Saldžių braškių dilema reklamos rinkoje

Ant kiekvieno prekystalio – panašiai raudonuojančios uogos su užrašais „labai skanios braškės“, „labai saldžios braškės“ ir net „labai labai saldžios braškės“. Nuo iškabų ir antraščių turgaus naujokui ėmė suktis galva, o galiausiai jo pinigus laimėjo moteriškė, kuri būdvardžiais neprekiavo. Tik braškėmis.
Žmonės šaiposi iš reklamos. Ir gerai daro. Grįžtant prie braškių, vienas ūkininkas kreipėsi dėl reklamos pasiūlymo. Ne dėl to, kad jam reiktų reklamos. Kaip teigia Jonas (ūkininko vardas pakeistas), braškių prekyba – tai sezoninis dviejų mėnesių spurtas. Jei tavo uogos geros – gali būti tikras, kad viską ir taip išpirks. Tačiau reklamuotis kviečia valstybė. Ir skiria finansavimą. Pakanka reklamos pasiūlymo, tvarkingai užpildytos paraiškos, ir keliolikos tūkstančių eurų reklamos biudžetas greičiausiai gaus valstybės įstaigų pritarimą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai