M. Degutienė. Lūžis: už tvarumą vartotojai jau linkę mokėti daugiau
Tyrimo rengėjai atkreipė dėmesį, kad nors vartotojai vis labiau jaučia infliacijos ir kylančių būtiniausių prekių, tokių kaip maisto produktai, kainų spaudimą, tačiau šiame kontekste jie vis tiek teikia pirmenybę tvariai pagamintiems ir tiekiamiems produktams. Todėl įmonės, norėdamos pritraukti ir išlaikyti vartotojus, turi balansuoti tarp prieinamumo ir poveikio aplinkai.
Panašią tendenciją patvirtina ir „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas gyventojų tyrimas – 67% šalies gyventojų teigia, kad įmonių pastangos mažinti poveikį aplinkai turėtų pozityvios įtakos renkantis jų produktus ar paslaugas. Be to, reikšminga dalis gyventojų stengiasi atsižvelgti į tvarumo aspektus rinkdamiesi produktus ar paslaugas (84%) ir tik nedidelė dalis (13%) tvarumo nelaiko svarbiu pasirinkimo kriterijumi.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.