Tyrimas: skrydžių bendrovėms prastai aptarnauti keleivius apsimoka

Publikuota: 2018-10-12
Wolfgang Rattay („Reuters“/ „Scanpix“) nuotr.
Wolfgang Rattay („Reuters“/ „Scanpix“) nuotr.

Turėjote įtarimų, jog prastai aptarnauti keleivius oro bendrovėms iš tikrųjų yra naudinga? Dabar tai įrodyta ir moksliškai. Nevados universiteto (JAV) mokslininkų atlikta studija atskleidė, kad tarp klientų pasitenkinimo ir oro bendrovės finansinių rodiklių nėra jokio ryšio.

Taigi oro bendrovės gali kiek panorėjusios teikti keleiviams žemos kokybės skrydžių paslaugas, ir tai neturės jokios įtakos tam, kiek pinigų jos uždirba.
JAV mokslininkų atliktas tyrimas atskleidė vieną nemaloniausių tiesų turizmo industrijoje: nepriklausomai nuo to, kiek oro linijų keleiviai besiskųstų dėl nepagrįstų kuro ar kitokių mokesčių, dėl abejingo aptarnavimo skrydžio metu, atidėtų ar vėluojančių skrydžių, jie ir toliau pirks lėktuvų bilietus, rašo „Forbes“.
Kol keleivių nepasitenkinimas nevirs realiais veiksmais ir jie nenustos naudotis klientų poreikiams abejingų oro bendrovių paslaugomis, tol visa skrydžių industrija ir toliau galės sau leisti blogai elgtis su klientais, rašoma mokslininkų išvadoje.

Blogiau keleiviui, geriau vežėjui

Mažėjantys tarpai tarp krėslų lėktuvo salonuose, ribotas maitinimas skrydžio metu, bagažo mokesčiai – šių dienų skrydžių industrijos realijos.

„Aviakompanijos neteikia pirmenybės klientų aptarnavimui, nors reklamose teigia priešingai. Nepaisant to, kai kurios oro linijos tebėra pelningos“, - konstatuoja Jeffrey Wongas, Nevados universiteto profesorius ir katedros vedėjas. Kodėl taip yra?

Pasak tyrimo autorių, skrydžių bendrovių pelningumą lemia veiksniai, susiję ne su aptarnavimo kainomis, o su kompetentinga logistika.

Tyrimas atskleidė, kad oro vežėjų pelningumas auga didėjant orlaivio apkrovos koeficientui, – paprastai tariant, kuo daugiau keleivių vežėjas sutalpina lėktuve, tuo pelningumas aukštesnis. Ir geriausias būdas to pasiekti yra perkelti lėktuvo salone esančius keleivių krėslus arčiau vienas kito, pridėjus keletą papildomų krėslų eilių salono ekonominėje klasėje. Keleiviams dėl to skristi tampa mažiau patogu, tačiau oro bendrovės pelningumas padidėja.

Avialinijos žino: keleiviai skųsis dėl ankštesnių vietų – tačiau apsisukę ir vėl nusipirks skrydžio bilietą.

nuotrauka::1left

Pastaruoju metu daugelis oro bendrovių imasi priemonių sąnaudoms sumažinti ir įveda naujovių, kurios keleivių nedžiugina.

Pavyzdžiui, pigių skrydžių bendrovės didina minimalų bagažo pervežimo įkainį.

VŽ rašė, kad skrydžių bendrovė „Wizz Air“ nusprendė apriboti nemokamo bagažo apimtį - nuo lapkričio leis į saloną nemokamai neštis tik vieną, mažesnį, rankinio bagažo krepšį.

Nuo lapkričio mėn. analogišką ribojimą įves ir Europoje pirmaujančios pigių skrydžių linijos – Airijos „Ryanair“ - du rankinio bagažo vienetus į lėktuvą nemokamai leis įsinešti tik prioritetinio keleivio mokestį sumokėjusiems keleiviams.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuvos apgyvendinimo įstaigos šiemet sulaukė 10,8% daugiau svečių

Lietuvos apgyvendinimo įstaigose per I ketv. šiemet apsistojo 663.400 svečių – 10,8% daugiau nei 2018 m.

Paslaugos
10:56
Į standartus netelpanti mokykla: „Skatiname atsisakyti „normalumo“ Verslo tribūna

Prieš daugiau kaip dešimtmetį sėkmingų verslininkų Vilniuje įkurtas savarankiškas ir verslias asmenybes...

Paslaugos
06:00
Lazdijų restorano svečiai nustemba supratę, kad jie mėgsta kalakutieną Premium 1

Lietuviai vis labiau įvertina netoliese pagamintą produktą ir vietinių darbą – Lazdijuose veikiantį restoraną...

Gazelė
07:39
Metai su BDAR: reikalavimai gerai įgyvendinti dokumentuose, ne tikrovėje Premium

Per metus, praėjusius nuo Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) įsigaliojimo 2018 m. gegužės 25 d.,...

„Bitė Lietuvos“ pelnas pernai augo trečdaliu iki 40 mln. Eur  5

„Bitė Lietuva“ 2018  metais uždirbo 40,072 mln. Eur konsoliduoto grynojo pelno – 34,9% daugiau nei 2017...

Paslaugos
2019.05.23
Kompensuojamų vaistų priemokos per dvejus metus sumažėjo dvigubai. 3

Kompensuojamų vaistų priemokos per dvejus metus sumažėjo dvigubai, teigia Sveikatos apsaugos ministerija

Paslaugos
2019.05.23
„Sodra“ nutraukė pensijų išnešiojimo Vilniuje ir Kaune konkursą  2

„Sodra“ ketvirtadienį nutraukė kovą skelbtą pensijų ir kitų socialinių išmokų išnešiojimo Kaune ir Vilniuje...

Paslaugos
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 18

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Pažiro žinomų įmonių IPO: kada verta investuoti Premium

JAV akcijų rinkoje šiemet debiutavus ar dar tik ruošiantis debiutuoti ne vienai žinomai kompanijai, tarp...

Rinkos
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
Japonų kompanijos stabdo bendradarbiavimą su „Huawei“ 20

Japonijos kompanija „Panasonic“ pranešė stabdanti dalies komponentų tiekimą Kinijos kompanijai „Huawei“,...

Technologijos
2019.05.23
„Honor“ telefonų pristatymą aptemdė JAV ir „Huawei“ konfliktas Premium 8

Kinijos milžinė „Huawei“ Londone pristatė jaunimui skirto prekės ženklo „Honor“ išmaniųjų telefonų naujus...

Technologijos
2019.05.22
Lietuva prisijungė prie dirbtinio intelekto standartų, Kinija, Rusija jį kurs be taisyklių 1

Lietuva ir dar 41 valstybė šiandien sutarė laikytis Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos...

Vadyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
„FL Technics“ pelnas pernai augo dukart iki 11 mln. Eur 2

„Avia Solutions Group“ antrinė lėktuvų techninės priežiūros įmonė „FL Technics“ pernai uždirbo 10,8 mln. Eur...

Estų „TransferWise“ tapo brangiausiu „fintech“ Europoje 37

Piniginių perlaidų kompanija „TransferWise“ per vėliausią investuotojų pritraukimo etapą buvo įvertinta 3,5...

Rinkos
2019.05.22
PST verslo centre Vilniuje – „Amber Food“ greitų pietų restoranas 2

Vilniaus Šeškinėje statomame verslo centre „U219“ viena didžiausių maitinimo sektoriaus dalyvių „Amber Food“...

Statyba ir NT
2019.05.22
Kai bankai užtrenkia duris 5

Lietuvoje veikiantys bankai mažina dosnumą nekilnojamojo turto (NT) plėtotojams, senka paskolų upelis ir...

Finansai
2019.05.22
J. Oliverio restoranų veikla sustabdyta, pasiekta bankroto riba

Žymaus britų virėjo Jamie Oliverio restoranų tinklas „Jamie‘s Italian“, kuriame dirba daugiau nei 1.000...

Vadyba
2019.05.21
Lietuvos įmonės stebi situaciją dėl „Huawei“ 4

JAV interneto milžinei „Google“ pareiškus apie nutraukiamus ryšius su Kinijos technologijų milžine „Huawei“,...

Technologijos
2019.05.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau