2018-11-22 18:09

Pirkėjams nuolaidų jau neužtenka, nori ir dovanų

„Akropoliuose“ vykstančioje „Jamam“, kuri šiemet sutampa su JAV juodojo penktadienio pirkimo karštine, pernai buvo 440.000 pirkėjų. Bendrovės nuotr.
„Akropoliuose“ vykstančioje „Jamam“, kuri šiemet sutampa su JAV juodojo penktadienio pirkimo karštine, pernai buvo 440.000 pirkėjų. Bendrovės nuotr.
Smulkieji prekybininkai, prisijungiantys prie išpardavimo akcijų, tomis dienomis pardavimus padidina 40–50%. Tačiau viską reikia apskaičiuoti iki mažiausios smulkmenos, kad tokios akcijos nevirstų nuostoliais.

Dar iki lapkričio lietuviško moteriškų drabužių prekės ženklo komanda „OneDress“ ima ruoštis rudens juodiesiems išpardavimams – atrenkami drabužių modeliai, kurie turi atlaisvinti pakabas sezono naujienoms, paruošiamos smulkmenos su prekės ženklo atributika dovanoti klientams, parduotuvių įėjimai puošiami balionais ir svarbiausia personalo tvarkaraščiai perplanuojami taip, kad paskutinį lapkričio savaitgalį parduotuvėse būtų kuo daugiau konsultantų.

„Dalyvaujame prekybos centrų akcijose, kviečiame į jas ir savo feisbuko paskyroje, paruošiame dovanėlių klientams, žymių nuolaidų, todėl mums išpardavimai pasitvirtina: pardavimai Šiaulių ir Kauno parduotuvėse būna labai panašūs. Specialių modelių akcijoms nesiuvame, bet darome ryškių nuolaidų ankstesnių kolekcijų modeliams, kad jie neužsibūtų parduotuvėse ir galėtume atnaujinti asortimentą“, – sako Ingrida Biržienė, MB „Istilius“, valdančios „OneDress“ parduotuves Šiaulių „Akropolyje“, Kauno „Megoje“ ir „Mole“, Panevėžio „Ryo“ prekybos centruose, savininkė.

52795
130817
52791