„It‘s simple“
„It‘s simple“
„It‘s simple“
„It‘s simple“
„It‘s simple“

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2021-12-29 11:42

Apsipirkti internetu keliais spragtelėjimais: „LastMile“ dėmesį skiria plačiam asortimentui ir greitesnei apsipirkimo patirčiai

„LastMile“ įkūrėjas ir vadovas Tadas Norušaitis.
„LastMile“ įkūrėjas ir vadovas Tadas Norušaitis.
Ambicingus plėtros planus užsibrėžęs startuolis „LastMile“ pirkėjams jau siūlo daugiau kaip 37 tūkst. prekių asortimentą ir tapo viena didžiausių internetinių platformų rinkoje. Pasak „LastMile“ įkūrėjo ir vadovo Tado Norušaičio, sparčią plėtrą diktuoja pirkėjų lūkesčiai ir e. komercijos rinkoje egzistuojanti niša.

„Šiandieniniam pirkėjui, apsiperkančiam internetu, itin svarbu yra greitis. Todėl pirmiausia pasiūlėme galimybę prekes gauti vos per kelias valandas. Tačiau taip pat pastebime, kad pirkėjams svarbu ir lankstumas – susirikti prekių krepšelį ne vienoje parduotuvėje, bet vienoje platformoje iš skirtingų parduotuvių. Vartotojų patogumui dar iki metų galo siūlomą asortimentą išplėtėme iki daugiau nei 37 tūkst. prekių. Mūsų pirkėjai gali surinkti užsakymą iš skirtingų parduotuvių ir prekes gauti vienu apmokėjimu“, – sako T. Norušaitis. 

Bendrovės vadovas pasakoja, kad platformos pranašumus pirkėjai vertina. Skaičiuojama, kad gruodį, įsibėgėjus šventinei prekybai, užsakymų skaičius šoktelėjo net 45 proc. Išaugo pirkėjų susidomėjimas dovanų kategorijos prekėmis, taip pat įvairiais brangesniais produktais, tokiais kaip gėrimai, riešutai ar vytinta mėsa, kurie gali būti ir praktiška dovana ar jos dalimi. Didžioji dalis – net 85 proc. „LastMile“ vartotojų užsakymus renkasi su pristatymu per kelias valandas. 

„Žinoma, šventinis laikotarpis visiems prekybininkams yra intensyvus. Tačiau užsakymų skaičius sausį turėtų pakisti nežymiai. Apsipirkimą internetu išbandę pirkėjai ir vėliau renkasi apsipirkti greitai, patogiai, sutaupyti laiko. Kadangi siūlome itin greitą pristatymo galimybę, pastebime, kad itin išaugo vadinamųjų spontaninių apsipirkimų, kai ko nors prireikus daromas užsakymas ir prekės per kelias valandas pasiekia vartotoją“, – tendencijomis dalijasi T. Norušaitis. 

Plečiant „LastMile“ asortimentą, kartu didinamas ir kurjerių bei surinkėjų skaičius. Šiuo metu bendrovė turi bendradarbiavimo sutartis su daugiau nei 1100 kurjerių ir surinkėjų, tačiau šis skaičius didinamas ir toliau. Pasak vadovo, sėkmingai pritraukti naujų kurjerių padeda jiems siūlomas lankstus darbo grafikas ir konkurencingas apmokėjimas už suteiktas paslaugas.

„Mūsų veiklos modelis yra pagrįstas visai kitokiu principu nei kitų rinkos dalyvių. Mes sujungiame tris skirtingas šalis – fizinį prekybininką, norintį prekiauti internetu, vartotoją, perkantį internetu, ir kurjerį – miesto gyventoją, kuris nori užsidirbti ir gali nuvežti užsakymą iš parduotuvės į vartotojo namus. Kaip tik tai mums leidžia ir toliau sėkmingai plėstis, kalbant ne tik apie asortimentą, partnerių skaičių, bet ir kurjerius“, – sako T. Norušaitis. 

Dar vienas platformos išskirtinumas, pasak bendrovės vadovo, vadinamoji prekių ir produktų garantija. Jeigu dėl kokių nors priežasčių pirkėjo netenkina pristatytos prekės kokybė, jam yra grąžinama visa už prekę sumokėta suma.

Taip pat pirkėjams siūloma ir galimybė pakartoti užsakymą iš istorinių užsakymų sąrašo. Tokiu būdu kaskart apsiperkant prekių iš naujo rinkti į krepšelį nereikia, užtenka pakoreguoti ankstesnio užsakymo kiekį, jei reikia, ir užsakyti vėl. Tai padeda vos keliais spragtelėjimais patogiai ir paprastai apsipirkti. 

Šių metų rugsėjį e. prekybos startuolį įsigijęs prekybos tinklas „Iki“ buvo vienas pirmųjų ir didžiausių „LastMile“ partnerių.

52795
130817
52791