Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2023-01-05T10:59:12+02:00

    Aš kai pamatau bitės logotipą mane net nupurto. Investuot tai investuoja į ten tas technologijas, bet jie nesugeba net elementariausių problemų spręsti. Toleravom pusę metų šituos nevykėlius kol galiausiai iškėlėm viską pas tele2 ir telia. Sąskaitose prirašomos neužsakytos paslaugos, reakcijos laikas į bet kokią užklausą viena dvi savaitės, kai bet kuris konkurentas per dieną dvi sureaguoja. Ar normalu, kai dėl tų pačių dalykų eini bitę ir dešimt kartų tave patikina, kad viskas gerai, o tik vienuoliktą pasako - ai jo, pas mus tokia paslauga neįmanoma? Nebeveikia? Ir pasiūlo 5eur kompensaciją. Elementarias problemas išsispręstų pirmiausia.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791