Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų

Publikuota: 2018-04-24
Atnaujinta 2018-04-24 13:21

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įveda vieną – „Kili·g“. Naujasis prekės ženklas paminėtuosius tris pakeis per šiuos metus.

„Tai – drąsus sprendimas, kartu tai yra esminis ir milžiniškas pokytis visų pirma ir mums patiems, ne tik pirkėjams. Juolab, visi šie prekės ženklai turi nemažą istoriją, vien „Rasa“ jau skaičiuoja daugiau nei 20 m., tačiau viskam ateina laikas atsinaujinti ir keistis“, – kalba Romualda Stragienė, UAB „BIOK laboratorija“ direktorė.

Ji priduria, kad lietuviškųjų prekių ženklų istorijoje tokių ryškių ir drąsių pokyčių pavyzdžių neturime.

„Ką mums tai atneš? Sunku šiandien dar apie tai kalbėti vienareikšmiškai, tačiau taip suteiksime aiškesnį ir paprastesnį pasirinkimą vartotojams, susiaurinsime produktų paletę, o mums bus lengviau susikoncentruoti ir vystyti vieną stiprų prekės ženklą“, – kalba p. Stragienė.

Ji pripažįsta, kad viena iš priežasčių keisti minėtuosius tris prekės ženklus ir apjungti juos į vieną buvo tai, kad užsienio rinkose jų pavadinimai „neskambėjo“.

„Nei „Rasa“, nei juo labiau „Aras“ netiko eksporto rinkoms. Tad sprendėme, ar imtis kurti naują prekės ženklą eksportui, ar šiek tiek atnaujinti jau esamus. Pasirinkome kardinalius pokyčius ir visai naują prekės ženklą. Juolab, kad visi keičiami prekių ženklai nebedemonstravo augimo, per pastaruosius metus augo tik „Margaritos“ ir „Ecodentos“ pardavimai“, – pripažįsta p. Stragienė.

Naujasis prekės ženklas į parduotuvių lentynas įsilies palengva.

„Pokyčiai vyks keliais etapais, produktų turime daug, tad visko per vieną naktį negalime pakeisti. Didžiausią pokytį parduotuvių lentynose matysime vasarą, nuo liepos mėnesio“, – priduria p. Stragienė.

Trys banginiai

Iki šiol „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų krepšelyje buvo „Margarita“, „Rasa“, „Aras“, „Ecodenta“ ir „BIOK dermatology“. Iš viso bendrovė gamina daugiau nei 200 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių.

„Dabar liks „Margarita“, pagrindinis ir seniausias mūsų prekės ženklas, jį ir toliau stiprinsime ir auginsime. Puikius rezultatus demonstruoja ir „Ecodenta“, o jiems draugiją papildys naujasis įvedamas prekės ženklas „Kili·g“, – teigia p. Stragienė.

Kaip teigia kosmetikos gamintoja, naujojo jų prekės /kili·g/ reikšmė „Oxford“ žodyne apibrėžiama kaip malonios akimirkos ir patirtys.

Ieva Čepononė, „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė priduria, kad drąsos naujam žingsniui suteikė ir šių metų sandūroje vartotojų palankiai sutiktas riboto leidimo vienas iš „Rasos“ gaminių – spalvingos rankų kremo pakuotės su laimės simboliu vienaragiu su palinkėjimu „Viskas tavo rankose“.

„Vartotojai palankiai įvertino netradicinę, spalvingą pakuotę. Matome, kad jie nori pokyčių, naujų gaminių, tad neužtenka tik šiek tiek pasikeisti, atsinaujinti, kartais reikia ir rizikos bei drąsos pasikeisti kardinaliai“, – kalba p. Čepononė.

Bus įvedamos trys „Kili·g“ linijos: moterims, vyrams ir „Derma“ – jautrią odą turintiems pirkėjams. Naujojo prekės ženklo pakuotes kūrė dizaino ir ženklodaros studija „Etiquette“, kūrybos partneriai – reklamos agentūra „New!“.

Prekės ženklo įvedimo kampanijai per šiuos metus bus skirta 350.000 Eur.

Skaičiuoja augimą

VŽ jau skelbė, kad „BIOK laboratorija“ per 2017-uosius pardavimus padidino 14% – iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduotdama „Ecodentos“ prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.

Pernai „BIOK laboratorija“ sustiprino „Margaritos“ veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė „Anti-Acne“ liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė „Cosmos Natural“ sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją „Margarita Eco“. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja „Ecodenta Cosmo“ linija.

Bendrovė eksportuoja savo gaminiu į 26 valstybes, iš kurių didžiausios eksporto rinkos – Didžioji Britanija, Beneliukso šalys, Vokietija, Lenkija, Suomija, Slovakija ir Čekija. Šiuo metu eksporto pardavimai sudaro apie 30% visos bendrovės apyvartos.

VŽ rašė, kad pernai įvyko daug strateginių pokyčių ir bendrovės vadovų komandoje – įmonei vadovauti pradėjo Romualda Stragienė, iki tol beveik dešimtmetį vadovavusi įmonės rinkodaros komandai. Metų pradžioje šioje pozicijoje ją pakeitė Ieva Čepononė, taip pat prie prekybos skyriaus prisijungė prekybos vadovė Vilma Škulevičiūtė. Taip pat bendrovė stiprino prekybos komandą eksporto rinkoms – prie komandos prisijungė verslo vystymo vadovas eksporto rinkoms Vytautas Oleškevičius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Western Union“ Lietuvoje pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mokėjimų paslaugų „Western Union“ padalinys Lietuvoje pradeda bendradarbiauti su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
14:29
„Viasat“ registruoja visą eilę naujų prekės ženklų 1

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje registruoja net 19 naujų prekės...

Rinkodara
11:37
Didžiausias reklaminis tentas – Lietuvos rekordų knygoje

Statomą Kauno verslo centrą „Business Leaders Center“ dengiantis reklaminis tentas pateko į Lietuvos rekordų...

Rinkodara
2018.05.22
Seimas leidžiasi į diskusijas, ar uždrausti azartinių lošimų reklamą 8

Seimas svarstys, ar nuo 2019 metų uždrausti azartinių lošimų reklamą. Reklama nebūtų laikoma tik lošimų...

Rinkodara
2018.05.22
„Tele2“ rinkodaros vadovas: apie partnerystes ir ilgalaikį komunikacijos braižą Premium 2

Rinkodara – ne taktinė, bet strateginė įmonės funkcija. Rinkodaros vadovas turi būti atsakingas ne vien už...

Rinkodara
2018.05.22
„Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvai atstovaus „DDB Vilnius“ komanda 2

„Jaunųjų liūtų“ konkurso atranką Lietuvoje laimėjo reklamos agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija...

Rinkodara
2018.05.21
„Technopolis Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Suomių nekilnojamo turto bendrovė „Technopolis“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.05.21
Nuplagijuotas šūkis „Geriausia vieta keisti ratus“ kainuos per 10.000 Eur 6

Reklamjuostė „Vianor geriausia vieta keisti ratus!“, Apeliacinio teismo vertinimu, faktiškai yra kitos įmonės...

Pramonė
2018.05.21
Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai Premium

Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“.

Rinkodara
2018.05.21
Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros 1

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė...

Rinkodara
2018.05.20
Aprangos kūrėjai atkreipia dėmesį, o tada pasiraitoja rankoves

Perpildytoje mados rinkoje krizę išgyvena ir prekybininkai, ir kūrėjai. O dažnas gana garsus ar bent stabilų...

Rinkodara
2018.05.20
Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. Eur 1

Valstybės atkūrimo šimtmečio renginių reklamai pirmąjį šių metų ketvirtį valstybė skyrė apie 2,1 mln. eurų,...

Rinkodara
2018.05.19
IKEA nepraleido karališkųjų vestuvių šanso 3

Šiandien vykstančios karališkosios vestuvės Didžiojoje Britanijoje – visuotinė šventė ne tik šioje šalyje.

Rinkodara
2018.05.19
Metų komunikacijos agentūros laurai keliauja į „Idea Prima“ rankas 2

Metiniame komunikacijos sektoriaus renginyje „PR Impact Awards 2018“ Metų komunikacijos agentūra išrinkta...

Rinkodara
2018.05.19
Skirta bauda už klaidinančią šlepečių reklamą e. parduotuvėje „paciupk.lt“ 4

Konkurencijos taryba nustatė, kad elektroninėje parduotuvėje „paciupk.lt“ skleista trijų prekių reklama...

Rinkodara
2018.05.16
„Gap“ atsiprašė dėl marškinėlių su neteisingu Kinijos žemėlapiu

Didžiausia Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos drabužiais bendrovė „Gap“ viešai atsiprašė ir iš...

Vadyba
2018.05.15
Akiratyje – ne vaistinės, o papildai ir gamintojų vizitai pas gydytojus

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga nepritaria vaistinių reklamos draudimui ir vadina tai...

Rinkodara
2018.05.15
„Statoil“ nauju pavadinimu vilios jaunimą

Norvegijos naftos ir dujų milžinė „Statoil“ nuo rytdienos keičia pavadinimą ir tampa „Equinor“ ir taip tikisi...

Energetika
2018.05.15
Užgeso nauja rinkos tyrimų dalyvė „Baltmi“ Premium 3

Rinkos tyrimų ekspertės Ingos Blažienės prieš trejus metus kartu su partneriais įkurta tyrimų bendrovė...

Masiulį pakvietę organizatoriai teisinasi, Veryga jaučiasi apgautas Premium 5

Dvi ryšių su visuomene asociacijos ir toliau klimpsta su savo komunikacija, o Sveikatos apsaugos ministerija...

Rinkodara
2018.05.14

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau