H&M pirmąjį ketvirtį nepasiekė pardavimų tikslų

Publikuota: 2018-03-15
Fredriko Sandbergo (TT) nuotr.
Fredriko Sandbergo (TT) nuotr.

Švedijos drabužių prekybos milžinė „Hennes&Mauritz“ paskelbė, kad pirmąjį ketvirtį grupės pardavimai nesiekė prognozės.

Antras didžiausias pasaulyje mažmeninės prekybos žaidėjas H&M 2018 m. pirmąjį ketvirtį, kuris prasidėjo 2017 m. gruodį ir baigėsi šį vasarį, gavo beveik tiek pat pajamų kaip ir pernai tuo pačiu metu, skaičiuojant vietos valiutomis. „Reuters“ analitikai prognozavo, kad H&M pardavimai šį ketvirtį bus 1,2% didesni nei pernai tuo pačiu metu.

Pardavimai, neskaitant PVM, šiemet pirmąjį ketvirtį sudarė 46,2 mlrd. SEK (5,65 mlrd. USD), pernai tuo pačiu apyvarta sudarė 47,3 mlrd. SEK, o analitikai dabar tikėjosi 47,3 mlrd. SEK.

Vasario 28 d. H&M tinklą sudarė 4.743 parduotuvės, pernai tuo pačiu metų parduotuvių skaičius siekė 4.393.

VŽ rašė, kad H&M artimiausiu metu įgyvendins per pastarąjį dešimtmetį didžiausios apimties parduotuvių uždarymo programą ir pristatys naują pigių drabužių prekės ženklą.

Stokholmo akcijų biržoje „Hennes & Mauritz“ (H&M) bendrovės akcijų vertė pasiekė žemiausią tašką per pastaruosius devynerius metus. Šis faktas privertė bendrovės vadovus ieškoti išeities ir pristatyti parduotuvių uždarymus bei naujo pigaus prekės ženklo pristatymą apimantį planą.

Jau aišku, kad švedų bendrovė 2018 m. atsisakys 170 parduotuvių, nepaisant to, kad pridedamas naujas formatas „Afound“. Taip pat patvirtintas didesnis investicijų biudžetas į elektroninę prekybą bei naujų parduotuvių atidarymus augančiose rinkose.

Per pastaruosius tris mėnesius H&M akcijų vertė smuko daugiau nei trečdaliu ir pasiekė kainą, kuri buvo prieš devynerius metus. Šis nuosmukis sumažino kompanijos vertę iki 235 mlrd. SEK (29,9 mlrd. USD). Palyginimui, tai yra „Zaros“ savininkės „Inditex“ vertės ketvirtadalis, skaičiuoja „Bloomberg“.

Vakar savo metinius rezultatus skelbusios didžiausios pasaulyje mažmeninės prekybos apranga bendrovės „Inditex“ bendroji marža pasiekė žemiausią lygį per pastarąjį dešimtmetį.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 5

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau