Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija

Tokias išvadas pateikia KOG rinkodaros institutas, neseniai atlikęs vartotojų apsipirkimo neurorinkodaros tyrimą su akių sekimo įranga. Tyrime dalyvavusių žmonių, nuolatinių vieno didžiųjų tinklų pirkėjų, buvo prašoma atlikti kasdienį apsipirkimą ir papildomai įsigyti sulčių.
Tyrėjai nagrinėjo vartotojo kelionę keliais aspektais: kaip žmonės juda parduotuvėje, iš kur paprastai yra linkę paimti prekes (iš specializuotos lentynos ar nuo reklaminių stendų atsitiktinėse vietose), kaip jie vertina, renkasi ir galiausiai, kaip priima sprendimą įsidėti vieną ar kitą prekę į savo pirkinių krepšelį. „Tokie tyrimai padeda suprasti, kokia vieta lentynoje yra labiau matoma, pastebima pirkėjų, kaip jie natūraliai elgiasi parduotuvėje. Jei apie elgseną žmogaus klausiame, kai jis apsiperka, jis nebūtinai sako tiesą. Šiuo atveju matome natūralią elgseną. Akys nemeluoja“, – nusišypso Eleonora Šeimienė, KOG rinkodaros instituto vadovė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai