GENERAL FINANCING BANKAS gimtadienio proga paruošė išskirtines reklamas: vietoj aktorių – banko darbuotojai

Reklama publikuota: 2022-05-13
svg svg

Gegužės 18-tą dieną minėsiantis antrąjį specializuoto banko gimtadienį, GENERAL FINANCING BANKAS proginius reklamos vaizdo klipus nufilmavo su savo darbuotojais. Sumanymas profesionalius aktorius pakeisti kolegomis ne tik suteikė siužetui autentiškumo. Vaizdo klipų filmavimas ir eterio startas tapo puikia proga suburti komandą.

„Planuodami dvejų metų komunikacijos kampaniją pagalvojome, kad niekas negalės geriau pristatyti gimtadienio pasiūlymų nei tie žmonės, kurie juos sukūrė. Papildomu argumentu tapo ir tai, kad pastaruoju metu stebime reklamų supanašėjimą. Tikėjome, kad autentiškas turinys ir nesuvaidintos emocijos išsiskirs rinkoje“, – pasakoja Ugnė Radikienė, GENERAL FINANCING BANKO Rinkodaros departamento vadovė.

Žiūrovams – išskirtinis reklamos tonas, darbuotojams – nauja patirtis

Neseniai televizijos eteryje pasirodžiusiuose vaizdo klipuose rodomi išskirtinius pasiūlymus savo klientams sukūrę ir gimtadienį švenčiantys darbuotojai. „Džiaugiuosi, kad norinčių filmuotis kolegų sulaukėme iš įvairių skyrių. Reklamoje galite pamatyti Pardavimų, IT, Rinkodaros, Apskaitos ir mokesčių departamentų darbuotojus ir net banko valdybos narius. Reklamą filmavome banko biure, tad ir visi kiti norintys pamatyti užkulisius, galėjo pasmalsauti“, – sako U. Radikienė.

Ugnė Radikienė, GENERAL FINANCING BANKO
 Ugnė Radikienė, GENERAL FINANCING BANKO Rinkodaros departamento vadovė

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

 

Banko atstovės teigimu, ne tik reklamų filmavimo darbai aikštelėje suvienijo ir įkvėpė kolegas – ne mažiau teigiamų emocijų atnešė ir bendras būsimo rezultato laukimas. Toks projektas komandai buvo smagus nuo pat pasiruošimo etapo: atranka, bandymai – visa tai darbuotojams buvo nauja patirtis. Įtraukti (ir ne tik) darbuotojai didžiuojasi ir džiaugiasi tokia proga, natūraliai dalinasi rezultatu ir įspūdžiais, tad kaip šalutinis efektas atsiranda ir darbdavio įvaizdžio komunikacija.

„Galutinių vaizdo įrašų versijų laukėme kolektyviai, o sulaukę pristatymo, visi išgyvenome daug teigiamų emocijų. Pastaruoju metu keliame sau tikslą įtraukti darbuotojus į organizacijos kultūros komunikavimą išorėje. Viduje jau seniai esame nusimetę tradicines ar net klišinėmis tapusias bankines uniformas, o mūsų darbuotojai tai puikiai atvaizdavo ir reklaminiuose vaizdo klipuose“, – įsitikinusi U. Radikienė.

Papildomos iniciatyvos – reikšminga vidinės kultūros dalis

Pastaruosius dvejus metus dirbę nuotoliu, banko darbuotojai grįžta į biurą ir džiaugiasi galimybėmis su kolegomis bendrauti neformaliai. Virtualius susitikimus vėl keičia daugumos pamėgti bendri pusryčiai, o geopolitinės aplinkybės formuoja ir naujus darbuotojų poreikius.

„Vidinė komunikacija apima ne tik organizacijos skelbiamas naujienas, bet ir daug gyvenimiškų aplinkybių. Kolegos savanoriškai prisideda prie vidinės kultūros puoselėjimo, įsitraukia ir pasidalina savo istorijomis. Tai leidžia mums pastebėti ir atliepti jų poreikius. Tarkime, prasidėjus karui Ukrainoje, išgirdę kolegų klausimus ir kylantį nerimą, nusprendėme atnaujinti darbuotojų žinias apie civilinę saugą. Sulaukėme didžiulio susidomėjimo mokymais ir teigiamo grįžtamojo ryšio, kad tai buvo savalaikis ir darbuotojų poreikius atliepęs sprendimas“, – patirtimi dalijasi banko atstovė.

Pastaruoju metu, jos manymu, bendrystės jausmą augino ir banko skirta parama organizacijoms VšĮ „Mėlyna ir geltona“ bei Raudonajam kryžiui, kuri daliai darbuotojų padėjo pajusti dar stipresnį ryšį su kolegomis bei paskatino imtis asmeninių iniciatyvų. Be to, GENERAL FINANCING BANKAS savo darbuotojams suteikia ir apmokamą dieną savanorystei pasirinktoje organizacijoje, tad kolegos gali teikti pagalbą ten, kur, jų manymu, ji reikalingiausia.

„Mūsų vidinės komunikacijos ir kultūros kūrimo pradžia buvo sudėtingesnė, teko įdėti pastangų ir darbo pristatant būsimas įvairių iniciatyvų vertes. Vis dėlto, dabar džiaugiamės, jog tas įdirbis nenuėjo veltui: kasdien stiprėjame ir džiaugiamės komanda.“

 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
GENERAL FINANCING BANKAS gimtadienio proga paruošė išskirtines reklamas: vietoj aktorių – banko darbuotojai Verslo tribūna

Gegužės 18-tą dieną minėsiantis antrąjį specializuoto banko gimtadienį, GENERAL FINANCING BANKAS proginius...

„Geidžiamiausias darbdavys 2022“: geriausiųjų 20-tukas ir startuolių 10-tukas

„Verslo žinios“ skelbia bendroves, kurios pateko į reitingo „Geidžiamiausias darbdavys 2022“ finalinį...

Vadyba
2022.05.05
„Ramirent“ specialistai Lietuvoje: tokioje aplinkoje negali dirbti blogai Verslo tribūna

Didžiausios statybinės įrangos nuomos kompanijos Baltijos šalyse „Ramirent“ Vilniaus filialui suteiktas...

Statyba ir NT
2022.04.27
„Vita Baltic“: pagrindinės atramos sudėtingose situacijose – vertybės ir pagarba vienas kitam Verslo tribūna

Jei nori išlikti ten, kur esi dabar – turi nuolat judėti į priekį: tokio principo laikosi Alytaus rajone...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku