Įžvalgos J. Adomavičius. Kaip į 2024-uosius žengia transporto ir logistikos sektorius Besikeičianti pasaulinės prekybos dinamika, įskaitant ES prekybos politiką ir sankcijas, be abejo, paveikė ir Lietuvos logistikos bei transporto sektorių. Neseniai atliktos Transporto inovacijų asociacijos apklausos duomenimis, net 59% mūsų šalies transporto ir logistikos bendrovių pasisakė, kad besibaigiantys 2023 metai buvo nesėkmingi, 24% bendrovių metai buvo stabilūs be augimo, o 18% respondentų nurodė, kad metus užbaigia sėkmingai.
Įžvalgos J. Adomavičius. 5 dalykai, kuriuos reikia žinoti, norint įsitvirtinti naujoje rinkoje Dabartinė geopolitinė situacija – karas Ukrainoje, sankcijos Rusijai ir Baltarusijai – reikalauja pokyčių transporto ir logistikos sektoriuje. Ilgą laiką Lietuvos transporto verslas buvo orientuotas į tranzitą, jungiantį Europą, Ukrainą ir rytines bei centrinės Azijos šalis. Dabar situacija keičiasi iš esmės.
Įžvalgos J. Adomavičius. Kaip transporto sektoriui išgyventi recesiją? Pastaruosius 5-7 metus transporto sektorius augo be galo sparčiai, tačiau pastaruoju metu situacija po truputį keičiasi.
Įžvalgos J. Adomavičius. Muitinės tarpininkai ir sandėlių verslas: „Mus pamiršo, bet mes dar kvėpuojam…“ Pastarosiomis savaitėmis gerokai daugiau nei įprastai skaitau straipsnių, analizių ir nuomonių apie transporto ir logistikos sektorių. Galbūt dėl to, kad pasaulis apie tai daugiau šneka, o galbūt dėl to, kad ir pačiam neramu.