Sunkaus perlo po kaklu nenori ir turtingi „telekomunikatoriai“

Dujinių, o ne elektrinių. Ambicingiausia reklamos ir prekybos programa turėjo gamtinių dujų suvartojimą tarp buitinių vartotojų padidinti bent 15 proc. per pirmus kampanijos metus.
Šiandien iš įvairių dokumentų matyti, kad gamtinių dujų komunalinių paslaugų įmonės ir jų įtakinga prekybos grupė – Amerikos dujų asociacija (AGA) – daugiausia dėmesio skyrė vartotojams ir reguliavimo institucijoms įtikinti, kad maisto gaminimas naudojant dujas yra toks pat nerizikingas, kaip ir naudojant elektrą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai