veidus pristatymui.

„Kita vertus, tie atrasti veidai yra idealiai tinkami prekės ženklo žinutei, filosofijai perteikti, vertybiškai susisieja su prekės ženklu. Kartu taip nušauname ir dar vieną zuikį – papildome naująjį prekės ženklą lietuviškumu, – įsitikinusi p. Čepononė. – Be to, p. Jennings ir p. Didžiulis iki šiol nėra buvę prekės ženklų veidais, tad nors pradžioje ir sulaukėme nemažai dvejonių, galop suraitėme parašus. Jiems patiko prekės ženklo filosofija, kalbėjimas apie emocijas, žaismingumą“.

nuotrauka::nocrop1

VŽ rašė, kad „Biok laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ nuo šios liepos įveda vieną – „Kilig“.

Prekės ženklo įvedimo kampanijai yra skiriama bemaž 400.000 Eur, apie 65% teko pakuotei ir vystymui. Pakuotes prekės ženklui kūrė ženklodaros ir dizaino agentūra „Etiquette“.

„Komunikacijai skiriame likusį trečdalį, o tai yra 3–4 kartus didesni biudžetai, nei iki šiol būdavo skiriama vienam mūsų prekės ženklui. Panašią apimtį planuojame išlaikyti ir kitąmet“, – teigia p. Čepononė.

Su prekės ženklo reklamos veidais yra pasirašyta 1,5 m. bendradarbiavimo sutartis. Kampanijos šūkis sklebia „Gražesni, kai esame laimingi“.

Pasirinkimo iššūkiai

„Prieš imdamiesi pokyčių, atlikome savo prekės ženklų analizę ir supratome, kad turime tik vieną labai stiprų prekės ženklą – „Ecodentą“, kuris atitinka visus augimo kriterijus. Visi kiti turėjo daug silpnybių ir kanibalizavo vieni kitus. „Rasai“ ir „Margaritai“ vartotojai priskirdavo tuos pačius atributus, nors jie buvo skirtingai pozicionuojami, jų komunikacijos braižas skirtingas. Vartotojai to negirdėjo, painiodavo šiuos prekės ženklus“, – neslepia p. Čepononė. Be to, pastaruosius 2–3 metus „Rasa“ ir „Aras“ rodė labai nestabilius pardavimus.

„Net ir rinkodaros kampanijų rezultatai būdavo labai trumpalaikiai. Buvo akivaizdu, kad reikia esminių pokyčių, tad priėmėme sprendimą optimizuoti prekės ženklų skaičių, – pasakoja p. Čepononė. – Niekam įmonėje nekilo abejonių, kad reikia pokyčių, tad, paruošę analizę ir pristatę vadovybei, jau po savaitės apie tai kalbėjome su valdybos nariais.“

Pirmasis rinkodaros skyriaus siūlymas buvo palikti tik du prekės ženklus – „Ecodentą“ ir „Margaritą“, pastarasis būtų skirtas visai kosmetikai.

„Tačiau iš karto šią mintį atmetėme, nes buvo akivaizdu, kad negalėsime jo registruoti užsienyje, panašaus sąskambio prekės ženklų yra ne vienas. Kėlėme ir dar drąsesnį variantą – palikti „Ecodentą, o vietoj visų kitų kurti vieną naują prekės ženklą, tačiau po ilgų diskusijų su komanda, vadovybe nusprendėme, kad tai būtų per drąsu, nes ant lėkštutės pastatytume daugiau nei pusę įmonės apyvartos, tad startuojame su mažiau rizikingu projektu: paliekame „Margaritą“, o vietoj trijų savo vardų – „Rasos“, „Aro“ ir „Biok Dermatology“ – įvedame „Kilig“, – kalba p. Čepononė.

Plačiau apie bendrovės iššūkius, įvedant naująjį prekės ženklą skaitykite čia.

FOTOGALERIJA Senieji ir naujieji prekių ženklai. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Ergo“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse palieka bendrovę

Po beveik 10-ties karjeros metų „Ergo“ bendrovėje Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse Lina...

Rinkodara
14:47
Nutraukiama mados žurnalo „Glamour“ leidyba

JAV žiniasklaidos milžinė „Conde Nast“, jungianti visą eilę žurnalų, nutraukia 80 m. gyvavusio „Glamour“...

Rinkodara
12:35
„TV Play Home“ Lietuvoje turi naują vadovę

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) Lietuvoje turės naują vadovę.

Rinkodara
09:52
Kalėdinis „Tele2“ ir „Telia Lietuva“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: kalėdinė nuotaika su „Tele2“ (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.11.20
Reklama, kurios neužblokuosi, bet reikia kūrybiškumo Premium 3

Lauko reklamos stendai – viena seniausių reklamos formų, kuriai artimiausiais metais prognozuojamas augimas.

Rinkodara
2018.11.20
Baltieji rūmai dar kartą taikosi į CNN žurnalisto teises

Nors JAV federalinis teismas penktadienį nurodė Baltiesiems rūmams atstatyti CNN žurnalisto Jimo Acostos...

Rinkodara
2018.11.20
Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
2018.11.20
„Oro navigacija“ atsinaujina – keičia logotipą 3

Modernizacijos procesą vykdanti strateginė valstybės įmonė VĮ „Oro navigacija“ pristato naują logotipą.

Rinkodara
2018.11.19
Iš „Epica“ su apdovanojimais grįžta „Pildyk“ ir „Godspeed Branding“

Bronzą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica Awards“ šiemet parsiveža „Adell Taivas Ogilvy“ už...

Rinkodara
2018.11.19
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau