„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones

Publikuota: 2018-07-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings ir Jurgį Didžiulį.

Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, sutinka, kad tai tarsi ir šabloninis sprendimas pasirinkti žinomus veidus pristatymui.

„Kita vertus, tie atrasti veidai yra idealiai tinkami prekės ženklo žinutei, filosofijai perteikti, vertybiškai susisieja su prekės ženklu. Kartu taip nušauname ir dar vieną zuikį – papildome naująjį prekės ženklą lietuviškumu, – įsitikinusi p. Čepononė. – Be to, p. Jennings ir p. Didžiulis iki šiol nėra buvę prekės ženklų veidais, tad nors pradžioje ir sulaukėme nemažai dvejonių, galop suraitėme parašus. Jiems patiko prekės ženklo filosofija, kalbėjimas apie emocijas, žaismingumą“.

nuotrauka::nocrop1

VŽ rašė, kad „Biok laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ nuo šios liepos įveda vieną – „Kilig“.

Prekės ženklo įvedimo kampanijai yra skiriama bemaž 400.000 Eur, apie 65% teko pakuotei ir vystymui. Pakuotes prekės ženklui kūrė ženklodaros ir dizaino agentūra „Etiquette“.

„Komunikacijai skiriame likusį trečdalį, o tai yra 3–4 kartus didesni biudžetai, nei iki šiol būdavo skiriama vienam mūsų prekės ženklui. Panašią apimtį planuojame išlaikyti ir kitąmet“, – teigia p. Čepononė.

Su prekės ženklo reklamos veidais yra pasirašyta 1,5 m. bendradarbiavimo sutartis. Kampanijos šūkis sklebia „Gražesni, kai esame laimingi“.

Pasirinkimo iššūkiai

„Prieš imdamiesi pokyčių, atlikome savo prekės ženklų analizę ir supratome, kad turime tik vieną labai stiprų prekės ženklą – „Ecodentą“, kuris atitinka visus augimo kriterijus. Visi kiti turėjo daug silpnybių ir kanibalizavo vieni kitus. „Rasai“ ir „Margaritai“ vartotojai priskirdavo tuos pačius atributus, nors jie buvo skirtingai pozicionuojami, jų komunikacijos braižas skirtingas. Vartotojai to negirdėjo, painiodavo šiuos prekės ženklus“, – neslepia p. Čepononė. Be to, pastaruosius 2–3 metus „Rasa“ ir „Aras“ rodė labai nestabilius pardavimus.

„Net ir rinkodaros kampanijų rezultatai būdavo labai trumpalaikiai. Buvo akivaizdu, kad reikia esminių pokyčių, tad priėmėme sprendimą optimizuoti prekės ženklų skaičių, – pasakoja p. Čepononė. – Niekam įmonėje nekilo abejonių, kad reikia pokyčių, tad, paruošę analizę ir pristatę vadovybei, jau po savaitės apie tai kalbėjome su valdybos nariais.“

Pirmasis rinkodaros skyriaus siūlymas buvo palikti tik du prekės ženklus – „Ecodentą“ ir „Margaritą“, pastarasis būtų skirtas visai kosmetikai.

„Tačiau iš karto šią mintį atmetėme, nes buvo akivaizdu, kad negalėsime jo registruoti užsienyje, panašaus sąskambio prekės ženklų yra ne vienas. Kėlėme ir dar drąsesnį variantą – palikti „Ecodentą, o vietoj visų kitų kurti vieną naują prekės ženklą, tačiau po ilgų diskusijų su komanda, vadovybe nusprendėme, kad tai būtų per drąsu, nes ant lėkštutės pastatytume daugiau nei pusę įmonės apyvartos, tad startuojame su mažiau rizikingu projektu: paliekame „Margaritą“, o vietoj trijų savo vardų – „Rasos“, „Aro“ ir „Biok Dermatology“ – įvedame „Kilig“, – kalba p. Čepononė.

Plačiau apie bendrovės iššūkius, įvedant naująjį prekės ženklą skaitykite čia.

FOTOGALERIJA Senieji ir naujieji prekių ženklai. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau