2019-10-27 16:15

Saldžių braškių dilema reklamos rinkoje

Kuo daugiau „labai“ pridėsime prie savo braškių, tuo labiau šie žodžiai pasimes tarp konkurentų iškabų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kuo daugiau „labai“ pridėsime prie savo braškių, tuo labiau šie žodžiai pasimes tarp konkurentų iškabų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kaip veikia reklama? „Aš tau papasakosiu“, – tarė geras draugas ir pradėjo žodžiais piešti Vilniaus Kalvarijų turgų. Pirmą kartą ten apsilankęs, jis niekaip negalėjo išsirinkti, iš kurio prekiautojo pirkti braškių.

Ant kiekvieno prekystalio – panašiai raudonuojančios uogos su užrašais „labai skanios braškės“, „labai saldžios braškės“ ir net „labai labai saldžios braškės“. Nuo iškabų ir antraščių turgaus naujokui ėmė suktis galva, o galiausiai jo pinigus laimėjo moteriškė, kuri būdvardžiais neprekiavo. Tik braškėmis.

Žmonės šaiposi iš reklamos. Ir gerai daro. Grįžtant prie braškių, vienas ūkininkas kreipėsi dėl reklamos pasiūlymo. Ne dėl to, kad jam reiktų reklamos. Kaip teigia Jonas (ūkininko vardas pakeistas), braškių prekyba – tai sezoninis dviejų mėnesių spurtas. Jei tavo uogos geros – gali būti tikras, kad viską ir taip išpirks. Tačiau reklamuotis kviečia valstybė. Ir skiria finansavimą. Pakanka reklamos pasiūlymo, tvarkingai užpildytos paraiškos, ir keliolikos tūkstančių eurų reklamos biudžetas greičiausiai gaus valstybės įstaigų pritarimą.

52795
130817
52791