2020-03-22 18:11

Knygos: Geriausių pasakojimo meistrų paslaptys 

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Beveik visi viešojo kalbėjimo mokytojai jums patvirtins: jei norite gerai pasakoti istorijas, pirmiausia turite turėti ką pasakyti.

Socialinių tinklų pasaulyje išlaikyti auditorijos dėmesį ilgiau nei keletą akimirkų savaime yra iššūkis. O tinkamai pristatyti savo idėją ar produktą taip, kad jį pastebėtų masės, yra beveik neįmanoma. Pagalvokite, kiek patys prisimenate informacijos po to, kai kelias valandas „praskrolinate“ feisbuke?

Ir visgi net tokiame beprotiškame socialinių tinklų triukšme pasitaiko žmonių, kurių pasakojimai mus priverčia stabtelėti ir skirti kelias savo brangaus laiko minutes. Verslo pasaulyje yra tokių įstabių asmenybių, kuriomis žavisi milijonai, o apie jų produktų pristatymus rašomos knygos. Tarp jų patenka velionis „Apple“ CEO Steve’as Jobsas, verslo magnatas seras Richardas Bransonas, „Starbucks“ vadovas Kevinas Johnsonas ir kitos verslo pasaulio superžvaigždės. Ir kas gi bendro tarp šių dėmesį prikaustančių žmonių, išskyrus tai, kad jie visi yra velniškai turtingi? Jie visi turi ką papasakoti.

52795
130817
52791