Tyrimas: skrydžių bendrovėms prastai aptarnauti keleivius apsimoka

Publikuota: 2018-10-12
Wolfgang Rattay („Reuters“/ „Scanpix“) nuotr.
Wolfgang Rattay („Reuters“/ „Scanpix“) nuotr.

Turėjote įtarimų, jog prastai aptarnauti keleivius oro bendrovėms iš tikrųjų yra naudinga? Dabar tai įrodyta ir moksliškai. Nevados universiteto (JAV) mokslininkų atlikta studija atskleidė, kad tarp klientų pasitenkinimo ir oro bendrovės finansinių rodiklių nėra jokio ryšio.

Taigi oro bendrovės gali kiek panorėjusios teikti keleiviams žemos kokybės skrydžių paslaugas, ir tai neturės jokios įtakos tam, kiek pinigų jos uždirba.
JAV mokslininkų atliktas tyrimas atskleidė vieną nemaloniausių tiesų turizmo industrijoje: nepriklausomai nuo to, kiek oro linijų keleiviai besiskųstų dėl nepagrįstų kuro ar kitokių mokesčių, dėl abejingo aptarnavimo skrydžio metu, atidėtų ar vėluojančių skrydžių, jie ir toliau pirks lėktuvų bilietus, rašo „Forbes“.
Kol keleivių nepasitenkinimas nevirs realiais veiksmais ir jie nenustos naudotis klientų poreikiams abejingų oro bendrovių paslaugomis, tol visa skrydžių industrija ir toliau galės sau leisti blogai elgtis su klientais, rašoma mokslininkų išvadoje.

Blogiau keleiviui, geriau vežėjui

Mažėjantys tarpai tarp krėslų lėktuvo salonuose, ribotas maitinimas skrydžio metu, bagažo mokesčiai – šių dienų skrydžių industrijos realijos.

„Aviakompanijos neteikia pirmenybės klientų aptarnavimui, nors reklamose teigia priešingai. Nepaisant to, kai kurios oro linijos tebėra pelningos“, - konstatuoja Jeffrey Wongas, Nevados universiteto profesorius ir katedros vedėjas. Kodėl taip yra?

Pasak tyrimo autorių, skrydžių bendrovių pelningumą lemia veiksniai, susiję ne su aptarnavimo kainomis, o su kompetentinga logistika.

Tyrimas atskleidė, kad oro vežėjų pelningumas auga didėjant orlaivio apkrovos koeficientui, – paprastai tariant, kuo daugiau keleivių vežėjas sutalpina lėktuve, tuo pelningumas aukštesnis. Ir geriausias būdas to pasiekti yra perkelti lėktuvo salone esančius keleivių krėslus arčiau vienas kito, pridėjus keletą papildomų krėslų eilių salono ekonominėje klasėje. Keleiviams dėl to skristi tampa mažiau patogu, tačiau oro bendrovės pelningumas padidėja.

Avialinijos žino: keleiviai skųsis dėl ankštesnių vietų – tačiau apsisukę ir vėl nusipirks skrydžio bilietą.

nuotrauka::1left

Pastaruoju metu daugelis oro bendrovių imasi priemonių sąnaudoms sumažinti ir įveda naujovių, kurios keleivių nedžiugina.

Pavyzdžiui, pigių skrydžių bendrovės didina minimalų bagažo pervežimo įkainį.

VŽ rašė, kad skrydžių bendrovė „Wizz Air“ nusprendė apriboti nemokamo bagažo apimtį - nuo lapkričio leis į saloną nemokamai neštis tik vieną, mažesnį, rankinio bagažo krepšį.

Nuo lapkričio mėn. analogišką ribojimą įves ir Europoje pirmaujančios pigių skrydžių linijos – Airijos „Ryanair“ - du rankinio bagažo vienetus į lėktuvą nemokamai leis įsinešti tik prioritetinio keleivio mokestį sumokėjusiems keleiviams.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„K2 LT“ įsigijo sklypą laidojimo namams Vilniuje

Bendrovė „K2 LT“, Kėdainių laisvojoje ekonominėje zonoje valdanti pirmąjį šalyje krematoriumą bei ritualinių...

Paslaugos
2019.02.18
Restoranų grupė „Fortas“ mato nerimo ženklų, bet investicijų nestabdys Premium 1

Viena didžiausių maitinimo rinkos dalyvių – UAB Restoranų grupė „Fortas“ – 2019 m. planuoja atidaryti du...

Paslaugos
2019.02.18
„Trafi“ transporto platformos programėlė startuoja Berlyne 2

Berlyne pirmadienį buvo pristatyta programėlė, leisianti žmonėms Vokietijos sostinėje naudotis viešuoju...

Technologijos
2019.02.18
Darbuotojus mokys, kaip patiems susikurti robotus 3

Auganti procesų robotizavimo paklausa didina ir šią paslaugą teikiančių įmonių skaičių. Šį mėnesį pradėjusi...

Gazelė
2019.02.18
Dvarčionyse pradeda formuotis aukštųjų technologijų miestelis Premium 2

Aukštųjų technologijų miestelis Dvarčionyse tampa kūnu – lazerių pramonės įmonių grupė „Eksma” į naujas...

Pramonė
2019.02.18
Pradedami metų teisininko rinkimai: kviečiame dalyvauti 1

„Verslo žinios“ ir „Infolex“ drauge su Bendrovių ir institucijų teisininkų asociacija (B.I.T.A.) bei advokatų...

Paslaugos
2019.02.18
„Debifo“ perėmusi Nyderlandų „Factris“ plečiasi Lietuvoje

Amsterdame (Nyderlandai) įsikūrusi ir su Lietuvos finansų technologijų bendrove „Debifo“ susijungusi...

Technologijos
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Kelių direkcija iš VGTU perka asfalto inovaciją ir jos patentą Premium 18

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) už 245.500 Eur iš mokslininkų perka naujo asfalto mišinio...

Technologijos
2019.02.18
Lietuviška programėlė įgalina mokėjimus įmonėms, taip pat ir „FinTech“ Verslo tribūna 5

„Forbis“ grupės sukurta programėlė „Contomobile“ leidžia paprasčiau ir pigiau atlikti finansines operacijas...

Finansai
2019.02.18
Į Lietuvą įžengusi „Mail Boxes Etc.“ koncentruosis į nišas  Premium 2

Amerikietiškos kilmės Italijos logistikos tinklas Lietuvoje tvirtina neturintis tiesioginių konkurentų ir...

Logistika
2019.02.18
Miestų ligoninės baiminasi pacientų antplūdžio Premium 2

Gydymo įstaigų tinklo reforma turi būti kompleksinė ir orientuota ne vien į mažų ligoninių pertvarką, antraip...

Verslo aplinka
2019.02.17
Žmonijos ateities variantų beieškant: kas svarbu Premium

2003 m. man buvo 29-eri, ir aš išleidau savo pirmąjį stambesnį kūrinį – futuristinį detektyvą „Genomas 3000“,...

Verslo klasė
2019.02.17
Nelegalių televizijos paslaugų teikėjai bando gudrauti 13

Nelegaliai interneto televizijos paslaugas teikiančios bendrovės siekia pergudrauti Lietuvos radijo ir...

Paslaugos
2019.02.17
Jūsų namai toli nuo namų: „Ritz-Carlton“ ir „Sheraton“ viešbučių istorijos

Keliauninkams skirtos užeigos egzistavo jau ankstyvosiose civilizacijose ir yra minimos net Biblijoje.

Verslo klasė
2019.02.17
Egipto kurortų viešbučiai 2019 m. gali pabrangti trečdaliu 4

Egipto viešbučių pajamos didės, prognozuoja ekspertai. Ir ne tik dėka augsiančio šios šalies viešbučių...

Paslaugos
2019.02.17
Paaiškėjo, kurie Baltijos šalių bankai geriausiai aptarnauja klientus 52

UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“, paskelbė geriausiai klientus 2018 m.

Paslaugos
2019.02.17
Kodėl naujausių technologijų be gyvų pardavimų neparduosi

Tik teoretikai gali galvoti, kad technologijoms parduoti labiausiai tinka elektroninė prekyba. Realybėje...

Pardavimai
2019.02.17
Taline turistai pernai išleido milijardą eurų, daugiausiai lankėsi suomių 7

Užsienio šalių piliečiai Taline 2018 m. lankėsi 4,6 mln. kartų, rodo miesto valdžios paskelbti preliminarūs...

Paslaugos
2019.02.17
Laukiamiausi 2019 m. išmanieji telefonai   25

2019 m. telefonų gamintojai ruošia kelias skambias premjeras. Panašu, kad šiais metais pamatysime naujus...

Technologijos
2019.02.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau