Tiekėjų ir prekybos tinklų interesų pusiausvyra: skirtumai parduodant savą produktą ir gaminant privačią etiketę
Prekybos tinklas, kuriame didžiąją dalį asortimento – net apie 90% – sudaro privatūs prekių ženklai, yra „Lidl“, bet ir visi kiti reikšmingai didina savo linijų produktų užsakymus, nors jų asortimente dominuoja pačių gamintojų prekių ženklų produktai.
Be jų, pasak prekybininkų, apsieiti neįmanoma – tvirtas pozicijas turintys prekių ženklai, ypač tarptautiniai, yra daug investavę į savo pozicijas, žinomumą, tad natūraliai jų gaminiai atsiduria dažname krepšelyje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai