Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-11-20 06:30
2025-11-19 11:10
2025-11-19 05:45
2025-11-18 11:00
RĖMIMAS
2025-11-17 06:00
2025-11-15 11:20
RĖMIMAS
2025-11-14 06:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Šaunuoliai, kad iškėlėt šią problemą. Tikimės, kad savivaldybė operatyviai ją spręs.
Logistikai tinkami yra rajonai, nebutina visko kelti i didmiescius. Jei per brangu - lai stato kaimuose. Ten bent zmones darbo tures.
Gamyklas palikti arciau, sandelius su logistika galima pastumti ir toliau
mokestis yra savaime problema, nes neaišku už ką realiai moki. Infrastruktūros savivaldybės nežada atvesti, o mokestį surenka. manau logiškiau yra tiesiog taip: įvedi infrastruktūra ir gauni didesni žemės mokestį ir tiek. tai leis savivaldybes investuoti skatinant infrastruktūros plėtrą.
Labai gerai, vystykit logistikos darbo vietas kituose rajonuose.
Sutinku, kad vis didėjant gyventojų koncentracijai Vilniuje, transporto taršą mažinantys sprendimai atneša realios naudos visuomenės sveikatai. Taigi, tai ne mokestis už kažkokią paslaugą logistikos verslui - tai mandagus prašymas veiklą perkelti į vietoves, kuriose sunkvėžimių laukia labiau.
Tai, kad Logistika ir Vilnius iš savęs nelabai dera, tam yra kiti Lietuvos regionai, esantys arčiau Europinių TNT tinklo magistralių kirtimosi taškų.
Viskas čia logiška - logistikos centrams didmiesčiai tikrai nėra tinkama vieta.
Niekas nekalba, kad logistikos centrai turi būti statomi miesto centre. Vilnius plotu yra labai didelis miestas, miesto pakraščiuose jau yra susiformavę ir numatomi formuoti logistikos centrų kompleksai (pavyzdžiui, Kirtimai). Kalba matyt ir eina apie tokias teritorijas. Kadangi poreikis tokiems centrams yra (tiek Vilniuje, tiek Kaune ir Kauno LEZ'e, tiek ir kitur), tai kodėl reikėtų pašalinti Vilnių iš šitos rinkos?