Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų

Publikuota: 2018-04-24
Atnaujinta 2018-04-24 13:21

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įveda vieną – „Kili·g“. Naujasis prekės ženklas paminėtuosius tris pakeis per šiuos metus.

„Tai – drąsus sprendimas, kartu tai yra esminis ir milžiniškas pokytis visų pirma ir mums patiems, ne tik pirkėjams. Juolab, visi šie prekės ženklai turi nemažą istoriją, vien „Rasa“ jau skaičiuoja daugiau nei 20 m., tačiau viskam ateina laikas atsinaujinti ir keistis“, – kalba Romualda Stragienė, UAB „BIOK laboratorija“ direktorė.

Ji priduria, kad lietuviškųjų prekių ženklų istorijoje tokių ryškių ir drąsių pokyčių pavyzdžių neturime.

„Ką mums tai atneš? Sunku šiandien dar apie tai kalbėti vienareikšmiškai, tačiau taip suteiksime aiškesnį ir paprastesnį pasirinkimą vartotojams, susiaurinsime produktų paletę, o mums bus lengviau susikoncentruoti ir vystyti vieną stiprų prekės ženklą“, – kalba p. Stragienė.

Ji pripažįsta, kad viena iš priežasčių keisti minėtuosius tris prekės ženklus ir apjungti juos į vieną buvo tai, kad užsienio rinkose jų pavadinimai „neskambėjo“.

„Nei „Rasa“, nei juo labiau „Aras“ netiko eksporto rinkoms. Tad sprendėme, ar imtis kurti naują prekės ženklą eksportui, ar šiek tiek atnaujinti jau esamus. Pasirinkome kardinalius pokyčius ir visai naują prekės ženklą. Juolab, kad visi keičiami prekių ženklai nebedemonstravo augimo, per pastaruosius metus augo tik „Margaritos“ ir „Ecodentos“ pardavimai“, – pripažįsta p. Stragienė.

Naujasis prekės ženklas į parduotuvių lentynas įsilies palengva.

„Pokyčiai vyks keliais etapais, produktų turime daug, tad visko per vieną naktį negalime pakeisti. Didžiausią pokytį parduotuvių lentynose matysime vasarą, nuo liepos mėnesio“, – priduria p. Stragienė.

Trys banginiai

Iki šiol „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų krepšelyje buvo „Margarita“, „Rasa“, „Aras“, „Ecodenta“ ir „BIOK dermatology“. Iš viso bendrovė gamina daugiau nei 200 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių.

„Dabar liks „Margarita“, pagrindinis ir seniausias mūsų prekės ženklas, jį ir toliau stiprinsime ir auginsime. Puikius rezultatus demonstruoja ir „Ecodenta“, o jiems draugiją papildys naujasis įvedamas prekės ženklas „Kili·g“, – teigia p. Stragienė.

Kaip teigia kosmetikos gamintoja, naujojo jų prekės /kili·g/ reikšmė „Oxford“ žodyne apibrėžiama kaip malonios akimirkos ir patirtys.

Ieva Čepononė, „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė priduria, kad drąsos naujam žingsniui suteikė ir šių metų sandūroje vartotojų palankiai sutiktas riboto leidimo vienas iš „Rasos“ gaminių – spalvingos rankų kremo pakuotės su laimės simboliu vienaragiu su palinkėjimu „Viskas tavo rankose“.

„Vartotojai palankiai įvertino netradicinę, spalvingą pakuotę. Matome, kad jie nori pokyčių, naujų gaminių, tad neužtenka tik šiek tiek pasikeisti, atsinaujinti, kartais reikia ir rizikos bei drąsos pasikeisti kardinaliai“, – kalba p. Čepononė.

Bus įvedamos trys „Kili·g“ linijos: moterims, vyrams ir „Derma“ – jautrią odą turintiems pirkėjams. Naujojo prekės ženklo pakuotes kūrė dizaino ir ženklodaros studija „Etiquette“, kūrybos partneriai – reklamos agentūra „New!“.

Prekės ženklo įvedimo kampanijai per šiuos metus bus skirta 350.000 Eur.

Skaičiuoja augimą

VŽ jau skelbė, kad „BIOK laboratorija“ per 2017-uosius pardavimus padidino 14% – iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduotdama „Ecodentos“ prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.

Pernai „BIOK laboratorija“ sustiprino „Margaritos“ veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė „Anti-Acne“ liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė „Cosmos Natural“ sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją „Margarita Eco“. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja „Ecodenta Cosmo“ linija.

Bendrovė eksportuoja savo gaminiu į 26 valstybes, iš kurių didžiausios eksporto rinkos – Didžioji Britanija, Beneliukso šalys, Vokietija, Lenkija, Suomija, Slovakija ir Čekija. Šiuo metu eksporto pardavimai sudaro apie 30% visos bendrovės apyvartos.

VŽ rašė, kad pernai įvyko daug strateginių pokyčių ir bendrovės vadovų komandoje – įmonei vadovauti pradėjo Romualda Stragienė, iki tol beveik dešimtmetį vadovavusi įmonės rinkodaros komandai. Metų pradžioje šioje pozicijoje ją pakeitė Ieva Čepononė, taip pat prie prekybos skyriaus prisijungė prekybos vadovė Vilma Škulevičiūtė. Taip pat bendrovė stiprino prekybos komandą eksporto rinkoms – prie komandos prisijungė verslo vystymo vadovas eksporto rinkoms Vytautas Oleškevičius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
16:19
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
13:14
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau