Bendradarbiavimas su verslo klientais – kaip užtikrinti sėkmę?
„Klientas visada turi būti sėkmingas ir nusipelno aukščiausios kokybės paslaugų ir pagarbos“, – neabejoja „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė. Ilgalaikės partnerystės itin svarbios ir atviri santykiai su klientais padeda jas išlaikyti, sako E. Šimė, todėl organizacijos tikslas ilgalaikis ir įmonės, ir klientų tobulėjimas.
„Kiekvienas verslo klientas yra ir fizinis asmuo. Klientai yra sprendėjai, kurie dirba su tiekėjais, ir dažnai asmeninė patirtis lygiai taip pat daro įtaką jų verslo sprendimam“, – pabrėžia bendrovės „Ignitis“ vadovas Artūras Bortkevičius. „Ignitis“ - viena iš nedaugelio įmonių, išlaikančių ir fizinius klientų aptarnavimo centrus, kuriuos labai vertina ypač tie, kas ieško sudėtingesnių sprendimų.
Vienas pagrindinių įrankių, kuriuos naudoja „Ignitis“ – „kliento odisėja“. Tai veiklos praktika, kai kiekvienas darbuotojas skatinamas kasmet dalyvauti kokioje nors veikloje, kur pamato „tikrąjį“ klientą ir su juo pabendrauja. Tuomet, turėdamas tiesioginės patirties, gali teikti įmonei pasiūlymus klientų aptarnavimui gerinti.
Savo ruožtu „LTG Cargo“ taiko metodiką, kuomet ne tik apklausia klientus, bet ir patys darbuotojai vertina save, kaip jiems sekasi aptarnauti klientus. Taip pat jų klausiama, ar rekomenduotų paslaugas draugams ir kolegoms.
„Sudėjus šiuos atsakymus pastebimos labai įdomios tendencijos“, – pasakoja „LTG Cargo“ vadovė.
Plačiau apie verslo klientų patirtis ir organizacijų priemones toms patirtims gerinti, klausykite „Verslo tribūnos“ pokalbį su „LTG Cargo“ generaline direktore Egle Šime ir bendrovės „Ignitis“ vadovu Artūru Bortkevičiumi.