Tyrimas: skrydžių bendrovėms prastai aptarnauti keleivius apsimoka

Publikuota: 2018-10-12
Wolfgang Rattay („Reuters“/ „Scanpix“) nuotr.
Wolfgang Rattay („Reuters“/ „Scanpix“) nuotr.

Turėjote įtarimų, jog prastai aptarnauti keleivius oro bendrovėms iš tikrųjų yra naudinga? Dabar tai įrodyta ir moksliškai. Nevados universiteto (JAV) mokslininkų atlikta studija atskleidė, kad tarp klientų pasitenkinimo ir oro bendrovės finansinių rodiklių nėra jokio ryšio.

Taigi oro bendrovės gali kiek panorėjusios teikti keleiviams žemos kokybės skrydžių paslaugas, ir tai neturės jokios įtakos tam, kiek pinigų jos uždirba.
JAV mokslininkų atliktas tyrimas atskleidė vieną nemaloniausių tiesų turizmo industrijoje: nepriklausomai nuo to, kiek oro linijų keleiviai besiskųstų dėl nepagrįstų kuro ar kitokių mokesčių, dėl abejingo aptarnavimo skrydžio metu, atidėtų ar vėluojančių skrydžių, jie ir toliau pirks lėktuvų bilietus, rašo „Forbes“.
Kol keleivių nepasitenkinimas nevirs realiais veiksmais ir jie nenustos naudotis klientų poreikiams abejingų oro bendrovių paslaugomis, tol visa skrydžių industrija ir toliau galės sau leisti blogai elgtis su klientais, rašoma mokslininkų išvadoje.

Blogiau keleiviui, geriau vežėjui

Mažėjantys tarpai tarp krėslų lėktuvo salonuose, ribotas maitinimas skrydžio metu, bagažo mokesčiai – šių dienų skrydžių industrijos realijos.

„Aviakompanijos neteikia pirmenybės klientų aptarnavimui, nors reklamose teigia priešingai. Nepaisant to, kai kurios oro linijos tebėra pelningos“, - konstatuoja Jeffrey Wongas, Nevados universiteto profesorius ir katedros vedėjas. Kodėl taip yra?

Pasak tyrimo autorių, skrydžių bendrovių pelningumą lemia veiksniai, susiję ne su aptarnavimo kainomis, o su kompetentinga logistika.

Tyrimas atskleidė, kad oro vežėjų pelningumas auga didėjant orlaivio apkrovos koeficientui, – paprastai tariant, kuo daugiau keleivių vežėjas sutalpina lėktuve, tuo pelningumas aukštesnis. Ir geriausias būdas to pasiekti yra perkelti lėktuvo salone esančius keleivių krėslus arčiau vienas kito, pridėjus keletą papildomų krėslų eilių salono ekonominėje klasėje. Keleiviams dėl to skristi tampa mažiau patogu, tačiau oro bendrovės pelningumas padidėja.

Avialinijos žino: keleiviai skųsis dėl ankštesnių vietų – tačiau apsisukę ir vėl nusipirks skrydžio bilietą.

nuotrauka::1left

Pastaruoju metu daugelis oro bendrovių imasi priemonių sąnaudoms sumažinti ir įveda naujovių, kurios keleivių nedžiugina.

Pavyzdžiui, pigių skrydžių bendrovės didina minimalų bagažo pervežimo įkainį.

VŽ rašė, kad skrydžių bendrovė „Wizz Air“ nusprendė apriboti nemokamo bagažo apimtį - nuo lapkričio leis į saloną nemokamai neštis tik vieną, mažesnį, rankinio bagažo krepšį.

Nuo lapkričio mėn. analogišką ribojimą įves ir Europoje pirmaujančios pigių skrydžių linijos – Airijos „Ryanair“ - du rankinio bagažo vienetus į lėktuvą nemokamai leis įsinešti tik prioritetinio keleivio mokestį sumokėjusiems keleiviams.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Ellex Valiunas“ atnaujino vadovų komandą 20

Penkių partnerių ir dalies teisininkų komandos pasitraukimą išgyvenanti viena didžiausių Lietuvos advokatų...

Mažėja biurokratijos pavojingų atliekų tvarkytojams

Praėjusios savaitės pabaigoje aplinkos ministras patvirtino naujos redakcijos Pavojingųjų atliekų tvarkymo...

Stato laivus neturėdami jokių gamyklų Premium

Laivų statybos įmonė „CB Baltic“ veikia neturėdama nuosavos gamybinės bazės, specialistų dirbti Lietuvoje...

Pramonė
2018.12.10
Įsigaliojo GPAIS planas B: vartotojai gali teikti dokumentus popieriuje

Praėjusią savaitę įsigaliojo taip vadinamas GPAIS planas B – tvarka, aprašanti, kaip atliekų tvarkytojams...

Sukūrė platformą, kur smulkiesiems gauti sprendimą užtrunka dvi dienas Premium

„Kaip „užkurti“ naujo prekės ženklo e. parduotuvę?“, „Kaip atgauti pinigus iš skolininkų?“ – keli iš...

Turkijoje šiemet atostogavo 190.000 Lietuvos gyventojų 7

Turkijos kultūros ir turizmo ministerijos paskelbta naujausia turizmo statistika rodo, kad Lietuvos turistų...

Algos didžiausiose odontologijos įmonėse – skirtumai matuojami kartais 12

“Sodros“ duomenys leidžia palyginti, kuriose iš dvidešimties didžiausių pagal 2017 m. pajamas Lietuvos...

„Tele2“ už 0,25 mln. Eur atnaujino saloną „Akropolyje“ 8

Šeštadienį mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ atidarė atnaujintą 120 kv. m ploto prekybos saloną Vilniaus...

„Stiklių“ restorane – revoliucija

Gera žinia tiems, kurie nekantrauja išbandyti, kuo nustebins vilniškio „Relais & Ch?teaux Stikliai Hotel“...

Laisvalaikis
2018.12.07
Birštonas rengia naują strategiją – kvies verslo įmones atvykti „darbostogų“ Premium 3

Itin spartų turistų srautų augimą fiksuojantis Birštonas rengia naują kurorto koncepciją, kurios tikslas –...

Smegenų mankštą pavertė verslu: pasiūlymų plėtrai vos atsigina Premium

Vaikai nori mokytis, bet tik įdomiai – tai patvirtina pagal franšizę dirbanti „Menar“ akademija, kurią...

Buvę „Ellex Valiuno“ partneriai steigia naują advokatų kontorą „Walless“ 36

Buvę vienos didžiausių Lietuvoje advokatų kontorų „Ellex Valiunas“ partneriai kartu su kitais partneriais...

Vyriausybė pritarė žalos be kaltės atlyginimo modeliui 5

Ministrų kabinetas pritarė Sveikatos apsaugos ministerijos (SAM) siūlomiems įstatymų pakeitimams, kuriuos...

Finansai
2018.12.05
Odontologų verslas – erdvės branginti paslaugas vis mažiau Premium 11

Odontologijos paslaugų rinkai 2019 m., kaip ir 2018-ieji, žada būti augimo metai. Tačiau konkurencija arši,...

„Barclays“ pasitraukimas užgožė žinią apie įsigijimo sandorį Premium 20

„Barclays“ pasitraukimas nėra suprastėjusios verslo aplinkos Lietuvoje rodiklis, nors gerinant šią sritį dar...

Rinkos
2018.12.04
S. Skvernelis apie „Barclays“ pasitraukimą: tuščia vieta nebūna 24

Premjeras nesureikšmina Jungtinės Karalystės banko „Barclays“ sprendimo trauktis iš Lietuvos. Saulius...

Finansai
2018.12.04
„Novaturas“ pasirašė ilgalaikę sutartį su „GetJet Airlines“ 17

Kelionių organizavimo AB „Novaturas“ pasirašė ilgalaikę sutartį su oro vežėju „GetJet Airlines“.

„Barclays“ darbuotojams Vilniuje pristato verslo planus

Jungtinės Karalystės (JK) banko „Barclays“ antradienį Vilniaus padalinio darbuotojus teigia informuosiantis...

Finansai
2018.12.04
„Foodout.lt“ bankrutuoja, kaltinami buvę vadovai Premium 9

UAB „Foodout.lt“ bankrutuoja. Tai VŽ patvirtino Marius Neviera, dabartinis įmonės direktorius, jos vairą...

Technologijos
2018.12.04
Lietuvos virėjai iš pasaulio čempionato parsivežė bronzą 1

Liuksemburge vykusiame pasaulio kulinarijos čempionate „Culinary World Cup 2018“ Lietuvos nacionalinė šefų...

Laisvalaikis
2018.12.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau