Grožio prekės atsparios lėtėjančiam vartojimui
- Pastaraisiais metais e. prekyba pasiekė 14% rinkos dalį.
- Didžiausią rinkos dalį grožio prekių segmente turi „Eurokos“, „Drogas“ ir „Douglas“.
- Analitikai sektoriui prognozuoja stabilų augimą kasmet po 5%.
- Lyderiai planuoja plėtrą.
Tyrimo rezultatai rodo, kad padidėjusios disponuojamos pajamos ir karantino atšaukimas, leidžiantis vartotojams grįžti į darbovietes, viešas erdves bei renginius, stipriausiai lėmė grožio rinkos augimą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai