Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų

Publikuota: 2018-04-24
Atnaujinta 2018-04-24 13:21

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įveda vieną – „Kili·g“. Naujasis prekės ženklas paminėtuosius tris pakeis per šiuos metus.

„Tai – drąsus sprendimas, kartu tai yra esminis ir milžiniškas pokytis visų pirma ir mums patiems, ne tik pirkėjams. Juolab, visi šie prekės ženklai turi nemažą istoriją, vien „Rasa“ jau skaičiuoja daugiau nei 20 m., tačiau viskam ateina laikas atsinaujinti ir keistis“, – kalba Romualda Stragienė, UAB „BIOK laboratorija“ direktorė.

Ji priduria, kad lietuviškųjų prekių ženklų istorijoje tokių ryškių ir drąsių pokyčių pavyzdžių neturime.

„Ką mums tai atneš? Sunku šiandien dar apie tai kalbėti vienareikšmiškai, tačiau taip suteiksime aiškesnį ir paprastesnį pasirinkimą vartotojams, susiaurinsime produktų paletę, o mums bus lengviau susikoncentruoti ir vystyti vieną stiprų prekės ženklą“, – kalba p. Stragienė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Ji pripažįsta, kad viena iš priežasčių keisti minėtuosius tris prekės ženklus ir apjungti juos į vieną buvo tai, kad užsienio rinkose jų pavadinimai „neskambėjo“.

„Nei „Rasa“, nei juo labiau „Aras“ netiko eksporto rinkoms. Tad sprendėme, ar imtis kurti naują prekės ženklą eksportui, ar šiek tiek atnaujinti jau esamus. Pasirinkome kardinalius pokyčius ir visai naują prekės ženklą. Juolab, kad visi keičiami prekių ženklai nebedemonstravo augimo, per pastaruosius metus augo tik „Margaritos“ ir „Ecodentos“ pardavimai“, – pripažįsta p. Stragienė.

Naujasis prekės ženklas į parduotuvių lentynas įsilies palengva.

„Pokyčiai vyks keliais etapais, produktų turime daug, tad visko per vieną naktį negalime pakeisti. Didžiausią pokytį parduotuvių lentynose matysime vasarą, nuo liepos mėnesio“, – priduria p. Stragienė.

Trys banginiai

Iki šiol „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų krepšelyje buvo „Margarita“, „Rasa“, „Aras“, „Ecodenta“ ir „BIOK dermatology“. Iš viso bendrovė gamina daugiau nei 200 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių.

„Dabar liks „Margarita“, pagrindinis ir seniausias mūsų prekės ženklas, jį ir toliau stiprinsime ir auginsime. Puikius rezultatus demonstruoja ir „Ecodenta“, o jiems draugiją papildys naujasis įvedamas prekės ženklas „Kili·g“, – teigia p. Stragienė.

Kaip teigia kosmetikos gamintoja, naujojo jų prekės /kili·g/ reikšmė „Oxford“ žodyne apibrėžiama kaip malonios akimirkos ir patirtys.

Ieva Čepononė, „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė priduria, kad drąsos naujam žingsniui suteikė ir šių metų sandūroje vartotojų palankiai sutiktas riboto leidimo vienas iš „Rasos“ gaminių – spalvingos rankų kremo pakuotės su laimės simboliu vienaragiu su palinkėjimu „Viskas tavo rankose“.

„Vartotojai palankiai įvertino netradicinę, spalvingą pakuotę. Matome, kad jie nori pokyčių, naujų gaminių, tad neužtenka tik šiek tiek pasikeisti, atsinaujinti, kartais reikia ir rizikos bei drąsos pasikeisti kardinaliai“, – kalba p. Čepononė.

Bus įvedamos trys „Kili·g“ linijos: moterims, vyrams ir „Derma“ – jautrią odą turintiems pirkėjams. Naujojo prekės ženklo pakuotes kūrė dizaino ir ženklodaros studija „Etiquette“, kūrybos partneriai – reklamos agentūra „New!“.

Prekės ženklo įvedimo kampanijai per šiuos metus bus skirta 350.000 Eur.

Skaičiuoja augimą

VŽ jau skelbė, kad „BIOK laboratorija“ per 2017-uosius pardavimus padidino 14% – iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduotdama „Ecodentos“ prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.

Pernai „BIOK laboratorija“ sustiprino „Margaritos“ veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė „Anti-Acne“ liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė „Cosmos Natural“ sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją „Margarita Eco“. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja „Ecodenta Cosmo“ linija.

Bendrovė eksportuoja savo gaminiu į 26 valstybes, iš kurių didžiausios eksporto rinkos – Didžioji Britanija, Beneliukso šalys, Vokietija, Lenkija, Suomija, Slovakija ir Čekija. Šiuo metu eksporto pardavimai sudaro apie 30% visos bendrovės apyvartos.

VŽ rašė, kad pernai įvyko daug strateginių pokyčių ir bendrovės vadovų komandoje – įmonei vadovauti pradėjo Romualda Stragienė, iki tol beveik dešimtmetį vadovavusi įmonės rinkodaros komandai. Metų pradžioje šioje pozicijoje ją pakeitė Ieva Čepononė, taip pat prie prekybos skyriaus prisijungė prekybos vadovė Vilma Škulevičiūtė. Taip pat bendrovė stiprino prekybos komandą eksporto rinkoms – prie komandos prisijungė verslo vystymo vadovas eksporto rinkoms Vytautas Oleškevičius.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Lietuva vienijasi: prasideda didžiausia akcija Ukrainai palaikyti 1

Jau bemaž metai, kai Ukrainoje vyksta Rusijos pradėtas nuožmus karas, pakeitęs ne tik ukrainiečių, bet ir...

Nepakeičiamų vadovų nėra: požiūrio klausimas, korporatyvinio verslo abėcėlė ar šviežias kraujas Premium

Didžiųjų mažmeninės prekybos tinklų vadovų darbo stažo analizė rodo, kad penkiuose prekybos tinkluose nuo jų...

Prekyba
05:45
Prekių ženklai, kuriuos atpažįsta reklamose Premium

Spontaniškai, be priminimo didžioji dalis respondentų įsiminė šių prekių ženklų kalėdines reklamas: „Tele2“...

Rinkodara
2023.01.29
Tyrimas: taupūs ir tvarūs vartotojai – naujoji dauguma Premium 12

Sparčiai kylančios kainos, augančios pragyvenimo išlaidos ir neužtikrintumas dėl ateities skatina Rytų...

Prekyba
2023.01.29
Slėptuvėje gimę Ukrainos vaikų piešiniai – Lietuvos lauko reklamos stenduose

Didžiųjų Lietuvos miestų gatvėse pasklido dešimtys ypatingų piešinių. Kampanijos „Dienoraščiai iš slėptuvės“...

Rinkodara
2023.01.28
TOP prekės didžiuosiuose tinkluose: bananams iššūkį meta šilauogės Premium

Didžioji dalis populiariausių prekių vartotojo krepšelyje išlaiko pozicijas ne vienus metus. Tačiau, kaip...

Prekyba
2023.01.28
Atsargiai: jūsų įmonės „Facebook“ paskyra gali būti užblokuota

Kartais smulkiosios įmonės iš nežinojimo arba taupumo susikuria asmeninę paskyrą, o ne naudojasi specialiais...

Gazelė
2023.01.28
Ieškote darbuotojų feisbuke? Tik nesusipainiokite Premium

Feisbuko paskyra gali būti naudinga ne tik įmonės reklamai, įvaizdžiui, bet ir kaip darbuotojų pritraukimo...

Gazelė
2023.01.27
Du žaidėjai: 5 pozicijos Baltijos šalių e. komercijos TOP 10 Premium

2022-uosius e. komercijos bendrovės baigė optimistiškai – dauguma jų augino klientų srautus. Tai lėmė ir...

Prekyba
2023.01.27
„Norfos“ vadovas: kai kurias išpardavimų akcijas pirkėjai gali nuspėti patys Verslo tribūna 1

Kai apsipirkdami prekybos centruose tarp lentynų aplenkiame prekes, sudėtas gabenimo paletėse, turbūt...

Apie vieną stabiliausių verslų, arba Iš ko vaistinės mokės milijonines baudas Premium

Mažmeninė prekyba vaistais yra vienas stabiliausių verslų Lietuvoje – jo rizikingumas keletą kartų mažesnis...

Prekyba
2023.01.26
Tvaraus apsipirkimo indeksas: Lietuvoje dar mažoka sendaikčių krautuvių, perdirbimo ir rūšiavimo Premium 1

Trisdešimtyje Europos valstybių atliktas tyrimas parodė, kuriems vartotojams labiausiai rūpi tvarumas.

Prekyba
2023.01.25
TV3 perka M-1 grupę, laukia Konkurencijos tarybos verdikto 21

„TV3 Grupė“ trečiadienį pasirašė M-1 valdomų radijo stočių įsigijimo sutartį – pasitvirtino žiniasklaidos...

Žiniasklaida
2023.01.25
Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta 4

„Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybą papildė komunikacijos bei ryšių su visuomene ekspertas Valdas...

Rinkodara
2023.01.25
JAV padavė į teismą „Google“ dėl neteisėto skaitmeninės reklamos rinkos monopolizavimo 2

JAV Teisingumo departamentas ir dalis valstijų padavė technologijų bendrovę „Google“ į teismą dėl galimos...

Inovacijos
2023.01.25
Prekių ženklų klastočių daugėja, griežtėja ir atsakomybių ribos Premium

Europos Komisijos ir Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) naujausia ataskaita rodo, kad...

Prekyba
2023.01.25
Nuomos mokestis prekybos centre: be indeksavimo „lubų“, išlaidos šoktelėjo 20% Premium

2023 m. pradžioje prekybos centrų nuomininkai, kurių sutartyse nuomos mokestis susietas su vidutine...

Prekyba
2023.01.25
Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą

Geriausių Baltijos šalių reklamos agentūrų reitinge 2022 m. laurai atiteko Lietuvos agentūrai „Not Perfect...

Rinkodara
2023.01.24
Lyderis – „Tele2“, vyriškai auditorijai sugrojo „Telia“, moterų dėmesį patraukė „Bitė“ Premium 2

KOG rinkodaros institutas analizavo trylikos labiausiai matomų per kalėdinį periodą prekių ženklų reklamas,...

Rinkodara
2023.01.23
E. Muskas paskelbė apie brangesnę „Twitter“ prenumeratos paslaugą be reklamos

„Twitter“ vadovas Elonas Muskas šeštadienį tviteryje paskelbė, kad prenumeratos paslaugą įsigiję socialinio...

Inovacijos
2023.01.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku