„Telia Lietuvos“ pajamos per metus augo 3%, per ketvirtąjį ketvirtį išeitinėms skirta 1,3 mln. Eur

Kaip per biržą pranešė bendrovė, pagal auditorių netikrintas finansines ataskaitas, 2024 m. „Telia Lietuvos“ pajamos per metus išaugo 3,1% ir pasiekė 491,1 mln. Eur, o EBITDA (neįskaitant vienkartinių sąnaudų ir pelno) padidėjo 5% iki 177 mln. Eur. Tuo metu grynasis pelnas augo 12,6% iki 71,6 mln. Eur.
Paskutinį 2024 metų ketvirtį „Telia Lietuvos“ pajamos per metus padidėjo 6,3% – iki 131 mln. Eur, o laikotarpio grynasis pelnas augo 33,2% ir pasiekė 17,7 mln. Eur. Ketvirčio EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų ir pelno, siekė 41,8 mln. Eur, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, augo 6,1 %.
Pasak Giedrės Kaminskaitės-Salters, „Telia Lietuvos“ vadovės, 2024-ieji buvo iššūkių ir galimybių metai, per kuriuos įmonė supaprastino veiklą Šiaurės ir Baltijos šalyse, optimizavo išlaidas, o įgyvendintas valdymo struktūros decentralizavimas sustiprino vietinių padalinių vaidmenį.
„Metus užbaigėme tvirtu augimu visuose paslaugų segmentuose, o savo akcininkams tiek vietinėje, tiek pasaulio rinkose uždirbome beveik šeštadaliu didesnį pelną – daugiau kaip 70 mln. Eur“, – sako G. Kaminskaitė-Salters.
Įgyvendindama veiklos efektyvinimo programą, bendrovė peržiūrėjo organizacinę struktūrą ir optimizavo darbo procesus. Bendrovė taip pat skelbia aktyviai investavusi į dirbtinio intelekto plėtrą ir skaitmenizaciją. Taip pat išjungė senas sistemas.
Dėl šių priežasčių iš viso 2024 m. „Telia Lietuvos“ darbuotojų skaičius sumažėjo beveik 200 pozicijų. Kaip skelbta spalį, tuomet vienu kartu buvo atleisti 102 darbuotojai, ketvirtąjį ketvirtį vienkartinės išlaidos jų išeitinėms išmokoms siekė 1,3 mln. Eur.
Augo klientų skaičius
Didžiausią įtaką pajamų augimui turėjo mobiliojo ryšio paslaugų pardavimas – per metus į „Telia Lietuvos“ tinklą atėjo apie 60.000 naujų klientų. Kartu bendras klientų skaičius pasiekė 1,7 mln.
Plačiajuosčio interneto ir TV paslaugų pajamos taip pat augo, nors bendras paslaugų vartotojų skaičius išliko stabilus. Fiksuotojo interneto srityje „Telia Lietuvos“ šviesolaidinio interneto klientų skaičius sudarė 314.000 klientų, o išmaniosios televizijos paslaugomis naudojosi 259.000 namų ūkių.
Fiksuotojo ryšio paslaugų pardavimai per 12 mėnesių padidėjo 2,5% ir pasiekė 211 mln. Eur. Interneto paslaugų pardavimai augo 5,5%, o pajamos iš IT didėjo 4,%. Duomenų perdavimo ir su tinklu susijusių paslaugų pajamos kilo 2,3% – iki 18,5 mln. Eur, o TV paslaugų – 1,6%, iki 38,1 mln. Eur.
Didžiausią šuolį pernai demonstravo mobiliojo ryšio paslaugų segmentas – 7,%, o bendros pajamos šioje srityje pasiekė 177,6 mln. Eur. Tuo metu mažmeninių mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai augo 9,6% ir pasiekė 169,5 mln. Eur.
Trečiadienį 2024 m. finansinius rezultatus pranešė telekomunikacijų bendrovė „Tele2“. Pernai bendrovė gavo 357,4 mln. Eur pajamų – 4% daugiau nei užpernai. Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą (EBITDAaL) paskutinį 2024 m. ketvirtį siekė 37,8 mln. Eur – 6,2% daugiau nei prieš metus.
Bendrovė taip pat pranešė, kad globaliu mastu darbuotojų skaičių sumažins 15%, Lietuvoje atsisako „iki 6%“ savo darbuotojų.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai