„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones

Naujojo prekės ženklo Kilig įvedimo kampanijai Biok laboratorija renkasi žinomus veidus Ericą Jennings ir Jurgį Didžiulį.
Ieva Čepononė, Biok laboratorijos rinkodaros vadovė, sutinka, kad tai tarsi ir šabloninis sprendimas pasirinkti žinomus veidus pristatymui.
Kita vertus, tie atrasti veidai yra idealiai tinkami prekės ženklo žinutei, filosofijai perteikti, vertybiškai susisieja su prekės ženklu. Kartu taip nušauname ir dar vieną zuikį papildome naująjį prekės ženklą lietuviškumu, įsitikinusi p. Čepononė. Be to, p. Jennings ir p. Didžiulis iki šiol nėra buvę prekės ženklų veidais, tad nors pradžioje ir sulaukėme nemažai dvejonių, galop suraitėme parašus. Jiems patiko prekės ženklo filosofija, kalbėjimas apie emocijas, žaismingumą.
nuotrauka::nocrop1
VŽ rašė, kad Biok laboratorija vietoj trijų prekės ženklų Rasa, Aras ir Biok dermatology nuo šios liepos įveda vieną Kilig.
Prekės ženklo įvedimo kampanijai yra skiriama bemaž 400.000 Eur, apie 65% teko pakuotei ir vystymui. Pakuotes prekės ženklui kūrė ženklodaros ir dizaino agentūra Etiquette.
Komunikacijai skiriame likusį trečdalį, o tai yra 34 kartus didesni biudžetai, nei iki šiol būdavo skiriama vienam mūsų prekės ženklui. Panašią apimtį planuojame išlaikyti ir kitąmet, teigia p. Čepononė.
Su prekės ženklo reklamos veidais yra pasirašyta 1,5 m. bendradarbiavimo sutartis. Kampanijos šūkis sklebia Gražesni, kai esame laimingi.
Pasirinkimo iššūkiai
Prieš imdamiesi pokyčių, atlikome savo prekės ženklų analizę ir supratome, kad turime tik vieną labai stiprų prekės ženklą Ecodentą, kuris atitinka visus augimo kriterijus. Visi kiti turėjo daug silpnybių ir kanibalizavo vieni kitus. Rasai ir Margaritai vartotojai priskirdavo tuos pačius atributus, nors jie buvo skirtingai pozicionuojami, jų komunikacijos braižas skirtingas. Vartotojai to negirdėjo, painiodavo šiuos prekės ženklus, neslepia p. Čepononė. Be to, pastaruosius 23 metus Rasa ir Aras rodė labai nestabilius pardavimus.
Net ir rinkodaros kampanijų rezultatai būdavo labai trumpalaikiai. Buvo akivaizdu, kad reikia esminių pokyčių, tad priėmėme sprendimą optimizuoti prekės ženklų skaičių, pasakoja p. Čepononė. Niekam įmonėje nekilo abejonių, kad reikia pokyčių, tad, paruošę analizę ir pristatę vadovybei, jau po savaitės apie tai kalbėjome su valdybos nariais.
Pirmasis rinkodaros skyriaus siūlymas buvo palikti tik du prekės ženklus Ecodentą ir Margaritą, pastarasis būtų skirtas visai kosmetikai.
Tačiau iš karto šią mintį atmetėme, nes buvo akivaizdu, kad negalėsime jo registruoti užsienyje, panašaus sąskambio prekės ženklų yra ne vienas. Kėlėme ir dar drąsesnį variantą palikti Ecodentą, o vietoj visų kitų kurti vieną naują prekės ženklą, tačiau po ilgų diskusijų su komanda, vadovybe nusprendėme, kad tai būtų per drąsu, nes ant lėkštutės pastatytume daugiau nei pusę įmonės apyvartos, tad startuojame su mažiau rizikingu projektu: paliekame Margaritą, o vietoj trijų savo vardų Rasos, Aro ir Biok Dermatology įvedame Kilig, kalba p. Čepononė.
Plačiau apie bendrovės iššūkius, įvedant naująjį prekės ženklą skaitykite čia.
FOTOGALERIJA Senieji ir naujieji prekių ženklai. (13 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti