„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones

Publikuota: 2018-07-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings ir Jurgį Didžiulį.

Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, sutinka, kad tai tarsi ir šabloninis sprendimas pasirinkti žinomus veidus pristatymui.

„Kita vertus, tie atrasti veidai yra idealiai tinkami prekės ženklo žinutei, filosofijai perteikti, vertybiškai susisieja su prekės ženklu. Kartu taip nušauname ir dar vieną zuikį – papildome naująjį prekės ženklą lietuviškumu, – įsitikinusi p. Čepononė. – Be to, p. Jennings ir p. Didžiulis iki šiol nėra buvę prekės ženklų veidais, tad nors pradžioje ir sulaukėme nemažai dvejonių, galop suraitėme parašus. Jiems patiko prekės ženklo filosofija, kalbėjimas apie emocijas, žaismingumą“.

nuotrauka::nocrop1

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

VŽ rašė, kad „Biok laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ nuo šios liepos įveda vieną – „Kilig“.

Prekės ženklo įvedimo kampanijai yra skiriama bemaž 400.000 Eur, apie 65% teko pakuotei ir vystymui. Pakuotes prekės ženklui kūrė ženklodaros ir dizaino agentūra „Etiquette“.

„Komunikacijai skiriame likusį trečdalį, o tai yra 3–4 kartus didesni biudžetai, nei iki šiol būdavo skiriama vienam mūsų prekės ženklui. Panašią apimtį planuojame išlaikyti ir kitąmet“, – teigia p. Čepononė.

Su prekės ženklo reklamos veidais yra pasirašyta 1,5 m. bendradarbiavimo sutartis. Kampanijos šūkis sklebia „Gražesni, kai esame laimingi“.

Pasirinkimo iššūkiai

„Prieš imdamiesi pokyčių, atlikome savo prekės ženklų analizę ir supratome, kad turime tik vieną labai stiprų prekės ženklą – „Ecodentą“, kuris atitinka visus augimo kriterijus. Visi kiti turėjo daug silpnybių ir kanibalizavo vieni kitus. „Rasai“ ir „Margaritai“ vartotojai priskirdavo tuos pačius atributus, nors jie buvo skirtingai pozicionuojami, jų komunikacijos braižas skirtingas. Vartotojai to negirdėjo, painiodavo šiuos prekės ženklus“, – neslepia p. Čepononė. Be to, pastaruosius 2–3 metus „Rasa“ ir „Aras“ rodė labai nestabilius pardavimus.

„Net ir rinkodaros kampanijų rezultatai būdavo labai trumpalaikiai. Buvo akivaizdu, kad reikia esminių pokyčių, tad priėmėme sprendimą optimizuoti prekės ženklų skaičių, – pasakoja p. Čepononė. – Niekam įmonėje nekilo abejonių, kad reikia pokyčių, tad, paruošę analizę ir pristatę vadovybei, jau po savaitės apie tai kalbėjome su valdybos nariais.“

Pirmasis rinkodaros skyriaus siūlymas buvo palikti tik du prekės ženklus – „Ecodentą“ ir „Margaritą“, pastarasis būtų skirtas visai kosmetikai.

„Tačiau iš karto šią mintį atmetėme, nes buvo akivaizdu, kad negalėsime jo registruoti užsienyje, panašaus sąskambio prekės ženklų yra ne vienas. Kėlėme ir dar drąsesnį variantą – palikti „Ecodentą, o vietoj visų kitų kurti vieną naują prekės ženklą, tačiau po ilgų diskusijų su komanda, vadovybe nusprendėme, kad tai būtų per drąsu, nes ant lėkštutės pastatytume daugiau nei pusę įmonės apyvartos, tad startuojame su mažiau rizikingu projektu: paliekame „Margaritą“, o vietoj trijų savo vardų – „Rasos“, „Aro“ ir „Biok Dermatology“ – įvedame „Kilig“, – kalba p. Čepononė.

Plačiau apie bendrovės iššūkius, įvedant naująjį prekės ženklą skaitykite čia.

FOTOGALERIJA Senieji ir naujieji prekių ženklai. (13 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Nepakeičiamų vadovų nėra: požiūrio klausimas, korporatyvinio verslo abėcėlė ar šviežias kraujas Premium

Didžiųjų mažmeninės prekybos tinklų vadovų darbo stažo analizė rodo, kad penkiuose prekybos tinkluose nuo jų...

Prekyba
05:45
Prekių ženklai, kuriuos atpažįsta reklamose Premium

Spontaniškai, be priminimo didžioji dalis respondentų įsiminė šių prekių ženklų kalėdines reklamas: „Tele2“...

Rinkodara
2023.01.29
Tyrimas: taupūs ir tvarūs vartotojai – naujoji dauguma Premium 12

Sparčiai kylančios kainos, augančios pragyvenimo išlaidos ir neužtikrintumas dėl ateities skatina Rytų...

Prekyba
2023.01.29
Slėptuvėje gimę Ukrainos vaikų piešiniai – Lietuvos lauko reklamos stenduose

Didžiųjų Lietuvos miestų gatvėse pasklido dešimtys ypatingų piešinių. Kampanijos „Dienoraščiai iš slėptuvės“...

Rinkodara
2023.01.28
TOP prekės didžiuosiuose tinkluose: bananams iššūkį meta šilauogės Premium

Didžioji dalis populiariausių prekių vartotojo krepšelyje išlaiko pozicijas ne vienus metus. Tačiau, kaip...

Prekyba
2023.01.28
Atsargiai: jūsų įmonės „Facebook“ paskyra gali būti užblokuota

Kartais smulkiosios įmonės iš nežinojimo arba taupumo susikuria asmeninę paskyrą, o ne naudojasi specialiais...

Gazelė
2023.01.28
Ieškote darbuotojų feisbuke? Tik nesusipainiokite Premium

Feisbuko paskyra gali būti naudinga ne tik įmonės reklamai, įvaizdžiui, bet ir kaip darbuotojų pritraukimo...

Gazelė
2023.01.27
Du žaidėjai: 5 pozicijos Baltijos šalių e. komercijos TOP 10 Premium

2022-uosius e. komercijos bendrovės baigė optimistiškai – dauguma jų augino klientų srautus. Tai lėmė ir...

Prekyba
2023.01.27
„Norfos“ vadovas: kai kurias išpardavimų akcijas pirkėjai gali nuspėti patys Verslo tribūna 1

Kai apsipirkdami prekybos centruose tarp lentynų aplenkiame prekes, sudėtas gabenimo paletėse, turbūt...

Apie vieną stabiliausių verslų, arba Iš ko vaistinės mokės milijonines baudas Premium

Mažmeninė prekyba vaistais yra vienas stabiliausių verslų Lietuvoje – jo rizikingumas keletą kartų mažesnis...

Prekyba
2023.01.26
Tvaraus apsipirkimo indeksas: Lietuvoje dar mažoka sendaikčių krautuvių, perdirbimo ir rūšiavimo Premium 1

Trisdešimtyje Europos valstybių atliktas tyrimas parodė, kuriems vartotojams labiausiai rūpi tvarumas.

Prekyba
2023.01.25
TV3 perka M-1 grupę, laukia Konkurencijos tarybos verdikto 21

„TV3 Grupė“ trečiadienį pasirašė M-1 valdomų radijo stočių įsigijimo sutartį – pasitvirtino žiniasklaidos...

Žiniasklaida
2023.01.25
Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta 4

„Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybą papildė komunikacijos bei ryšių su visuomene ekspertas Valdas...

Rinkodara
2023.01.25
JAV padavė į teismą „Google“ dėl neteisėto skaitmeninės reklamos rinkos monopolizavimo 2

JAV Teisingumo departamentas ir dalis valstijų padavė technologijų bendrovę „Google“ į teismą dėl galimos...

Inovacijos
2023.01.25
Prekių ženklų klastočių daugėja, griežtėja ir atsakomybių ribos Premium

Europos Komisijos ir Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) naujausia ataskaita rodo, kad...

Prekyba
2023.01.25
Nuomos mokestis prekybos centre: be indeksavimo „lubų“, išlaidos šoktelėjo 20% Premium

2023 m. pradžioje prekybos centrų nuomininkai, kurių sutartyse nuomos mokestis susietas su vidutine...

Prekyba
2023.01.25
Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą

Geriausių Baltijos šalių reklamos agentūrų reitinge 2022 m. laurai atiteko Lietuvos agentūrai „Not Perfect...

Rinkodara
2023.01.24
Lyderis – „Tele2“, vyriškai auditorijai sugrojo „Telia“, moterų dėmesį patraukė „Bitė“ Premium 2

KOG rinkodaros institutas analizavo trylikos labiausiai matomų per kalėdinį periodą prekių ženklų reklamas,...

Rinkodara
2023.01.23
E. Muskas paskelbė apie brangesnę „Twitter“ prenumeratos paslaugą be reklamos

„Twitter“ vadovas Elonas Muskas šeštadienį tviteryje paskelbė, kad prenumeratos paslaugą įsigiję socialinio...

Inovacijos
2023.01.23
„Asda“ savininkai ruošiasi 13 mlrd. GBP vertės verslų sujungimui

Mažmeninės prekybos tinklo „Asda“ savininkai – Jungtinės Karalystės (JK) milijardieriai broliai Mohsinas ir...

Prekyba
2023.01.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku