Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų
FOTOGALERIJA Senieji ir naujieji prekių ženklai. (13 nuotr.)
Kosmetikos gamintoja BIOK laboratorija vietoj trijų prekės ženklų Rasa, Aras ir Biok dermatology įveda vieną Kili·g. Naujasis prekės ženklas paminėtuosius tris pakeis per šiuos metus.
Tai drąsus sprendimas, kartu tai yra esminis ir milžiniškas pokytis visų pirma ir mums patiems, ne tik pirkėjams. Juolab, visi šie prekės ženklai turi nemažą istoriją, vien Rasa jau skaičiuoja daugiau nei 20 m., tačiau viskam ateina laikas atsinaujinti ir keistis, kalba Romualda Stragienė, UAB BIOK laboratorija direktorė.
Ji priduria, kad lietuviškųjų prekių ženklų istorijoje tokių ryškių ir drąsių pokyčių pavyzdžių neturime.
Ką mums tai atneš? Sunku šiandien dar apie tai kalbėti vienareikšmiškai, tačiau taip suteiksime aiškesnį ir paprastesnį pasirinkimą vartotojams, susiaurinsime produktų paletę, o mums bus lengviau susikoncentruoti ir vystyti vieną stiprų prekės ženklą, kalba p. Stragienė.
Ji pripažįsta, kad viena iš priežasčių keisti minėtuosius tris prekės ženklus ir apjungti juos į vieną buvo tai, kad užsienio rinkose jų pavadinimai neskambėjo.
Nei Rasa, nei juo labiau Aras netiko eksporto rinkoms. Tad sprendėme, ar imtis kurti naują prekės ženklą eksportui, ar šiek tiek atnaujinti jau esamus. Pasirinkome kardinalius pokyčius ir visai naują prekės ženklą. Juolab, kad visi keičiami prekių ženklai nebedemonstravo augimo, per pastaruosius metus augo tik Margaritos ir Ecodentos pardavimai, pripažįsta p. Stragienė.
Naujasis prekės ženklas į parduotuvių lentynas įsilies palengva.
Pokyčiai vyks keliais etapais, produktų turime daug, tad visko per vieną naktį negalime pakeisti. Didžiausią pokytį parduotuvių lentynose matysime vasarą, nuo liepos mėnesio, priduria p. Stragienė.
Trys banginiai
Iki šiol BIOK laboratorijos prekių ženklų krepšelyje buvo Margarita, Rasa, Aras, Ecodenta ir BIOK dermatology. Iš viso bendrovė gamina daugiau nei 200 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių.
Dabar liks Margarita, pagrindinis ir seniausias mūsų prekės ženklas, jį ir toliau stiprinsime ir auginsime. Puikius rezultatus demonstruoja ir Ecodenta, o jiems draugiją papildys naujasis įvedamas prekės ženklas Kili·g, teigia p. Stragienė.
Kaip teigia kosmetikos gamintoja, naujojo jų prekės /kili·g/ reikšmė Oxford žodyne apibrėžiama kaip malonios akimirkos ir patirtys.
Ieva Čepononė, BIOK laboratorijos rinkodaros vadovė priduria, kad drąsos naujam žingsniui suteikė ir šių metų sandūroje vartotojų palankiai sutiktas riboto leidimo vienas iš Rasos gaminių spalvingos rankų kremo pakuotės su laimės simboliu vienaragiu su palinkėjimu Viskas tavo rankose.
Vartotojai palankiai įvertino netradicinę, spalvingą pakuotę. Matome, kad jie nori pokyčių, naujų gaminių, tad neužtenka tik šiek tiek pasikeisti, atsinaujinti, kartais reikia ir rizikos bei drąsos pasikeisti kardinaliai, kalba p. Čepononė.
Bus įvedamos trys Kili·g linijos: moterims, vyrams ir Derma jautrią odą turintiems pirkėjams. Naujojo prekės ženklo pakuotes kūrė dizaino ir ženklodaros studija Etiquette, kūrybos partneriai reklamos agentūra New!.
Prekės ženklo įvedimo kampanijai per šiuos metus bus skirta 350.000 Eur.
Skaičiuoja augimą
VŽ jau skelbė, kad BIOK laboratorija per 2017-uosius pardavimus padidino 14% iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduotdama Ecodentos prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.
Pernai BIOK laboratorija sustiprino Margaritos veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė Anti-Acne liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė Cosmos Natural sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją Margarita Eco. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja Ecodenta Cosmo linija.
Bendrovė eksportuoja savo gaminiu į 26 valstybes, iš kurių didžiausios eksporto rinkos Didžioji Britanija, Beneliukso šalys, Vokietija, Lenkija, Suomija, Slovakija ir Čekija. Šiuo metu eksporto pardavimai sudaro apie 30% visos bendrovės apyvartos.
VŽ rašė, kad pernai įvyko daug strateginių pokyčių ir bendrovės vadovų komandoje įmonei vadovauti pradėjo Romualda Stragienė, iki tol beveik dešimtmetį vadovavusi įmonės rinkodaros komandai. Metų pradžioje šioje pozicijoje ją pakeitė Ieva Čepononė, taip pat prie prekybos skyriaus prisijungė prekybos vadovė Vilma Škulevičiūtė. Taip pat bendrovė stiprino prekybos komandą eksporto rinkoms prie komandos prisijungė verslo vystymo vadovas eksporto rinkoms Vytautas Oleškevičius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti