Saldžių braškių dilema reklamos rinkoje

Kaip veikia reklama? Aš tau papasakosiu, tarė geras draugas ir pradėjo žodžiais piešti Vilniaus Kalvarijų turgų. Pirmą kartą ten apsilankęs, jis niekaip negalėjo išsirinkti, iš kurio prekiautojo pirkti braškių.
Ant kiekvieno prekystalio panašiai raudonuojančios uogos su užrašais labai skanios braškės, labai saldžios braškės ir net labai labai saldžios braškės. Nuo iškabų ir antraščių turgaus naujokui ėmė suktis galva, o galiausiai jo pinigus laimėjo ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti