Virtuvės meistrai D. Praspaliauskas ir T. Rimydis apie restoranų tendencijas: tvaru ir lokalu

Apžvelgdama pirmąjį XXI a. dešimtmetį, naujienų agentūra „Bloomberg“ pastebi, kad jis iš esmės pakeitė mūsų požiūrį į maistą. Tiesiogine prasme. Antai 2010 m. rudenį debiutavo socialinis tinklas „Instagram“, ir dabar skaičiuojama, jog jame kasdien paskelbiama apie 95 mln. nuotraukų ir vaizdų, o maistas ir gėrimai yra viena populiariausių tinklo naudotojų temų. Taigi grožio lėkštėse neturėtų mažėti.
Šefai ir ūkininkai
Ir Lietuvoje, bent didžiuosiuose miestuose, tapo įprasta vietą vakarienei rinktis ne pagal restorano pavadinimą, o pagal jo virtuvės meistrą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai