Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų

Publikuota: 2018-04-24
Atnaujinta 2018-04-24 13:21

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įveda vieną – „Kili·g“. Naujasis prekės ženklas paminėtuosius tris pakeis per šiuos metus.

„Tai – drąsus sprendimas, kartu tai yra esminis ir milžiniškas pokytis visų pirma ir mums patiems, ne tik pirkėjams. Juolab, visi šie prekės ženklai turi nemažą istoriją, vien „Rasa“ jau skaičiuoja daugiau nei 20 m., tačiau viskam ateina laikas atsinaujinti ir keistis“, – kalba Romualda Stragienė, UAB „BIOK laboratorija“ direktorė.

Ji priduria, kad lietuviškųjų prekių ženklų istorijoje tokių ryškių ir drąsių pokyčių pavyzdžių neturime.

„Ką mums tai atneš? Sunku šiandien dar apie tai kalbėti vienareikšmiškai, tačiau taip suteiksime aiškesnį ir paprastesnį pasirinkimą vartotojams, susiaurinsime produktų paletę, o mums bus lengviau susikoncentruoti ir vystyti vieną stiprų prekės ženklą“, – kalba p. Stragienė.

Ji pripažįsta, kad viena iš priežasčių keisti minėtuosius tris prekės ženklus ir apjungti juos į vieną buvo tai, kad užsienio rinkose jų pavadinimai „neskambėjo“.

„Nei „Rasa“, nei juo labiau „Aras“ netiko eksporto rinkoms. Tad sprendėme, ar imtis kurti naują prekės ženklą eksportui, ar šiek tiek atnaujinti jau esamus. Pasirinkome kardinalius pokyčius ir visai naują prekės ženklą. Juolab, kad visi keičiami prekių ženklai nebedemonstravo augimo, per pastaruosius metus augo tik „Margaritos“ ir „Ecodentos“ pardavimai“, – pripažįsta p. Stragienė.

Naujasis prekės ženklas į parduotuvių lentynas įsilies palengva.

„Pokyčiai vyks keliais etapais, produktų turime daug, tad visko per vieną naktį negalime pakeisti. Didžiausią pokytį parduotuvių lentynose matysime vasarą, nuo liepos mėnesio“, – priduria p. Stragienė.

Trys banginiai

Iki šiol „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų krepšelyje buvo „Margarita“, „Rasa“, „Aras“, „Ecodenta“ ir „BIOK dermatology“. Iš viso bendrovė gamina daugiau nei 200 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių.

„Dabar liks „Margarita“, pagrindinis ir seniausias mūsų prekės ženklas, jį ir toliau stiprinsime ir auginsime. Puikius rezultatus demonstruoja ir „Ecodenta“, o jiems draugiją papildys naujasis įvedamas prekės ženklas „Kili·g“, – teigia p. Stragienė.

Kaip teigia kosmetikos gamintoja, naujojo jų prekės /kili·g/ reikšmė „Oxford“ žodyne apibrėžiama kaip malonios akimirkos ir patirtys.

Ieva Čepononė, „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė priduria, kad drąsos naujam žingsniui suteikė ir šių metų sandūroje vartotojų palankiai sutiktas riboto leidimo vienas iš „Rasos“ gaminių – spalvingos rankų kremo pakuotės su laimės simboliu vienaragiu su palinkėjimu „Viskas tavo rankose“.

„Vartotojai palankiai įvertino netradicinę, spalvingą pakuotę. Matome, kad jie nori pokyčių, naujų gaminių, tad neužtenka tik šiek tiek pasikeisti, atsinaujinti, kartais reikia ir rizikos bei drąsos pasikeisti kardinaliai“, – kalba p. Čepononė.

Bus įvedamos trys „Kili·g“ linijos: moterims, vyrams ir „Derma“ – jautrią odą turintiems pirkėjams. Naujojo prekės ženklo pakuotes kūrė dizaino ir ženklodaros studija „Etiquette“, kūrybos partneriai – reklamos agentūra „New!“.

Prekės ženklo įvedimo kampanijai per šiuos metus bus skirta 350.000 Eur.

Skaičiuoja augimą

VŽ jau skelbė, kad „BIOK laboratorija“ per 2017-uosius pardavimus padidino 14% – iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduotdama „Ecodentos“ prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.

Pernai „BIOK laboratorija“ sustiprino „Margaritos“ veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė „Anti-Acne“ liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė „Cosmos Natural“ sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją „Margarita Eco“. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja „Ecodenta Cosmo“ linija.

Bendrovė eksportuoja savo gaminiu į 26 valstybes, iš kurių didžiausios eksporto rinkos – Didžioji Britanija, Beneliukso šalys, Vokietija, Lenkija, Suomija, Slovakija ir Čekija. Šiuo metu eksporto pardavimai sudaro apie 30% visos bendrovės apyvartos.

VŽ rašė, kad pernai įvyko daug strateginių pokyčių ir bendrovės vadovų komandoje – įmonei vadovauti pradėjo Romualda Stragienė, iki tol beveik dešimtmetį vadovavusi įmonės rinkodaros komandai. Metų pradžioje šioje pozicijoje ją pakeitė Ieva Čepononė, taip pat prie prekybos skyriaus prisijungė prekybos vadovė Vilma Škulevičiūtė. Taip pat bendrovė stiprino prekybos komandą eksporto rinkoms – prie komandos prisijungė verslo vystymo vadovas eksporto rinkoms Vytautas Oleškevičius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 1

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 5

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau