A. Ladauskas: apie „Venipak“ ambicijas, lyderystę ir kur investuotų atliekamus 100 mln. eurų
[infogram id="b656dbcc-2d33-46f1-852c-f799bf6575e0" prefix="1tX" format="interactive" title="TR:Venipak"]
„Pandemija neabejotinai tapo katalizatoriumi tiek „Venipak“, kaip vienintelės privataus kapitalo lietuviškos siuntų bendrovės, tiek visos industrijos augimui. Vėliau atėjo sulėtėjimo laikotarpis, tačiau dabartinė statistika rodo, kad augame ir kiekiu, ir pinigais“, - sako neseniai 8 metus „Venipak“ įmonių grupei vadovavusį Justą Šablinską pakeitęs A. Ladauskas.
Pasak vadovo, šiuo metu, stebėdamas pokyčius iš vidaus, jis mato, jog siuntų rinkos temperatūra Lietuvoje yra aukštesnė už įprastą.
„Tai – labai konkurencinga rinka, kurioje veikia keli itin stiprūs, didžiausią jos dalį atsiriekę žaidėjai, ir daugybė smulkių, dažniausiai nišines paslaugas teikiančių bendrovių“, - apžvelgia A. Ladauskas.
Naujasis „Venipak“ vadovas pasakoja, kokie pagrindiniai darbai jo laukia, stojus prie veiklos dvidešimtmetį šiemet pažymėjusios įmonės vairo. Koks vaidmuo organizacijoje tenka šiuolaikiniam vadovui? Kaip motyvuoti darbuotojus, kad jie jaustų prasmę? Kiek svarbios siuntų verslui inovacijos ir dirbtinio intelekto sprendimai? Kur investuoti atliekamus 100 mln. Eur ir kada pakils pirmasis „Venipak“ dronas? A. Ladausko ir verslo konsultanto Ugniaus Savicko pokalbio klausykite „Verslo tribūnoje“.