2023-12-19 14:03

Sunkaus perlo po kaklu nenori ir turtingi „telekomunikatoriai“

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
XX a. septintojo dešimtmečio pabaigoje gamtinių dujų tiekimo įmonės JAV pradėjo drąsią rinkodaros kampaniją, kurią daugelis vartotojų vadino tiesiog „ataka“. Tiekėjai, perimdami „gerąją“ cigarečių pramonės praktiką, nevengė mokslinių manipuliacijų, kad žmonių virtuvėse atsirastų daugiau dujinių viryklių.

Dujinių, o ne elektrinių. Ambicingiausia reklamos ir prekybos programa turėjo gamtinių dujų suvartojimą tarp buitinių vartotojų padidinti bent 15 proc. per pirmus kampanijos metus. 

Šiandien iš įvairių dokumentų matyti, kad gamtinių dujų komunalinių paslaugų įmonės ir jų įtakinga prekybos grupė – Amerikos dujų asociacija (AGA) – daugiausia dėmesio skyrė vartotojams ir reguliavimo institucijoms įtikinti, kad maisto gaminimas naudojant dujas yra toks pat nerizikingas, kaip ir naudojant elektrą.  

52795
130817
52791