2025-06-27 09:01

Tiekėjų ir prekybos tinklų interesų pusiausvyra: skirtumai parduodant savą produktą ir gaminant privačią etiketę

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Augant privataus prekių ženklo produkcijos populiarumui, Konkurencijos taryba apklausė tiekėjus, kaip jiems sekasi bendradarbiauti su prekybos tinklais, kokių iššūkių patiria. Reikšmingos apimties užsakymų gaunantys gamintojai institucijai pernelyg nesiskundė, o prekybininkai VŽ sako, kad šio tipo partnerystės yra tvaresnės ir atveria daugiau galimybių derėtis dėl kainų.

Prekybos tinklas, kuriame didžiąją dalį asortimento – net apie 90% – sudaro privatūs prekių ženklai, yra „Lidl“, bet ir visi kiti reikšmingai didina savo linijų produktų užsakymus, nors jų asortimente dominuoja pačių gamintojų prekių ženklų produktai. 

Be jų, pasak prekybininkų, apsieiti neįmanoma – tvirtas pozicijas turintys prekių ženklai, ypač tarptautiniai, yra daug investavę į savo pozicijas, žinomumą, tad natūraliai jų gaminiai atsiduria dažname krepšelyje. 

52795
130817
52791