2018-06-18 18:55

Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija

KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto vadovė Eleonora Šeimienė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto vadovė Eleonora Šeimienė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei jiems padeda. Maždaug trečdalis pirkėjų parduotuvėje juda chaotiškai ir nenuosekliai, o pasirinkimui didžiausią įtaką daro nuolaida, nors tik mažesnė dalis vartotojų apsipirkę tai pripažįsta.

Tokias išvadas pateikia KOG rinkodaros institutas, neseniai atlikęs vartotojų apsipirkimo neurorinkodaros tyrimą su akių sekimo įranga. Tyrime dalyvavusių žmonių, nuolatinių vieno didžiųjų tinklų pirkėjų, buvo prašoma atlikti kasdienį apsipirkimą ir papildomai įsigyti sulčių.

Tyrėjai nagrinėjo vartotojo kelionę keliais aspektais: kaip žmonės juda parduotuvėje, iš kur paprastai yra linkę paimti prekes (iš specializuotos lentynos ar nuo reklaminių stendų atsitiktinėse vietose), kaip jie vertina, renkasi ir galiausiai, kaip priima sprendimą įsidėti vieną ar kitą prekę į savo pirkinių krepšelį. „Tokie tyrimai padeda suprasti, kokia vieta lentynoje yra labiau matoma, pastebima pirkėjų, kaip jie natūraliai elgiasi parduotuvėje. Jei apie elgseną žmogaus klausiame, kai jis apsiperka, jis nebūtinai sako tiesą. Šiuo atveju matome natūralią elgseną. Akys nemeluoja“, – nusišypso Eleonora Šeimienė, KOG rinkodaros instituto vadovė.

52795
130817
52791