„Volkswagen“ elektromobilis masėms

Pristatydama „Volkswagen ID Every1“ pavadintą mažą, 3,88 m ilgio koncepcinį hečbeką, kompanija jį apibūdino kaip „Europos modelį Europai“. Esamoje modelių gamoje naujasis automobilis užims teritoriją tarp 3,6 m ilgio „VW e-up!“ ir 4 m ilgio „Polo“.
Thomas Schaeferis, „Volkswagen“ vadovas, pristatymo metu šį modelį apibūdino kaip „paskutinę dėlionės detalę“ masinių modelių asortimente ir pridūrė: „Tai yra automobilis, kurio pasaulis laukė.“
Lyg serijinis
Susidaro įspūdis, kad koncepcinis „ID Every1“ yra labai panašus į būsimą serijinį automobilį, nes jame nematyti jokių drastiškų stilistinių sprendimų. Paprastomis kėbulo linijomis, pasak „Volkswagen“ dizainerių, siekiama sukurti laikui nepavaldų, klasikinį stilių. Siekdami išlaikyti stilistines sąsajas su „Golf“ modeliais, dizaineriai paliko ir platų galinį, kitaip tariant – C stogo statramstį. Kaip įprasta elektromobiliuose, dideli, 19 colių ratlankiai įkomponuoti kėbulo kampuose, suformuojant didžiausią galimą naudingą salono erdvę.
„ID Every1“ salone yra keturios vietos, o už jo – palyginti talpi 305 l bagažinė. Paskelbtose salono nuotraukose matyti reikšminga naujiena: tiek ant vairo rato, tiek po dideliu jutikliniu ekranu įkomponuoti fiziniai mygtukai. Gamintojo vadovai žiniasklaidai dievagojosi daugiau neketinantys daryti tokių klaidų, kokias padarė pastaruosiuose „Volkswagen“ modeliuose, jutikliais padengdami ir vairo ratą, ir jiems patikėdami visų būtiniausių funkcijų valdymą. Tokį atsivertimą esą paskatino daugybė neigiamų klientų atsiliepimų dėl nepatogaus ir netikslaus jutiklinių mygtukų valdymo.
Salone yra ir kitų įdomybių: priekyje sėdinčiam keleiviui skirtas daugiafunkcis įtaisas, leidžiantis pritvirtinti planšetinį kompiuterį, tarp priekinių sėdynių įmontuotas išimamas garsiakalbis su „Bluetooth“ sąsaja. Centrinė konsolė, kaip ir mikroautobuse „ID.Buzz“, važinėja ant grindyse įrengtų bėgių ir gali būti pastumta į galą arba į priekį.
Žada bent 250 km
Pristatymo metu „Volkswagen“ konstruktoriai aiškino, kad priekinė naujojo „ID Every1“ dalis techniniu požiūriu yra identiška prieš porą metų pristatytam didesniajam „ID.2all“, tačiau pirmajam bus naudojami mažesni akumuliatoriai ir trumpesnė ratų bazė. Kol kas gamintojai nenurodo nei akumuliatorių talpos, nei jų naudojamų cheminių sprendimų. Apsiribota informacija, kad vienos įkrovos turėtų užtekti „mažiausiai“ 250 km atstumui. Mažajame modelyje taip pat panaudotas galinis tiltas, kuris montuojamas į dabartinius „Polo“.
.jpg)
„ID Every1“ varomas 95 AG elektros motoro, leidžiančio pasiekti 130 km/val. maksimalų greitį. Taip pat yra paskelbta, kad šis automobilis yra pirmasis, kuriame panaudota kartu su JAV startuoliu „Rivian“ sukurta programinės įrangos architektūra.
Elektrinių mažylių šeima
Serijinė „ID Every1“ versija bus gaminama naudojant modifikuotą naują, elektros motorui ir priekinių ratų pavarai pritaikytą „MEB Entry“ platformą. Ji taip pat bus naudojama kituose koncerno modeliuose –būsimam VW ID.2, ir krosoveriui ID.2X, „Cupra Raval“ ir „Škoda Epiq“. Visi jie bus gaminami Katalonijoje esančioje „Seat“ gamykloje. Dabar gamintojas yra paviešinęs informaciją, kad didesnysis VW ID.2 kainuos maždaug nuo 25.000 Eur.
Šiuo metu pigiausias Lietuvoje parduodamas naujas elektromobilis yra mažytis „Dacia Spring“ – jo akumuliatoriaus įkrovos teoriškai turėtų užtekti iki 300 km kelionei, o kainų diapazonas prasideda nuo 18.990 Eur. Didesnis „Citroen e-C3“, kuris galėtų būti būsimojo „VW ID Every1“ konkurentas ir teoriškai su viena įkrova nuvažiuoja 324 km, parduodamas už 24.490 Eur. Panašų kainų lygį žada išlaikyti ir „Renault“, kuri jau paruošė masėms skirtus elektromobilius „Renault 4“ ir „Renault 5“.
.jpg)
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai