To seniai nebuvo: mobilusis brangsta
Rokas Šalaševičius, konsultacijų įmonės „Civitta“ partneris: „Matyti ženklų, kad operatoriai suprato, jog konkurencija buvo per didelė ir nebeverta taip aršiai kibti vienas kitam į gerkles, nes tai kenkia visų finansiniams rezultatams.“ JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR.
8,3%
Tiek 2013 m., palyginti su 2012 m., sumažėjo Lietuvos mobiliojo ryšio rinka pagal pajamas
ŠALTINIS: RRT
Komentarai
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius: „Lietuvoje „Tele2“ laikosi kitokios strategijos: nuo pat įsikūrimo konkuravome siūlydami geriausią kainą. Ši strategija pasiteisino ir padėjo mums tapti rinkos lyderiais. Jos laikysimės ir toliau – visuomet užtikrinsime geriausią kainą.“
Fredas Hrenchukas, UAB „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius: „Latvijos telekomunikacijų asociacijos vadovas Janis Lelis viešai teigė, kad operatoriai planuoja kelti kainas. „Bitė Latvija“ p. Leliui nėra suteikusi tokios informacijos ar sakiusi panašių prognozių, todėl toks p. Lelis teiginys gali būti suprantamas tik kaip asmeninė jo nuomonė. Pernai kainos „Bitės“ klientams Lietuvoje mažėjo apie 25%. Vien per 6 pastaruosius mėnesius daugiau nei 100.000 „Bitės“ klientų pasirinko neribotų pokalbių ir SMS planą „Laisvė“ ir tai smarkiai sumažino paslaugų kainas. Naujos akcijos ir kampanijos vyksta kiekvieną dieną. Jos ypač suaktyvėjo, kai buvo nutraukta telerinkodara vartotojams, nedavusiems sutikimo. Kainos šioje rinkoje kasmet krinta pastaruosius 5 metus. Ne išimtis ir šie metai.“
Audronė Mažeikaitė, „Omnitel“ komunikacijos vadovė:
„Lietuvoje mobiliojo ryšio paslaugų kainos yra mažiausios Europoje, o infrastruktūra – viena moderniausių. Mažėjančios paslaugų kainos ir didžiulės investicijos į tinklą turi lemiamą įtaką operatorių pelningumui, todėl natūralu, kad kainos negali tik mažėti. Mes nuolat peržiūrime savo kainodarą, atsižvelgiame į daromas investicijas ir patiriamus kaštus. Pastebime, kad tam tikrose pozicijose šiuo metu „Omnitel“ kainos yra mažiausios, o vidutinės vartotojo išlaidos – antros pagal dydį rinkoje. Kurdami pasiūlymus klientams atsižvelgiame į suteikiamos vertės ir kainos santykį. Konkrečių planų dėl planuojamų kainodaros pokyčių viešai nekomentuojame ir pranešame apie jau įgyvendinamus sprendimus.“ Išlepinti vienų žemiausių Europoje mobiliojo ryšio kainų, Lietuvos ir Latvijos vartotojai, ko gero, sunkiai prisimintų, kada paskutinįkart mobilieji tarifai didėjo. Daug metų jie tik krinta, spaudžiami žemyn milžiniškos operatorių tarpusavio konkurencijos.
Tačiau mažų kainų puotai ateina galas.
Latvijos „Tele2“ klientams jau pranešė, kad nuo liepos 1 d. nuo 5,45% iki 16,9% didins mobiliojo ryšio tarifus: kyla abonentinių mokėjimo planų mėnesio mokesčiai. „Kainų korekcija sudaro vos 74 eurocentus (apie 2,5 Lt) – tiek kainuoja pakelis kramtomosios gumos, tačiau ji būtina, kad galėtume toliau investuoti į tinklą ir siūlyti klientams naujausių technologijų“, – portalui „delfi.lv“ sakė vienas iš Latvijos „Tele2“ vadovų. Mobiliojo sektoriaus apyvarta Latvijoje per penkmetį susitraukė bene 30%. Kai kadaise Latvijon įžengė „Tele2“ ir ėmė konkuruoti su operatore LMT, ryšio kainos Latvijoje pastaruosius dešimt metų nuolat krito. Latvijos telekomunikacijų asociacijos vadovas Janis Lelis žiniasklaidoje paskelbė prognozių, kad po „Tele2“ kainas kels ir kiti Latvijos mobiliosios rinkos dalyviai.
Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovės išsisuka nuo tiesaus atsakymo, ar ryšys brangs. Tačiau ekspertai sako, kad Lietuvoje tai jau vyksta – kainos kyla.
8,3%
Tiek 2013 m., palyginti su 2012 m., sumažėjo Lietuvos mobiliojo ryšio rinka pagal pajamas
ŠALTINIS: RRT
Komentarai
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius: „Lietuvoje „Tele2“ laikosi kitokios strategijos: nuo pat įsikūrimo konkuravome siūlydami geriausią kainą. Ši strategija pasiteisino ir padėjo mums tapti rinkos lyderiais. Jos laikysimės ir toliau – visuomet užtikrinsime geriausią kainą.“
Fredas Hrenchukas, UAB „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius: „Latvijos telekomunikacijų asociacijos vadovas Janis Lelis viešai teigė, kad operatoriai planuoja kelti kainas. „Bitė Latvija“ p. Leliui nėra suteikusi tokios informacijos ar sakiusi panašių prognozių, todėl toks p. Lelis teiginys gali būti suprantamas tik kaip asmeninė jo nuomonė. Pernai kainos „Bitės“ klientams Lietuvoje mažėjo apie 25%. Vien per 6 pastaruosius mėnesius daugiau nei 100.000 „Bitės“ klientų pasirinko neribotų pokalbių ir SMS planą „Laisvė“ ir tai smarkiai sumažino paslaugų kainas. Naujos akcijos ir kampanijos vyksta kiekvieną dieną. Jos ypač suaktyvėjo, kai buvo nutraukta telerinkodara vartotojams, nedavusiems sutikimo. Kainos šioje rinkoje kasmet krinta pastaruosius 5 metus. Ne išimtis ir šie metai.“
Audronė Mažeikaitė, „Omnitel“ komunikacijos vadovė:
„Lietuvoje mobiliojo ryšio paslaugų kainos yra mažiausios Europoje, o infrastruktūra – viena moderniausių. Mažėjančios paslaugų kainos ir didžiulės investicijos į tinklą turi lemiamą įtaką operatorių pelningumui, todėl natūralu, kad kainos negali tik mažėti. Mes nuolat peržiūrime savo kainodarą, atsižvelgiame į daromas investicijas ir patiriamus kaštus. Pastebime, kad tam tikrose pozicijose šiuo metu „Omnitel“ kainos yra mažiausios, o vidutinės vartotojo išlaidos – antros pagal dydį rinkoje. Kurdami pasiūlymus klientams atsižvelgiame į suteikiamos vertės ir kainos santykį. Konkrečių planų dėl planuojamų kainodaros pokyčių viešai nekomentuojame ir pranešame apie jau įgyvendinamus sprendimus.“ Išlepinti vienų žemiausių Europoje mobiliojo ryšio kainų, Lietuvos ir Latvijos vartotojai, ko gero, sunkiai prisimintų, kada paskutinįkart mobilieji tarifai didėjo. Daug metų jie tik krinta, spaudžiami žemyn milžiniškos operatorių tarpusavio konkurencijos.
Tačiau mažų kainų puotai ateina galas.
Latvijos „Tele2“ klientams jau pranešė, kad nuo liepos 1 d. nuo 5,45% iki 16,9% didins mobiliojo ryšio tarifus: kyla abonentinių mokėjimo planų mėnesio mokesčiai. „Kainų korekcija sudaro vos 74 eurocentus (apie 2,5 Lt) – tiek kainuoja pakelis kramtomosios gumos, tačiau ji būtina, kad galėtume toliau investuoti į tinklą ir siūlyti klientams naujausių technologijų“, – portalui „delfi.lv“ sakė vienas iš Latvijos „Tele2“ vadovų. Mobiliojo sektoriaus apyvarta Latvijoje per penkmetį susitraukė bene 30%. Kai kadaise Latvijon įžengė „Tele2“ ir ėmė konkuruoti su operatore LMT, ryšio kainos Latvijoje pastaruosius dešimt metų nuolat krito. Latvijos telekomunikacijų asociacijos vadovas Janis Lelis žiniasklaidoje paskelbė prognozių, kad po „Tele2“ kainas kels ir kiti Latvijos mobiliosios rinkos dalyviai.
Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovės išsisuka nuo tiesaus atsakymo, ar ryšys brangs. Tačiau ekspertai sako, kad Lietuvoje tai jau vyksta – kainos kyla.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai