Tyrimas: skrydžių bendrovėms prastai aptarnauti keleivius apsimoka

Turėjote įtarimų, jog prastai aptarnauti keleivius oro bendrovėms iš tikrųjų yra naudinga? Dabar tai įrodyta ir moksliškai. Nevados universiteto (JAV) mokslininkų atlikta studija atskleidė, kad tarp klientų pasitenkinimo ir oro bendrovės finansinių rodiklių nėra jokio ryšio.
Taigi oro bendrovės gali kiek panorėjusios teikti keleiviams žemos kokybės skrydžių paslaugas, ir tai neturės jokios įtakos tam, kiek pinigų jos uždirba.
JAV mokslininkų atliktas tyrimas atskleidė vieną nemaloniausių tiesų turizmo industrijoje: nepriklausomai nuo to, kiek oro linijų keleiviai besiskųstų dėl nepagrįstų kuro ar kitokių mokesčių, dėl abejingo aptarnavimo skrydžio metu, atidėtų ar vėluojančių skrydžių, jie ir toliau pirks lėktuvų bilietus, rašo Forbes.
Kol keleivių nepasitenkinimas nevirs realiais veiksmais ir jie nenustos naudotis klientų poreikiams abejingų oro bendrovių paslaugomis, tol visa skrydžių industrija ir toliau galės sau leisti blogai elgtis su klientais, rašoma mokslininkų išvadoje.
Blogiau keleiviui, geriau vežėjui
Mažėjantys tarpai tarp krėslų lėktuvo salonuose, ribotas maitinimas skrydžio metu, bagažo mokesčiai šių dienų skrydžių industrijos realijos.
Aviakompanijos neteikia pirmenybės klientų aptarnavimui, nors reklamose teigia priešingai. Nepaisant to, kai kurios oro linijos tebėra pelningos, - konstatuoja Jeffrey Wongas, Nevados universiteto profesorius ir katedros vedėjas. Kodėl taip yra?
Pasak tyrimo autorių, skrydžių bendrovių pelningumą lemia veiksniai, susiję ne su aptarnavimo kainomis, o su kompetentinga logistika.
Tyrimas atskleidė, kad oro vežėjų pelningumas auga didėjant orlaivio apkrovos koeficientui, paprastai tariant, kuo daugiau keleivių vežėjas sutalpina lėktuve, tuo pelningumas aukštesnis. Ir geriausias būdas to pasiekti yra perkelti lėktuvo salone esančius keleivių krėslus arčiau vienas kito, pridėjus keletą papildomų krėslų eilių salono ekonominėje klasėje. Keleiviams dėl to skristi tampa mažiau patogu, tačiau oro bendrovės pelningumas padidėja.
Avialinijos žino: keleiviai skųsis dėl ankštesnių vietų tačiau apsisukę ir vėl nusipirks skrydžio bilietą.
nuotrauka::1left
Pastaruoju metu daugelis oro bendrovių imasi priemonių sąnaudoms sumažinti ir įveda naujovių, kurios keleivių nedžiugina.
Pavyzdžiui, pigių skrydžių bendrovės didina minimalų bagažo pervežimo įkainį.
VŽ rašė, kad skrydžių bendrovė Wizz Air nusprendė apriboti nemokamo bagažo apimtį - nuo lapkričio leis į saloną nemokamai neštis tik vieną, mažesnį, rankinio bagažo krepšį.
Nuo lapkričio mėn. analogišką ribojimą įves ir Europoje pirmaujančios pigių skrydžių linijos Airijos Ryanair - du rankinio bagažo vienetus į lėktuvą nemokamai leis įsinešti tik prioritetinio keleivio mokestį sumokėjusiems keleiviams.
Rašyti komentarą