2023-10-05 08:45

Grožio prekės atsparios lėtėjančiam vartojimui

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Grožio ir asmeninės higienos prekių paklausa praėjusiais metais Lietuvoje atsigavo po pandemijos. Nepaisant didelės infliacijos ir lėtėjančio vartojimo, Lietuvos grožio rinka išaugo daugiau nei 14% ir pasiekė 343 mln. Eur, rodo strateginių rinkos tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ duomenys.
  • Pastaraisiais metais e. prekyba pasiekė 14% rinkos dalį.
  • Didžiausią rinkos dalį grožio prekių segmente turi „Eurokos“, „Drogas“ ir „Douglas“.
  • Analitikai sektoriui prognozuoja stabilų augimą kasmet po 5%.
  • Lyderiai planuoja plėtrą.

Tyrimo rezultatai rodo, kad padidėjusios disponuojamos pajamos ir karantino atšaukimas, leidžiantis vartotojams grįžti į darbovietes, viešas erdves bei renginius, stipriausiai lėmė grožio rinkos augimą.

52795
130817
52791