Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2022-02-10 06:00
RĖMIMAS
2022-02-01 06:00
RĖMIMAS
2021-12-14 09:54
RĖMIMAS
2021-11-29 11:58
RĖMIMAS
2021-11-25 15:07
RĖMIMAS
2021-11-18 06:00
RĖMIMAS
2021-11-16 06:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Dar rekomenduočiau atlikti tiekėjų atranką, asortimentas gali atrodyti geras, bet kokybė prasta. Kad ir dabar su IKI, kelintą kartą užsakau ir vis gaunu sugedusias daržoves ir vaisius. Be to, 30% iš užsakytų prekių tiesiog negaunu, nes pasirodo IKI neturi nors apsipirkti leidžia. Todėl - produktų ir duomenų kokybė.
Tris kartus apsipirkau spalio mėnesį. Nebuvo pristatyti kai kurie produktai, kurie buvo nupirkti. Iki šiol negavau nei vienos sąskaitos. Kai pasiteiravau apie trūkumus, jie nesugebėjo rasti mano užsakymų. Tai taip ir liko. Linkiu jiems susitvarkyti IT ūkį, nes mano patirtis rodo visišką chaosą.
Nepatinka. Kelis kartus užsakinėjau, tai visada nebūdavo kelių prekių (dažnai būtent tų, dėl kurių išvis darydavau užsakymą), nebūdavo ir alternatyvių pasirinkimų. Džiugu tik tiek, kad pinigus tik rezervuoja, nuskaito tik jau surinkę visą užsakymą. Bet kai pusės užakytų prekių negauni, tai kam tokia paslauga reikalinga?